Jij hebt ook wel 6 notes bij mij, minstens.quote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef Mirjam het volgende:
ik zag net een user langskomen met 6 notes, die bleken allemaal van mij te zijn
is ook wel knap volgens mij
Aan wie zal het dan toch liggenquote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef Mirjam het volgende:
ik zag net een user langskomen met 6 notes, die bleken allemaal van mij te zijn
is ook wel knap volgens mij
Wedden dat ik in de top 25 zit.quote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef Adelante het volgende:
Sorry TS, maar daar zit jij nog lang niet in.
Ik wil mijne weten zonder er voor te betalenquote:Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
Jij wint in dit topic tot nu toequote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel 6 notes bij mij, minstens.
Ach nee man, er zijn gasten met 300+ notes.quote:Op zondag 20 september 2009 22:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wedden dat ik in de top 25 zit.
kan het me niet voorstellenquote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel 6 notes bij mij, minstens.
Geen 25.quote:Op zondag 20 september 2009 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach nee man, er zijn gasten met 300+ notes.
hoe heet ie ook alweer ?quote:Op zondag 20 september 2009 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doet me denken, wie was die gek waar elke mod een note heeft gezet, die heeft er echt meer dan 1000quote:Op zondag 20 september 2009 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
met zo'n user id?quote:Op zondag 20 september 2009 22:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wedden dat ik in de top 25 zit.
veel minderquote:Op zondag 20 september 2009 22:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen
*kijkt*
quote:Op zondag 20 september 2009 22:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Doet me denken, wie was die gek waar elke mod een note heeft gezet, die heeft er echt meer dan 1000![]()
Lezen blijft moeilijk.quote:
Welke mod heeft de meeste notes bij mij gezet, en hoeveel?quote:
deze notes zijn ook enorm grappig Usernotes van WouterBquote:Op zondag 20 september 2009 22:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Doet me denken, wie was die gek waar elke mod een note heeft gezet, die heeft er echt meer dan 1000![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef swarmahoer het volgende:
paul en TS zijn degene die ik zo kan opnoemen met behoorlijk veel notes, verder niks onthouden
ah, spuit elf was ikquote:Op zondag 20 september 2009 22:05 schreef murp het volgende:
[..]
hoe heet ie ook alweer ?
Usernotes van WouterB
ja, dag, dit is geen avondvullend programmaquote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Welke mod heeft de meeste notes bij mij gezet, en hoeveel?Ik gok swarmahoer of biogarde.
Dat muziekje er ook bijquote:Op zondag 20 september 2009 22:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
deze notes zijn ook enorm grappig Usernotes van WouterB
Ik maar eentje zag ik zo, terwijl jij er toch één bent die me zeker vaker irriteert.quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Welke mod heeft de meeste notes bij mij gezet, en hoeveel?Ik gok swarmahoer of biogarde.
quote:Op zondag 20 september 2009 22:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik maar eentje zag ik zo, terwijl jij er toch één bent die me zeker vaker irriteert.
quote:Op zondag 20 september 2009 22:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die hoor ik dus niet
zal wel aan m'n firefox liggen
Je hebt toch niets beters te doen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dag, dit is geen avondvullend programma
Maar mijne waren niet terecht en Swarma reageert niet op de PMquote:
ik heb er meer dan 20quote:Op zondag 20 september 2009 22:14 schreef Lonker het volgende:
[..]
Maar mijne waren niet terecht en Swarma reageert niet op de PM
Vandaag ja!quote:
Als die elke note moet bediscussiëren via PM heeft 'ie er een dagtaak aanquote:Op zondag 20 september 2009 22:14 schreef Lonker het volgende:
[..]
Maar mijne waren niet terecht en Swarma reageert niet op de PM
De helft van mij zijn positieve notesquote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef swarmahoer het volgende:
paul en TS zijn degene die ik zo kan opnoemen met behoorlijk veel notes, verder niks onthouden
Ooo,, ik leg het even uit.quote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
ik heb er meer dan 20
tevens ben ik 12... en wat is dit?
maar 20 heb je er van mijquote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
15?quote:Op zondag 20 september 2009 22:32 schreef Kerol het volgende:
Mijn aantal notes is gelijk aan de leeftijd van kindertjes waarop Pedobear stopt met hunten.
Een jaar geleden stonden we samen op 13 ofzo toch?quote:Op zondag 20 september 2009 22:26 schreef HostiMeister het volgende:
ik heb volgens mij geeneens notes
Nee dat is de leeftijd waarop ik stop. Iets lager zijn mijn aantal notes dus.quote:
Owja, jij was gebannedquote:Op zondag 20 september 2009 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een jaar geleden stonden we samen op 13 ofzo toch?
Ik heb er alleen met m'n ban nog wel een paar bij gescoord
het is een Fok!klap van een Fok!papa op mijn hoofd? Maar dan mijn Fok!hoofd?quote:Op zondag 20 september 2009 22:24 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ooo,, ik leg het even uit.
Zodra jij iets zegt over een mod , bijvoorbeeld : Murp = dik![]()
![]()
Worden ze woedend![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ze willen je dan slaan, maar dat kunnen ze niet.
Dus geven ze je een note.![]()
Eigenlijk betekent het gewoon een klap van een boze mod
Ik noemde swarma een hoer en toen gingen de FA's huilen. Vrij kansloosquote:Op zondag 20 september 2009 22:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Owja, jij was gebanned
En owja, ik had notes... grijs verleden gok ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |