Je maakt jezelf echt totaal belachelijk, lees het artikel eens helemaal. Is misschien wat moeilijk. Maar het was een yourworld-feest met muziek, urban-crap, sporten, en 'lifestyle'quote:Op maandag 21 september 2009 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, waarom zouden die moslimjongeren aan het einde van het suikerfeest naar een autoloze zondag feest gaan?
Ik heb het woordje 'tijdens' even vetgedrukt gezet, dat betekent dat het gelijk viel met de autoloze-zondag, maar het geen feest was ter ere van die autoloze zondagquote:De YOUR WORLD City Games is een sport- en lifestyle evenement tijdens de autovrije zondag waarbij de 13 Rotterdamse deelgemeenten tegen elkaar uitkomen. Dit gebeurt in de volgende disciplines: Soccer (en panna), Basketbal, Dance, Streethockey en Street Art. Daarnaast zijn er veel bezoekersactiviteiten.
Geniet van de Urban Dance performances op het podium, de Freestyle skills van Soccer Showdown, de International Dunkcontest of laat uw sneakers customizen door Leyp! Natuurlijk kunt u ook meedoen aan een van de vele toffe bezoekersactiviteiten. Nieuw dit jaar op de YOUR WORLD City Games is het evenement Mind the Gap wat tevens op de Coolsingel zal plaatsvinden. Onder DJ beats kunt u de finale aanschouwen van de beste Europese Inlineskaters op de steeds vernieuwende Mind the Gap baan van Sven Boekhorst.
Wat een onzin. Wat ik niet wil, is dat de discussie alleen over voorkomen gaat. Beleid voeren is meer dan alleen preventie.quote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
Het voorkomen nog veel meer maar daar wil jij niet over praten.
Vraag het ze zelf.quote:Op maandag 21 september 2009 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, waarom zouden die moslimjongeren aan het einde van het suikerfeest naar een autoloze zondag feest gaan?
quote:Op maandag 21 september 2009 12:29 schreef Ravenous het volgende:
[..]
Vraag het ze zelf.ze waren er in grote getalen aanwezig, deden actief mee en ze hadden het er prima naar hun zin.
Goed punt.quote:Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef kopvoddentax het volgende:
In dit topic: het einde van de ramadan, voorspelde ik al dat er veel problemen zouden komen. Als oud-bewoner van een grote stad, wist ik dat het een "traditie" is van moslimjongeren om bij het suikerfeest rotzooi te trappen. Tja, wat doe je dan als schuimbekkende moslimknuffelaar? Dan haal je een paar stokpaardjes van stal. De krachttermen waren niet aan te slepen om mijn postgedrag te veroordelen. Dan is het achteraf wat pijnlijk om te zien dat ik gelijk heb gekregen.
Je denkt echt werkelijk dat je gelijk hebt gekregen met dat open deur intrappen wat je hebt gedaan?quote:Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef kopvoddentax het volgende:
In dit topic: het einde van de ramadan, voorspelde ik al dat er veel problemen zouden komen. Als oud-bewoner van een grote stad, wist ik dat het een "traditie" is van moslimjongeren om bij het suikerfeest rotzooi te trappen. Tja, wat doe je dan als schuimbekkende moslimknuffelaar? Dan haal je een paar stokpaardjes van stal. De krachttermen waren niet aan te slepen om mijn postgedrag te veroordelen. Dan is het achteraf wat pijnlijk om te zien dat ik gelijk heb gekregen.
Ach wat volwassen ook weer dat je niet meer reageert wanneer het blijkt dat je fout zat met je aannames dat er niks te doen was of 'dat een autoloze zondag feest was'quote:
Voor deze opmerking werd ik al als xenofoob weggezet. Dus zo voorspelbaar vonden bepaalde users dat niet. Aan deze users was mijn backfire gericht. Dus wie de schoen past, trekke hem aan.quote:Op maandag 21 september 2009 13:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit was zo voorspelbaar als ik weet niet wat.
Xenofoob - iemand die hardnekkige problemen met allochtonen gewoon benoemt in plaats van weg te kijken of diep te buigen voor een vreemde religiequote:Op maandag 21 september 2009 13:18 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Voor deze opmerking werd ik al als xenofoob weggezet. Dus zo voorspelbaar vonden bepaalde users dat niet. Aan deze users was mijn backfire gericht. Dus wie de schoen past, trekke hem aan.
quote:Op maandag 21 september 2009 13:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Xenofoob - iemand die hardnekkige problemen met allochtonen gewoon benoemd in plaats van weg te kijken of diep te buigen voor een vreemde religie
Nee, ik vroeg het de hele tijd en mijn conclusie is dat er blijkbaar niet echt evenementen waren die rechtstreeks met het suikerfeest verbonden zijn,d at vind ik vreemd. Dat een groep op andere evenementen komt, is alleen maarquote:Op maandag 21 september 2009 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach wat volwassen ook weer dat je niet meer reageert wanneer het blijkt dat je fout zat met je aannames dat er niks te doen was of 'dat een autoloze zondag feest was'
Dus jij noemt het voorspellen van dat gedrag een open deur? Feitelijk zeg je daarmee dat je zelf ook wel had verwacht dat ze overlast zouden veroorzaken en dat vind je maar normaal.quote:Op maandag 21 september 2009 13:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je denkt echt werkelijk dat je gelijk hebt gekregen met dat open deur intrappen wat je hebt gedaan?
Dit was zo voorspelbaar als ik weet niet wat. De link met moslims en de generalisaties die je toen maakte blijven nog altijd onjuist.
Oh daar gaan we weer jullie jij. Vind je dat een fijn gevoel. 'wij' tegen 'jullie'quote:Op maandag 21 september 2009 13:31 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dus jij noemt het voorspellen van dat gedrag een open deur? Feitelijk zeg je daarmee dat je zelf ook wel had verwacht dat ze overlast zouden veroorzaken en dat vind je maar normaal.
Hoe naïef en simpel om zo te redeneren en dan ook iemand anders er nog op aan te durven spreken. Juist me dit soort goedpraatgedrag van je medestanders maakt het dat mensen zich meer en meer gaan irriteren. Elke keer zijn het weer incidenten en heeft het niets met geloof te maken maar keer op keer blijven de "incidenten" komen en keer op keer zijn het moslims.
Misschien ook een open deur maar mensen trappen niet meer in jullie het-is-een-kleine-groep-die-het-voor-de-rest-verpest argument. Jullie gemeenschap zou zich eens wat meer met de problematiek moeten bemoeien ipv elke keer alles maar goed te praten.
Eeeehm NEEN. Je lult. Hieronder de bewijzen.quote:Op maandag 21 september 2009 13:32 schreef IHVK het volgende:
Nee, kopvoddentax.
Jij werd voornamelijk aangevallen op je generaties. Dat er een harde kern is van probleemjongeren wordt van links tot rechts eigenlijk wel door iedereen aanvaard.
Als je zegt 'ja die moslims die gaan wel problemen veroorzaken en dat komt door suikerfeest' (ik zeg nu niet dat jij dit zo letterlijk gezegd hebt) dan kan je reacties verwachten.
Aangezien dit geen moslimomvattend probleem is maar een ontspoorde jongeren probleem.
Vergelijkbaar met de hooligans van Rotterdam.
Generaliseer ik daar? Nou nee. Ik had het over kutmarokkaantjes. Dus niet alle moslims.quote:Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef kopvoddentax het volgende:
Ik ben allang blij dat het niet op een zaterdag valt. Enkele jaren geleden was de hele binnenstad van Utrecht ontregeld, vanwege rellende voorbipsberbers.
Generaliseer ik hier? Nou nee. Wederom had ik het alleen over voorbipsberbertjes.quote:Op zondag 20 september 2009 17:46 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Nee, niet verkracht. Maar omdat ik jaren in Utrecht heb gewoond, heb ik jarenlang de zure vruchten van de multiculturele samenleving mogen plukken. Hier wil ik aan toevoegen dat ik vrijwel alleen last had van bontkraagjes (lees: voorbipsberbers). Bedreigen, intimideren, bioscoop terroriseren, vrouwen lastig vallen etc. etc. Daarom ben ik blij met de zondag, blifjt de binnenstad wat rustiger.
Wat nou extra beveiliging die Nato's gewoon toegang weigeren.quote:Volgens een woordvoerder van Pathé had de bioscoop extra beveiliging ingezet. „Dat gebeurt elk jaar tijdens het Suikerfeest.”
Dat dus.quote:Op maandag 21 september 2009 11:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat er volgens jou iets georganiseerd had moeten worden om dit soort toestanden te voorkomen hoor, als we kerst vieren zijn er toch ook geen afleidende feesten omdat we ons anders met de familie gaan vervelen?Ik denk dat mensen vooral vallen over jouw idee omdat we dit soort ongein willen straffen, en als er dan een reactie volgt waarin gezegd wordt ' er had een feestje voor de jongeren moeten zijn ' komt dat over alsof je tegen 'n bende draaideurcriminelen zegt ' we hebben een pleziereiland voor jullie ingericht op de oceaan, als jullie daar nou verblijven, kunnen jullie dan ophouden met ons beroven? '
Lijkt me een rare oplossing. Je behoort je gewoon niet te misdragen, dus moeten jongeren die voor overlast zorgen aangepakt worden en niet na de pauze in zo'n film er uit worden gezet, maar per direct zodra er nog geschreeuwd wordt. Dan heeft de rest nog wat aan zijn of haar kaartje, en als de jongeren vervolgens buiten aan het rellen slaan komt de politie maar weer kijken.
En uiteraard moeten we kijken naar de thuissituatie van die kinders en van de ouders en waarom het toch maar niet schijnt te lukken die kids in het gareel te houden, maar dat is een langetermijnoplossing om over na te denken, we zitten nú met dit soort herrie, en we moeten daar nú mensen in bevredigen door direct op te treden, anders krijgt Wilders alle vrijheid om stemmen te verzamelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |