Deze dertiger bv.quote:
ga jij eens heul snel een verjaardag vierenquote:Op zondag 20 september 2009 21:17 schreef Saaaaab het volgende:
Ik geef dit topic de eer voor mijn 1111'e post.
Omdat het kan!
quote:Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef jordeeeh het volgende:
Maar rem, ben je niet bang om neergestoken te worden dan?
Maak een foto met daarop je tuitlipgezichtjequote:Op zondag 20 september 2009 21:17 schreef Saaaaab het volgende:
Ik geef dit topic de eer voor mijn 1111'e post.
Omdat het kan!
Ja, ik heb wel goeie seks!quote:
De visite is al wegquote:Op zondag 20 september 2009 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga jij eens heul snel een verjaardag vieren
Ik denk het niet, en van de meeste KLB SC-ers weet ik wel hoe ze eruit zien. Jos, 4ebe, Lakitu, Skylark, jordy, reetveter, Chuck_Norris en IQM zien er in elk geval beter uit dan jij in je mooiste dromenquote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze KLB SC wordt volgens mij bevolkt voor 90% door usertjes die gezien de hoeveelheid acné en het gebrek aan seks met iemand anders dan zichzelf eigenlijk in PUB horen
daarover gesprokenquote:Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef jordeeeh het volgende:
Maar rem, ben je niet bang om neergestoken te worden dan?
*cough cough*quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik denk het niet, en van de meeste KLB SC-ers weet ik wel hoe ze eruit zien. Jos, 4ebe, Lakitu, Skylark, jordy, reetveter, Chuck_Norris en IQM zien er in elk geval beter uit dan jij in je mooiste dromen.
Jij bent namelijk écht fucking lelijk en je blijft maar over andere mensen pratenWtf man.
The Prestigequote:Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind Stephen Chow ook tof. Onder andere bekend van Kung Fu Hustle en Shaolin Soccer, maar wel Aziatisch.
Verder zijn onder andere The Prestige, Requiem for a Dream, Le fabuleux destin d'Amélie Poulain, Amadeus, One Flew Over the Cuckoo's Nest, Snatch, A Clockwork Orange, Full Metal Jacket ook wel tof.Geen idee waar je van houdt...
quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik denk het niet, en van de meeste KLB SC-ers weet ik wel hoe ze eruit zien. Jos, 4ebe, Lakitu, Skylark, jordy, reetveter, Chuck_Norris en IQM zien er in elk geval beter uit dan jij in je mooiste dromen.
Jij bent namelijk écht fucking lelijk en je blijft maar over andere mensen pratenWtf man.
regel dan eens een jailbreak voor mn iphonequote:
Hiep hoiquote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Echt zo'n uitgebluste veertiger die in het echte leven weinig voorstelt en dan mensen op internet probeert belachelijk te maken die z'n kinderen hadden kunnen zijn.
Neuh viel mee. Weinig mensen vanuit de voetbal. Wel druk in de snackbarquote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef afcajos het volgende:
Hoe was het werk jordy, nog lamme mensen?
Wie?quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daarover gesproken
wat is dr ooit met die gast gebeurt die rem wou afmaken enzo ?
quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Echt zo'n uitgebluste veertiger die in het echte leven weinig voorstelt en dan mensen op internet probeert belachelijk te maken die z'n kinderen hadden kunnen zijn.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:19 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een foto van jou gezien.
En dan maak je een KLB SC'er MOD van PUB.quote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze KLB SC wordt volgens mij bevolkt voor 90% door usertjes die gezien de hoeveelheid acné en het gebrek aan seks met iemand anders dan zichzelf eigenlijk in PUB horen
The Hangover, G.I. Joe, Inglorious Basterds. Als vent moet je Transformers ook gewoon gezien hebben.quote:Op zondag 20 september 2009 21:17 schreef afcajos het volgende:
Zargon, dat lijstje films, zijn films waar ik van houdMeeste klassiekers en films uit de top250 van imdb ken ik wel. Ik zoek nu wat films die zojuist gereleased zijn.
Dit belooft spannend te worden!quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Koop een mac dan, als je niet kan wachtenquote:Op zondag 20 september 2009 21:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
regel dan eens een jailbreak voor mn iphone
voor jou mac is ie dr wel
geen idee meer wie, hij wou rem iig op de meet helemaal dood maken weet ik watquote:Op zondag 20 september 2009 21:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neuh viel mee. Weinig mensen vanuit de voetbal. Wel druk in de snackbar
[..]
Wie?
Gelukkig ben jij zo knap dat je je foto's in je fotoboek durft te plaatsenquote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
De shit is aan.quote:Op zondag 20 september 2009 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo knap dat je je foto's in je fotoboek durft te plaatsen![]()
Zal ik je even een massage geven?quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zo moe dat ik niet eens zin heb om mee te doen
Ik heb geen behoefte om m'n foto's op fok te hebben staan nee. Maar je ging al een keer beweren dat ik een 'bleek puisterig klein jongetje' was en toen heb ik je een foto gestuurd.quote:Op zondag 20 september 2009 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo knap dat je je foto's in je fotoboek durft te plaatsen![]()
Ja gewoon films uit 2009. Nieuwe films.quote:Op zondag 20 september 2009 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
The Hangover, G.I. Joe, Inglorious Basterds. Als vent moet je Transformers ook gewoon gezien hebben.
Maar ik weet niet wat jij met 'zojuist gereleased' bedoelt. En wat heb je allemaal gezien?
Meld je trouwens eens aan op ICheckMovies.
neuken ?quote:
HEUY!quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 september 2009 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GATVERREDAMME BAH !!!
Ga naar PUB, NU!!!
Ja, alles ligt er maar net aan, hoe je er naar kijkt.
Hierbij verifieer ik dat Otis een mooie jongen isquote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om m'n foto's op fok te hebben staan nee. Maar je ging al een keer beweren dat ik een 'bleek puisterig klein jongetje' was en toen heb ik je een foto gestuurd.
Nooit meer een reactie gehad.
Heuy, die foto heb ik ook gehad!quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om m'n foto's op fok te hebben staan nee. Maar je ging al een keer beweren dat ik een 'bleek puisterig klein jongetje' was en toen heb ik je een foto gestuurd.
scholierenquote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY!
[..]Hij is alweer weg.
Niet, mbo'ers zijn sowieso scholieren. En wo'ers sowieso studenten. Hbo'ers krijgen wat mij betreft het voordeel van de twijfel.
Lekker onder de lakens kruipen?quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jij godvergeten perverselingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
The Proposal. Lijkt mij wel iets voor jou,quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja gewoon films uit 2009. Nieuwe films.
Transformers 2 heb ik nog niet gezien, iets staat mij tegen
Ik kan het me niet herinneren. Maar ik ben dan ook niet geintresseerd in pubertjes.quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef Otis. het volgende:
[..]
OMDAT, je zelf een hbo-er bent.quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY!
[..]Hij is alweer weg.
Niet, mbo'ers zijn sowieso scholieren. En wo'ers sowieso studenten. Hbo'ers krijgen wat mij betreft het voordeel van de twijfel.
Niet aan slaap toegekomen last night?quote:Op zondag 20 september 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat slaap beter helpt.
Dat zou op zich best slim zijn helaas, ik wil niet echtquote:Op zondag 20 september 2009 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker onder de lakens kruipen?
quote:Op zondag 20 september 2009 21:23 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Jij godvergeten perverselingje weet waar ik woon , kom maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Misschien moet je niet tot 5 uur 's nachts FOK!ken, wetend dat de volgende ochtend om half tien je kids aan de deur staan en duidelijk maken dat je nu toch echt wel lang genoeg geslapen hebtquote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wanneer houdt je je suikerfeestje en worden we thuis gebracht?quote:
Jawel, maar erg weinig.quote:Op zondag 20 september 2009 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet aan slaap toegekomen last night?
Jij bent in de 50 en slijt je tijd op fok. Anyway, beter dan dat je je voortplant.quote:Op zondag 20 september 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren. Maar ik ben dan ook niet geintresseerd in pubertjes.
Je gedraagt je wel als een 'bleek puisterig klein jongetje' in ieder geval.
Ja dat ken ik maar al te goed.quote:Op zondag 20 september 2009 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou op zich best slim zijn helaas, ik wil niet echt
Ook als ik straks wo'er ben.quote:Op zondag 20 september 2009 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMDAT, je zelf een hbo-er bent.
Ik had toen dan ook nog een ander account.quote:Op zondag 20 september 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren. Maar ik ben dan ook niet geintresseerd in pubertjes.
quote:Je gedraagt je wel als een 'bleek puisterig klein jongetje' in ieder geval.
Ontzettend slecht.. Ik werd steeds wakkerquote:Op zondag 20 september 2009 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, maar erg weinig.
Jij nog geslapen?
Zou t daaraan liggen ja?quote:Op zondag 20 september 2009 21:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien moet je niet tot 5 uur 's nachts FOK!ken, wetend dat de volgende ochtend om half tien je kids aan de deur staan en duidelijk maken dat je nu toch echt wel lang genoeg geslapen hebt
ik kan het niet vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
Waarom dat?quote:Op zondag 20 september 2009 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij bent in de 50 en slijt je tijd op fok. Anyway, beter dan dat je je voortplant.
Nou dat is dan wel sportief.quote:
quote:
Heb je geen kinderen, maken de katten je wel wakkerquote:Op zondag 20 september 2009 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ontzettend slecht.. Ik werd steeds wakker
En toen kwamen de katjes ook nog ff duidelijk vermelden
dat ze honger hadden
quote:Op zondag 20 september 2009 21:27 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
ik kan het niet vindenkom me halen
met je lekkere grote..
je zou versteld staan als ik dr opeens benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik ben het hierin volkomen met Bk eens.quote:Op zondag 20 september 2009 21:27 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik had toen dan ook nog een ander account.. Als je niet geïnteresseerd bent in pubertjes, tyf dan op uit een SC die volgens jou voor 90% bestaat uit onzekere pubertjes vol acné en laat het over aan je modjes.
[..]
Die opmerking van je was wel erg volwassen inderdaad. Chapeau, grote 40-jarige stoere vent. Lekker kinderen van 20 jaar jonger proberen te pesten
![]()
.
Je gedraagt je echt als een typische ICT-kantoorfaler die alleen op internet nog iets voorstelt.
Tot overmaat van ramp heb je nog een kat die je PIXEL hebt genoemd.!!
Jij zou willen leven in een wereld waarin Remlof zich kan voortplanten?quote:
Ja wtf man, zo'n 40-er die hier eens in de zoveel tijd eens komt vertellen dat iedereen hier lelijk isquote:Op zondag 20 september 2009 21:28 schreef MouzurX het volgende:
Al die "internetdiscussies" lijken echt net op van die "ruzie's" tijdens het uitgaan omdat 1 van de 2 te lang naar de vriendin van de ander keek of een andere rare reden
Pfff idd.. En stel dat ik over n aantal jaren OOK nog eens kinderen heb..quote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je geen kinderen, maken de katten je wel wakker
Jij kan het toch ook niet vinden, heldquote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je zou versteld staan als ik dr opeens ben
Ik las verkeerdquote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij zou willen leven in een wereld waarin Remlof zich kan voortplanten?
Precies.quote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ja wtf man, zo'n 40-er die hier eens in de zoveel tijd eens komt vertellen dat iedereen hier lelijk is.
Dat hoor ik niet vaak. Van jou dan.quote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben het hierin volkomen met Bk eens.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ja wtf man, zo'n 40-er die hier eens in de zoveel tijd eens komt vertellen dat iedereen hier lelijk is.
Wat las je dan?quote:Op zondag 20 september 2009 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las verkeerd
Stier + Rode lap -effect.
echt welquote:Op zondag 20 september 2009 21:30 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Jij kan het toch ook niet vinden, held
*Saaaaab smeert voor de zekerheid toch maar wat mascara op
het is dan ook zijn taakquote:Op zondag 20 september 2009 21:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies.
Hij gedraagt zich als een puber die een lolly van een peuter afpakt.
Ghihihiquote:Op zondag 20 september 2009 21:32 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ben het niet eens met t gebash hierMaar k vind dat Otis wel een punt heeft.
Nietquote:Op zondag 20 september 2009 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
echt welik weet zeker dat ik t in 1x vinden kan
Beter ga je jezelf voortplanten.quote:
Een vijand van Remlof is een vriend van mij.quote:Op zondag 20 september 2009 21:31 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet vaak. Van jou dan.
ik ben wel naaktquote:
Nee. Het is zijn taak om regel-overtredende users een schop onder de kont te geven. Niet om reacties uit te lokken.quote:
Het is zijn taak om ons onnodig zwart te maken?quote:
Je durft gewoon niet mee te bashen omdat je dan binnen no-time een ban hebtquote:Op zondag 20 september 2009 21:32 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ben het niet eens met t gebash hierMaar k vind dat Otis wel een punt heeft.
Brrr. Dat is niks voor mij om te zeggen....quote:Op zondag 20 september 2009 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter ga je jezelf voortplanten.
Ik zag het woordje 'dan' over het hoofd.
Dat heb je correct waargenomen.quote:Op zondag 20 september 2009 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
Dit is toch niet de PUB SC
Ik ook onder mn jurkjequote:Op zondag 20 september 2009 21:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben wel naaktgezien ik geen kleren aan heb
Weet ik niet?quote:Op zondag 20 september 2009 21:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Brrr. Dat is niks voor mij om te zeggen....
Ik heb m'n leven gebeterd jaquote:Op zondag 20 september 2009 21:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet mee te bashen omdat je dan binnen no-time een ban hebt
Ja, ik hou van dode meisjesquote:Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef afcajos het volgende:
Even het niveau omhoog gooien door een lekker jong breezersletje te posten. Altijd goed.
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
Niet van Remlof.quote:Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet?![]()
Jij wilde later kinderen.
Ow BigKahuna durft niet meer te posten?quote:Op zondag 20 september 2009 21:27 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik had toen dan ook nog een ander account.
Met de meeste users hier heb ik anders helemaal geen probleem hoorquote:. Als je niet geïnteresseerd bent in pubertjes, tyf dan op uit een SC die volgens jou voor 90% bestaat uit onzekere pubertjes vol acné en laat het over aan je modjes.
Lees nou eens wat je zelf typt. Waar beschuldig je mij van?quote:[..]
Die opmerking van je was wel erg volwassen inderdaad. Chapeau, grote 40-jarige stoere vent. Lekker kinderen van 20 jaar jonger proberen te pesten
![]()
.
Je gedraagt je echt als een typische ICT-kantoorfaler die alleen op internet nog iets voorstelt.
Ik heb er sinds kort eentje bij en die heet Dotquote:Tot overmaat van ramp heb je nog een kat die je PIXEL hebt genoemd.!!
quote:Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef afcajos het volgende:
Even het niveau omhoog gooien door een lekker jong breezersletje te posten. Altijd goed.
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
Kinderen van Remlofquote:
Zo zieligquote:Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
Ik was eerst, noobie.quote:Op zondag 20 september 2009 21:38 schreef Mozy het volgende:
Stelletje noobies.
http://encyclopediadramatica.com/Perfection_Girl
de taak van otis is om mensen te vertellen dat ze lelijk zijnquote:Op zondag 20 september 2009 21:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee. Het is zijn taak om regel-overtredende users een schop onder de kont te geven. Niet om reacties uit te lokken.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
Klopt ik werd met de dood bedreigd door mocro's met bivaksquote:Op zondag 20 september 2009 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow BigKahuna durgt niet meer te posten?
Nee, je denkt alleen, ik citeer: "Deze KLB SC wordt volgens mij bevolkt voor 90% door usertjes die gezien de hoeveelheid acné en het gebrek aan seks met iemand anders dan zichzelf eigenlijk in PUB horen"quote:Met de meeste users hier heb ik anders helemaal geen probleem hoor
Kijk. Je bent een veertiger. Kan je ook niks aan doen. Maar vind je het dan niet een beetje zielig om dan op internet mensen gaat proberen belachelijk te maken? Mensen die minstens 20 jaar jonger zijn dan jij? Zo ineens uit het niets bovenstaande cursief gedrukte quote eruit gooien? Ja, dan vind ik dat je overkomt als een uitgeblust persoon die alleen op internet nog het mannetje kan uithangen. Vind je dat vreemd?quote:Lees nou eens wat je zelf typt. Waar beschuldig je mij van?
Dus geen Kerkplein di en do?quote:
Hoe kom je daar nou weer aanquote:Op zondag 20 september 2009 21:42 schreef Mozy het volgende:
Als Otis BigKahuna is, Dan heb ik pics van hem.
En dan is hij inderdaad niet lelijk.
Ik vind het hooguit vreemd dat je het cynisme en de humor niet snapt. Als dat ergens begrepen zou moeten worden is het wel in deze reeks. Maar goed, niet iedeereen is geestelijk helemaal ontwikkeld als ze 20 zijn he?quote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef Otis. het volgende:
[..]
Klopt ik werd met de dood bedreigd door mocro's met bivaks![]()
.
[..]
Nee, je denkt alleen, ik citeer: "Deze KLB SC wordt volgens mij bevolkt voor 90% door usertjes die gezien de hoeveelheid acné en het gebrek aan seks met iemand anders dan zichzelf eigenlijk in PUB horen"
[..]
Kijk. Je bent een veertiger. Kan je ook niks aan doen. Maar vind je het dan niet een beetje zielig om dan op internet mensen gaat proberen belachelijk te maken? Mensen die minstens 20 jaar jonger zijn dan jij? Zo ineens uit het niets bovenstaande cursief gedrukte quote eruit gooien? Ja, dan vind ik dat je overkomt als een uitgeblust persoon die alleen op internet nog het mannetje kan uithangen. Vind je dat vreemd?
Ik heb geen hamsterwangetjes, faalbaasquote:Op zondag 20 september 2009 21:44 schreef Siniti het volgende:
Ik heb ook pics van hem. Hij heeft lieve hamsterwangetjes en schattige krulletjes
Nee dat is niet zo, hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 20 september 2009 21:42 schreef Mozy het volgende:
Als Otis BigKahuna is, Dan heb ik pics van hem.
En dan is hij inderdaad niet lelijk.
Jawel!quote:Op zondag 20 september 2009 21:44 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik heb geen hamsterwangetjes, faalbaas.
Oh was het een GRAPJE!? OOOOOOOOOOOOHHHHHH HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zondag 20 september 2009 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het hooguit vreemd dat je het cynisme en de humor niet snapt. Als dat ergens begrepen zou moeten worden is het wel in deze reeks. Maar goed, niet iedeereen is geestelijk helemaal ontwikkeld als ze 20 zijn he?
En ik word volgend jaar pas 40 trouwens
Remlof zei het toch?quote:Op zondag 20 september 2009 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, hoe kom je daar bij?
Waarom geloof je wat Remlof zegt?quote:Op zondag 20 september 2009 21:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Remlof zei het toch?
Ik ben in de war nu.
its a beautifull but sad storyquote:
Echt grappig was het dan ook niet.quote:Op zondag 20 september 2009 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het hooguit vreemd dat je het cynisme en de humor niet snapt. Als dat ergens begrepen zou moeten worden is het wel in deze reeks. Maar goed, niet iedeereen is geestelijk helemaal ontwikkeld als ze 20 zijn he?
En ik word volgend jaar pas 40 trouwens
De hyves van de jongen op die foto, is van iemand die van country houd.quote:Op zondag 20 september 2009 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom geloof je wat Remlof zegt?
Sommige mensen houden ook van line-dancing.quote:Op zondag 20 september 2009 21:45 schreef Siniti het volgende:
Oh, Otis is dus niet BigKahuna? Wel toch?
Waar anders vind je twee Nederlanders die van country houden?
Doei, ga maar weer verder met je ouwe account, ik heb het gehad met jequote:Op zondag 20 september 2009 21:45 schreef Otis. het volgende:
[..]
Oh was het een GRAPJE!? OOOOOOOOOOOOHHHHHH HAHAHAHAHAHAHA.
Goede grap.
Nee, serieus. Goede grap.
Sukkel.
Groningenquote:Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef afcajos het volgende:
Wie gaat er woensdag mee stappen in Groningen
Het is ook niet om de hoek.quote:
Wat maakt het nu uit onder welk account hij post dan?quote:Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Doei, ga maar weer verder met je ouwe account, ik heb het gehad met je
Met deze loopt ie alleen maar te zieken. Hij mag het met die andere proberen, als het daarmee ook niet lukt houdt het op.quote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit onder welk account hij post dan?
bkquote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef BigKahuna het volgende:
Bij deze dan maar de terugkeer van BK.
Beetje jammer en kinderachtig maarja het zei zo.
Ik heb niet de indruk dat ik meer kwetsend was dan remlof zelf was.
Remlof, je kan hem toch niet bannen omdat hij het niet met je eens is en je niet netjes vindt tov de lui hier in KLB?quote:Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Doei, ga maar weer verder met je ouwe account, ik heb het gehad met je
We zullen altijd van je houden hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef BigKahuna het volgende:
Je lokt het zelf ook wel een beetje uit he.quote:Op zondag 20 september 2009 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Met deze loopt ie alleen maar te zieken. Hij mag het met die andere proberen, als het daarmee ook niet lukt houdt het op.
Echt hequote:Op zondag 20 september 2009 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Remlof, je kan hem toch niet bannen omdat hij het niet met je eens is en je niet netjes vindt tov de lui hier in KLB?
Dat is gewoon zielig
Het zei zoquote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef BigKahuna het volgende:
Hmm ok.. K zie de logica er niet helemaal van in, maar zal wel als waarschuwing gelden ofzo.quote:Op zondag 20 september 2009 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Met deze loopt ie alleen maar te zieken. Hij mag het met die andere proberen, als het daarmee ook niet lukt houdt het op.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:51 schreef Mozy het volgende:
Owja, Otis heeft een foto vanzichzelf gepost. en die foto staat ook op de hyves van BigKahuna.
Genoeg bewijs 4ebe?
Jullie reageren toch ook niet zo over the top?quote:Op zondag 20 september 2009 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je lokt het zelf ook wel een beetje uit he.
K ken iemand die dat wel eens heeft gedaan.quote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie reageren toch ook niet zo over the top?
Dat doet hij niet, je bent geïrriteerd omdat hij zegt dat hij niet van een opmerking van jou gediend is, beetje objectief zijn kan geen kwaad voor een modquote:Op zondag 20 september 2009 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij vond het wel een schattige opmerking? Het was meer kwetsend dan alles wat ik tegen jou heb gezegd bij elkaar opgeteld.quote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
ehmm gast sinds wanneer kan je bannen van een kloon als ie niet kloont na een banquote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zei dat 90% van de SC bestond uit bleke puisterige nerds die geen seks hebben behalve met zichzelf.quote:Op zondag 20 september 2009 21:58 schreef Siniti het volgende:
Wat heeft remlof eigenlijk tegen BK gezegd?
Tevens: WHO WAS BROKEN BY TRAINED PERSONEEEELLL
Ach schei toch uit, één blik in je notes en ik zie wel twintig dingen die jij ooit hebt gepost die veel erger zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij vond het wel een schattige opmerking? Het was meer kwetsend dan alles wat ik tegen jou heb gezegd bij elkaar opgeteld.
liefde idd , daarom , seksquote:Op zondag 20 september 2009 21:58 schreef Saaaaab het volgende:
Het suikerfeest is een feest van vreugde en liefde!
Dat doet hij ook niet, als je dit al niet kan hebben.quote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Liefde wederom dus.quote:Op zondag 20 september 2009 21:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hij zei dat 90% van de SC bestond uit bleke puisterige nerds die geen seks hebben behalve met zichzelf.
Toen zei ik dat ik de meeste mensen wel op foto's heb gezien en dat die minder lelijk zijn dan hij en dat hij op me overkwam als een uitgebluste veertiger die alleen op het internet nog iets voorstelde.
Ja, waar teh fuck blijf je?! Ik kleed me wel weer aanquote:
Nee, het is niet persoonlijk, maar Otis. was de mods al vaker opgevallen vanwege z'n gedrag, dit was de spreekwoordelijke druppel.quote:Op zondag 20 september 2009 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doet hij ook niet, als je dit al niet kan hebben.
Sorry hoor, maar echt, beetje je rechten misbruiken als iemand het niet met je eens is
Jij maakt een lullige opmerking, hij maakt er een terug.
Kun je jezelf niet ook gelijk bannen dan? dat maakt het eerlijk
Maar dat heeft hier toch niks mee te maken..quote:Op zondag 20 september 2009 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach schei toch uit, één blik in je notes en ik zie wel twintig dingen die jij ooit hebt gepost die veel erger zijn.
Maar jij doet het ook!11!quote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar dat heeft hier toch niks mee te maken..
rawrquote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ja, waar teh fuck blijf je?! Ik kleed me wel weer aan
Jij bepaalt dat ook alleen omdat ie het tegen jou heeft, als ie dat tegen mij had gezegd, was die druppel er niet geweest. Zeker niet als ik eerst de opmerking maakte die jij maakte over deze SC.quote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is niet persoonlijk, maar Otis. was de mods al vaker opgevallen vanwege z'n gedrag, dit was de spreekwoordelijke druppel.
quote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Christus*
We zijn hier op een Nederlands forum!
quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 22:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Liefde wederom dus.
Tevens: WHO WAS FITTED WITH COLLAR AND CHAAAAIN
Inderdaad. Wat sadness dit.quote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bepaalt dat ook alleen omdat ie het tegen jou heeft, als ie dat tegen mij had gezegd, was die druppel er niet geweest. Zeker niet als ik eerst de opmerking maakte die jij maakte over deze SC.
for fuck sakequote:
Ik zei niks persoonlijks, hij wel. Daar modereren we strenger op, as you know.quote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bepaalt dat ook alleen omdat ie het tegen jou heeft, als ie dat tegen mij had gezegd, was die druppel er niet geweest. Zeker niet als ik eerst de opmerking maakte die jij maakte over deze SC.
Vertalen verdulle!quote:Op zondag 20 september 2009 22:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat zijn lyrics, die mogen int Engels!
Ach remlof, kom op manquote:Op zondag 20 september 2009 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei niks persoonlijks, hij wel. Daar modereren we strenger op, as you know.
quote:
ja ik ben al aan de 2de zak chips bezigquote:Op zondag 20 september 2009 21:58 schreef Saaaaab het volgende:
Het suikerfeest is een feest van vreugde en liefde!
For fuck sakequote:Op zondag 20 september 2009 22:04 schreef remlof het volgende:
WTF is FFS?
Mwah.quote:Op zondag 20 september 2009 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Subtiele getreiter.quote:Op zondag 20 september 2009 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar goed, niet iedeereen is geestelijk helemaal ontwikkeld als ze 20 zijn he?
Klopt, ouzo ook.quote:
Het was ook te verwachten met de manier waarop je het topic binnenviel, met dat ondertoontje.quote:Op zondag 20 september 2009 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Het escaleerde inderdaad, vandaar de ingreep.
fgsfdsquote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
het wordt ook steeds gekker met die afkortingen
Dus eerst ga je reacties uitlokken, om vervolgens in te grijpen? Wat een bullshit ook weerquote:Op zondag 20 september 2009 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Het escaleerde inderdaad, vandaar de ingreep.En het is "subtiel" getreiter.
Houzoquote:
WTFBBQ ?quote:
Ach, het is niet anders geweest in de tijd dat deze SC er is. En er zijn daardoor ook aardig wat bans gevallen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was ook te verwachten met de manier waarop je het topic binnenviel, met dat ondertoontje.
GTFO!quote:
Ik denk niet dat jij de juiste persoon bent om tips qua moderatie te gevenquote:Op zondag 20 september 2009 22:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was ook te verwachten met de manier waarop je het topic binnenviel, met dat ondertoontje.
die gozer was al langer bezig met stoken geloof ik?quote:Op zondag 20 september 2009 22:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus eerst ga je reacties uitlokken, om vervolgens in te grijpen? Wat een bullshit ook weer
Gaan we persoonlijk worden?quote:Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij de juiste persoon bent om tips qua moderatie te geven
quote:Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef afcajos het volgende:
Dit escaleert gruwelijk uit den handen!
werd tijd dat er weer wat gebeurt hier.quote:Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef afcajos het volgende:
Dit escaleert gruwelijk uit den handen!
Oe, ik nu ook.quote:Op zondag 20 september 2009 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang je je maar gedraagt.quote:Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Aangezien BK geen ban heeft, is dit geen kloon van een gebande. Derhalve neem ik aan dat u uw toestemming voor dit account verleent, meneer remlof.
Sinds het 1e topic al volgens mij.quote:Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
die gozer was al langer bezig met stoken geloof ik?
Wat een perfecte reactie.quote:
Bt! Hoe is het?quote:
quote:
Ik wilde een andere account, vandaar Otis. Maarja als jij die om achterlijke redenen gaat verwijderen maak ik er maar nog één hè.quote:Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang je je maar gedraagt.
Al vraag ik me werkelijk af waarom je steeds van account zou wisselen.
Die grap maak ik 6 berichtjes terugquote:Op zondag 20 september 2009 22:12 schreef Skylark. het volgende:
Het escaleerde volledig uit de hand.
quote:Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, ik nu ook.
als je even goed kijkt wat er nu gepost is, zie je zelf ook dat het een onzin ban is, zeker nadat JIJ hier binnen komt vallen met een onvriendelijke opmerking.
Fuck it, heel die opmerking doet me niets, maar jouw reaktie is gewoon onrechtvaardig en daar stoor ik me ontzettend aan. Ben dan mans genoeg om gewoon toe te geven dat de enige reden dat je hem hebt geband is: OMDAT HET KAN! dan kom je tenminste nog een beetje geloofwaardig over.
Werkelijk waar, er zullen niet heel veel mensen zijn die jij kan wijsmaken dat je dat in een situatie waarin jij niet het leidend voorwerp was geweest ook had gedaan.
Alleen jezelf ws
Ik lift graag mee op jouw succes.quote:Op zondag 20 september 2009 22:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die grap maak ik 6 berichtjes terug
Ja hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 22:14 schreef jordeeeh het volgende:
Remlof, is het toegestaan om een 'discussie' topic te maken in FB naar aanleiding van jouw postgedrag in deze SC?
Och poepjequote:Op zondag 20 september 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Veel te lang in het OV gezeten en moet nu nog heel wat doenkutzooi.
Ja, lekker nutteloos discussiëren!! Maak je er niet zo druk om manquote:Op zondag 20 september 2009 22:14 schreef jordeeeh het volgende:
Remlof, is het toegestaan om een 'discussie' topic te maken in FB naar aanleiding van jouw postgedrag in deze SC?
ach waarom niet, als ze maar wel een betere kwaliteit dan de foto heeftquote:
Ban.quote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef Zotheid het volgende:
Ahh, Relmof, onze internetdictator.
ALL HEIL RELMOF!
Die linker jaquote:
Alsof ik iets raars zeg.quote:
Video's of leugens.quote:Op zondag 20 september 2009 22:18 schreef reetveter het volgende:
Zo, eindelijk goede account. Wat ik dus al zei: Ik heb vandaag doelpunten gescoord in de categorie: Asjemenou
Als je tegen iemand anders zo persoonlijk was geworden had ik precies hetzelfde gedaan. Bij een normaal account was je gewaarschuwd, maar een kloon gaat door de schredder.quote:Op zondag 20 september 2009 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar even serieus remlof. Als ik precies hetzelfde 'gesprek' had met iemand anders was er niks aan de hand. Maar jij moet zo nodig weer je 'macht' misbruiken.
Ik reageerde op de manier van posten hier, die niet zou misstaan in PUB.quote:Als ik nou vanuit het niets jou belachelijk ging maken, had ik het begrepen. Maar jij was degene die begon te trollen.
Ik zat gisteren op jou computer en melde me aan op mijn accountquote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef behangplakker het volgende:
wtf, hoe kom ik nou weer op dit account.
Stierenpoep en dat weet je zelf ook.quote:Op zondag 20 september 2009 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je tegen iemand anders zo persoonlijk was geworden had ik precies hetzelfde gedaan.
* Adolecens houdt [Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet in in de gaten...quote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef Zotheid het volgende:
ALL HEIL RELMOF!
Ja, vast. Heb je jezelf dan ook een waarschuwing gegeven wegens nutteloos trollenquote:Op zondag 20 september 2009 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je tegen iemand anders zo persoonlijk was geworden had ik precies hetzelfde gedaan. Bij een normaal account was je gewaarschuwd, maar een kloon gaat door de schredder.
De manier van posten heeft in jouw wereld te maken met het uiterlijk en de hoeveelheid seks die een user heeft?quote:Ik reageerde op de manier van posten hier, die niet zou misstaan in PUB.
Jaquote:Op zondag 20 september 2009 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je tegen iemand anders zo persoonlijk was geworden had ik precies hetzelfde gedaan. Bij een normaal account was je gewaarschuwd, maar een kloon gaat door de schredder.
[..]
Ik reageerde op de manier van posten hier, die niet zou misstaan in PUB.
Ik had een semi-aardige PI dus je hoeft je niet aangevallen te voelen.quote:
En het zijn leugens, ik ben maar voor 80% een puisterige puberquote:Op zondag 20 september 2009 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Inderdaad, zeggen dat 90% hier puisterige pubers zijn is echt totaaaaal niet persoonlijk
doet me denken aan een gifquote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef Zotheid het volgende:
ALL HEIL RELMOF!
Die zag ik over het hoofd.quote:Op zondag 20 september 2009 22:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had een semi-aardige PI dus je hoeft je niet aangevallen te voelen.
Oke, laat trouwens ook maarquote:
Ach, zo'n vreemde opmerking lijkt het me niet. Zeker na die ban van denet.quote:Op zondag 20 september 2009 22:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* Adolecens houdt [Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet in in de gaten...
Ga ergens anders eens jankzakken ofzo?quote:Op zondag 20 september 2009 22:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, lekker nutteloos discussiëren!! Maak je er niet zo druk om manhet is een forum.
Dat is een verbaasde PI. Niks aardigs aan.quote:Op zondag 20 september 2009 22:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had een semi-aardige PI dus je hoeft je niet aangevallen te voelen.
Hij is in ieder geval niet onaardig.quote:Op zondag 20 september 2009 22:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is een verbaasde PI. Niks aardigs aan.
Avond Tijger.quote:
Dat klopt. Meer neutraal.quote:Op zondag 20 september 2009 22:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet onaardig.
Ik gebruikte al PI's toen jij nog je account aanmaakte, dus je hoeft mij niets te leren.quote:Op zondag 20 september 2009 22:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is een verbaasde PI. Niks aardigs aan.
Te veel leesvoer.quote:Op zondag 20 september 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige mensen trekken zich dingen die op internet gezegd worden te persoonlijk aan, deze mensen kunnen erg geïrriteerd reageren en op hun pik /flamoes getrapt zijn als iemand iets zegt dat ze niet willen horen. Het maakt in dat geval zelden uit of het waar is of niet.
Deze mensen roepen vaak zelf heel hard dat het maar internet is en dat je het niet te serieus moet nemen, maar ondertussen bijten ze elke keer dat er een rel is hun nagels tot op het leven af.
als deze mensen macht krijgen, is de kans aanwezig dat ze hun macht gaan misbruiken en het voor zichzelf goedpraten.
Deze mensen zijn vaak niet objectief en hebben moeite dingen van buitenaf te bekijken.
Vroeger dacht ik altijd dat ik jou niet mocht maar inmiddels weet ik wel beterquote:Op zondag 20 september 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige mensen trekken zich dingen die op internet gezegd worden te persoonlijk aan, deze mensen kunnen erg geïrriteerd reageren en op hun pik /flamoes getrapt zijn als iemand iets zegt dat ze niet willen horen. Het maakt in dat geval zelden uit of het waar is of niet.
Deze mensen roepen vaak zelf heel hard dat het maar internet is en dat je het niet te serieus moet nemen, maar ondertussen bijten ze elke keer dat er een rel is hun nagels tot op het leven af.
als deze mensen macht krijgen, is de kans aanwezig dat ze hun macht gaan misbruiken en het voor zichzelf goedpraten.
Deze mensen zijn vaak niet objectief en hebben moeite dingen van buitenaf te bekijken.
Wie moet zich aangesproken voelen?quote:Op zondag 20 september 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
JPGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |