Je hebt toch niets beters te doen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dag, dit is geen avondvullend programma
Maar mijne waren niet terecht en Swarma reageert niet op de PMquote:
ik heb er meer dan 20quote:Op zondag 20 september 2009 22:14 schreef Lonker het volgende:
[..]
Maar mijne waren niet terecht en Swarma reageert niet op de PM
Vandaag ja!quote:
Als die elke note moet bediscussiëren via PM heeft 'ie er een dagtaak aanquote:Op zondag 20 september 2009 22:14 schreef Lonker het volgende:
[..]
Maar mijne waren niet terecht en Swarma reageert niet op de PM
De helft van mij zijn positieve notesquote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef swarmahoer het volgende:
paul en TS zijn degene die ik zo kan opnoemen met behoorlijk veel notes, verder niks onthouden
Ooo,, ik leg het even uit.quote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
ik heb er meer dan 20
tevens ben ik 12... en wat is dit?
maar 20 heb je er van mijquote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Welke mod heeft de meeste notes bij mij gezet, en hoeveel?Ik gok swarmahoer of biogarde.
15?quote:Op zondag 20 september 2009 22:32 schreef Kerol het volgende:
Mijn aantal notes is gelijk aan de leeftijd van kindertjes waarop Pedobear stopt met hunten.
Een jaar geleden stonden we samen op 13 ofzo toch?quote:Op zondag 20 september 2009 22:26 schreef HostiMeister het volgende:
ik heb volgens mij geeneens notes
Nee dat is de leeftijd waarop ik stop. Iets lager zijn mijn aantal notes dus.quote:
Owja, jij was gebannedquote:Op zondag 20 september 2009 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een jaar geleden stonden we samen op 13 ofzo toch?
Ik heb er alleen met m'n ban nog wel een paar bij gescoord
het is een Fok!klap van een Fok!papa op mijn hoofd? Maar dan mijn Fok!hoofd?quote:Op zondag 20 september 2009 22:24 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ooo,, ik leg het even uit.
Zodra jij iets zegt over een mod , bijvoorbeeld : Murp = dik![]()
![]()
Worden ze woedend![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ze willen je dan slaan, maar dat kunnen ze niet.
Dus geven ze je een note.![]()
Eigenlijk betekent het gewoon een klap van een boze mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |