quote:'Die keuken laten we voor je staan hoor, kan je meteen lekker koken hier, gasfornuis kan je zó gebruiken. Je zal niet meteen een nieuwe keuken erinzetten, daar zal wel een paar maanden overheen gaan.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
eigenlijk had je wellicht bv 1 muur met die geweldige tegels kunnen laten zitten als ze bijv niet beschadigd zijn... en dan bv de rest in wit netjes tegelen...quote:Op zondag 20 september 2009 22:39 schreef Saffier het volgende:
[..]zei de vorige bewoonster
![]()
Vrijdag de sleutel en door een begrafenis konden we zaterdag 'pas' beginnen. Zaterdagmiddag lag de keuken eruitHet gasfornuis was
whahahaquote:Op zondag 20 september 2009 22:39 schreef Saffier het volgende:
[..]zei de vorige bewoonster
![]()
Vrijdag de sleutel en door een begrafenis konden we zaterdag 'pas' beginnen. Zaterdagmiddag lag de keuken eruitHet gasfornuis was
We kijken met spanning uit naar de de foto`s en het uiteindelijke resutaat van wat het geworden is.quote:Op zondag 20 september 2009 23:03 schreef Saffier het volgende:
En we zijn al zover opgeschoten! Want idd, er moet zoveel aan gedaan wordenMaar die foto's moet ik nog resizen en uppen enzo. Ik heb ook steeds het eindresultaat in mijn hoofd
Dat dusquote:Op maandag 21 september 2009 07:11 schreef Vicky het volgende:
Wow, prachtige keuken Saffier
* Vicky gaat topic volgen!!
Ik dacht even oh kan dat ookquote:Op maandag 21 september 2009 22:36 schreef Saffier het volgende:
Beneden stucen, boven de boel slopenEn daar, boven dus, gaan we zelf stucen indien nodig. Beneden vonden we het wel fijn om het door een pro te laten doen
Nee hoor, dat is een leuke bijkomstigheidquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Is de grote tuin de reden om van de nen kant van de straat naar de andere te verhuizen?
Zet hem dan rechtquote:
OOh je smokkeltquote:Op donderdag 24 september 2009 11:48 schreef Saffier het volgende:
* Saffier negeert vakkundig het commentaar van PdeHoog![]()
De tegels zijn 45*90cm![]()
Het tempo vertekend wel nu he, deze week ligt het nagenoeg stil omdat manlief moet werken. Vanaf dit weekend gaat het weer harder. Dit zijn allemaal dingen die vanaf 4 september zijn gedaan maar eerder had ik nog geen tijd om te posten. Maar eigenlijk gaan we gewoon hard ja.
Wat heeft daar gezeten? (Ik bedoel waar geen strips zitten)quote:Op zondag 20 september 2009 22:24 schreef Saffier het volgende:
huiskamer voorkant, geweldige steenstrips![]()
Sssshhhh zo is het natuurlijk geen bruikbaar argument meer hèquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:55 schreef Lautie het volgende:
Ik moet zeggen dat het met deze muur wel erg gemakkelijk ging hoor, laat je door mijn snelheid niet verleiden dat het simpel is/was.
Deze steenstrips waren bovenop de fix&finish geplakt welke vanaf de bouw erop was gesmeerd, na verloop van tijd laat de fix&finish toch wel los van de muur en zo ook de steenstrips. Ik kon de muur in het midden toch wel zo'n 30 centimeter van de muur af halen, en had ik alleen wel last van het rijtje helemaal bovenin en de laatste drie stroken beneden. Vooral beneden moest ik ff met een kango aan de slag.
Dus conclusie de ene steenstripmuur is de andere nog niet, maar deze lag wel erg snel plat.
Vanwege alledriequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:47 schreef becky27 het volgende:
halleluja, dat gaat snel hier zeg! Die retrokeuken, fantatisch (om te zien en weer uit te slopen)! Maar waarom tegels? Gemak, omdat je het mooi vind of vanwege vloerverwarming? Ze zijn wel erg groot zeg.
Ja! Ongeloveloos hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
Er is een eigen topic!
Wat gaan jullie ongelofelijk hard zeg!Wat een berg werk!
Nog twee weekjes, dan kan ik idd weer uitrusten in die blauwe doos met gele lettersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:07 schreef Nesty het volgende:
Hij is lekker bezig, nog ff dan kan hij weer uitrusten in de blauwe doos
Ja tijd begint nu te dringen, maar goed jullie hebben een strake planning dus moet goed komen in die bouwput. jammer dat er niet echt actie foto's van jou zie, ik zie alleen andere hard werkende mensenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:04 schreef Lautie het volgende:
[..]
Nog twee weekjes, dan kan ik idd weer uitrusten in die blauwe doos met gele letters. Maar tot die tijd lekker door buffelen
.
Vandaag alle CV leidingen op zolder geplaats, nadat ik de oude afgelopen weekend had weg gehaald met behulp van een slijptol.
Morgen wat spullen opruimen en dan langzaam beginnen aan de muren stucen in de slaapkamers.
Dat komt dat ik zo hard ga dat ik te snel ben voor de cameraquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:12 schreef Nesty het volgende:
[..]
Ja tijd begint nu te dringen, maar goed jullie hebben een strake planning dus moet goed komen in die bouwput. jammer dat er niet echt actie foto's van jou zie, ik zie alleen andere hard werkende mensen![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:28 schreef Lautie het volgende:
[..]
Dat komt dat ik zo hard ga dat ik te snel ben voor de camera
Toch maar een andere EOS kopen na de verhuizing danquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:28 schreef Lautie het volgende:
[..]
Dat komt dat ik zo hard ga dat ik te snel ben voor de camera
Ik ben heel goed in kijken, delegeren en coordineren van werkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef Saffier het volgende:
Zeg Nesty wanneer kom jij je handen uit de mouwen steken hier?
quote:Op maandag 21 september 2009 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Ach, een echte jaren '70-keuken
Deruit met dat ding!
Uitstekend geluktquote:Op zondag 11 oktober 2009 08:53 schreef Biekstertje het volgende:
oeh yeahzou het er vandaag dan eindelijk van komen om mee te helpen na het behang afweken ??
Neequote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:57 schreef DaMook het volgende:
Over 3 dagen erin of toch net niet ? Gaat iig hard en ziet er allemaal erg goed uit.
Dan is hij uitgerust voor de verhuizing, zulke dingen kan je ook positief zienquote:Neehet moge duidelijk zijn, dát halen we net niet
. We gaan een weekend later, de 24e. Alleen jammer dat Lautie de 19e weer aan het werk moet, maar dat overleven we ook wel weer
Ik denk wel aan een plafond in de badkamerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef Nesty het volgende:
wel mooi die werkbriefjes aan de muur..
Maar komt er ook een plavond in de baskamer? of gaan jullie een sterren hemel maken?
Ziet er goed uit hoor, alleen balen dat je de gewenste datum niet haalt..
best moeilijk hoor nederlands typen als je alles altijd in het engels doetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:49 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik denk wel aan een plafond in de badkamer
De sterrenhemel ga ik voorstellen voor in de slaapkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:07 schreef Rottdog het volgende:
Waar blijft die update ? zijn nieuwsgierig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |