Deze dertiger bv.quote:
ga jij eens heul snel een verjaardag vierenquote:Op zondag 20 september 2009 21:17 schreef Saaaaab het volgende:
Ik geef dit topic de eer voor mijn 1111'e post.
Omdat het kan!
quote:Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef jordeeeh het volgende:
Maar rem, ben je niet bang om neergestoken te worden dan?
Maak een foto met daarop je tuitlipgezichtjequote:Op zondag 20 september 2009 21:17 schreef Saaaaab het volgende:
Ik geef dit topic de eer voor mijn 1111'e post.
Omdat het kan!
Ja, ik heb wel goeie seks!quote:
De visite is al wegquote:Op zondag 20 september 2009 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga jij eens heul snel een verjaardag vieren
Ik denk het niet, en van de meeste KLB SC-ers weet ik wel hoe ze eruit zien. Jos, 4ebe, Lakitu, Skylark, jordy, reetveter, Chuck_Norris en IQM zien er in elk geval beter uit dan jij in je mooiste dromenquote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze KLB SC wordt volgens mij bevolkt voor 90% door usertjes die gezien de hoeveelheid acné en het gebrek aan seks met iemand anders dan zichzelf eigenlijk in PUB horen
daarover gesprokenquote:Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef jordeeeh het volgende:
Maar rem, ben je niet bang om neergestoken te worden dan?
*cough cough*quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik denk het niet, en van de meeste KLB SC-ers weet ik wel hoe ze eruit zien. Jos, 4ebe, Lakitu, Skylark, jordy, reetveter, Chuck_Norris en IQM zien er in elk geval beter uit dan jij in je mooiste dromen.
Jij bent namelijk écht fucking lelijk en je blijft maar over andere mensen pratenWtf man.
The Prestigequote:Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind Stephen Chow ook tof. Onder andere bekend van Kung Fu Hustle en Shaolin Soccer, maar wel Aziatisch.
Verder zijn onder andere The Prestige, Requiem for a Dream, Le fabuleux destin d'Amélie Poulain, Amadeus, One Flew Over the Cuckoo's Nest, Snatch, A Clockwork Orange, Full Metal Jacket ook wel tof.Geen idee waar je van houdt...
quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik denk het niet, en van de meeste KLB SC-ers weet ik wel hoe ze eruit zien. Jos, 4ebe, Lakitu, Skylark, jordy, reetveter, Chuck_Norris en IQM zien er in elk geval beter uit dan jij in je mooiste dromen.
Jij bent namelijk écht fucking lelijk en je blijft maar over andere mensen pratenWtf man.
regel dan eens een jailbreak voor mn iphonequote:
Hiep hoiquote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Echt zo'n uitgebluste veertiger die in het echte leven weinig voorstelt en dan mensen op internet probeert belachelijk te maken die z'n kinderen hadden kunnen zijn.
Neuh viel mee. Weinig mensen vanuit de voetbal. Wel druk in de snackbarquote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef afcajos het volgende:
Hoe was het werk jordy, nog lamme mensen?
Wie?quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daarover gesproken
wat is dr ooit met die gast gebeurt die rem wou afmaken enzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |