Ga nietquote:Op maandag 21 september 2009 09:13 schreef moussy het volgende:
Meh.. ik moet straks naar mn werk en heb zo geen zin
Veel plezier!quote:
Ik moet welquote:
quote:Veel plezier!![]()
Ik morgen met mijn moederAltijd leuk!
Mijn mama's nieuwe boekje is trouwens uit![]()
Stand nu: 13 boekjes, waarvan 10 kinderboekjes, nog sowieso 3 in de maak.... We krijgen nog wat te doen als L. groot is
Het is hier trouwens zonnig en flink koud!
das kut!!quote:Op maandag 21 september 2009 09:20 schreef huuphuup het volgende:![]()
fuuuuck
een vrachtwagen heeft van voor tot achter onze auto "geschaafd" terwijl ie geparkeerd stond![]()
en ik zit nog op de fysio te wachten die om 9 uur zou komen![]()
Oip!quote:Op maandag 21 september 2009 09:20 schreef huuphuup het volgende:
![]()
fuuuuck
een vrachtwagen heeft van voor tot achter onze auto "geschaafd" terwijl ie geparkeerd stond![]()
oquote:
Volgens mij is het de eerste keer dat ik spam en ik had al zoveel eerdere kansen gehadquote:spammert! ziet er leuk uit!
Nee, Leander is een te moeilijke naam voor Avi3quote:Op maandag 21 september 2009 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft ze al een Leander de eland boek?
quote:Op maandag 21 september 2009 09:20 schreef huuphuup het volgende:![]()
fuuuuck
ja maar an-der is geen fransquote:Op maandag 21 september 2009 09:45 schreef Spuuglokje het volgende:
'ander' heeft toch echt 2 lettergrepen.
Huuphuup wat ERG!![]()
Belana veel sterkte.
Ik ga zo maar eens op de fiets boodschappen doen. Het is zulk lekker weer! Ik moet in ieder geval eitjes kopen, want ik wil muffins bakken voor vanavond. Heb ik mijn laatste MR vergadering en dan ga ik trakteren. Na 4 jaar vond ik het wel genoeg, nu wil ik weer meer tijd voor andere dingen. Ik help vanaf dit jaar ook niet meer als leesmoeder. Heerlijk, lekker niks meer moéten voor school.
Oh maar ik hoorde laatst dat dat echt een enorme aanrader is!quote:Op maandag 21 september 2009 09:47 schreef Vicky het volgende:
OMG.. mijn nicht is echt niet wijs... die is bezig met een 500 kcal dieet omdat ze meedoet met een of andere miss verkiezing..
quote:Op maandag 21 september 2009 09:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Oh maar ik hoorde laatst dat dat echt een enorme aanrader is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |