Deze dertiger bv.quote:
ga jij eens heul snel een verjaardag vierenquote:Op zondag 20 september 2009 21:17 schreef Saaaaab het volgende:
Ik geef dit topic de eer voor mijn 1111'e post.
Omdat het kan!
quote:Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef jordeeeh het volgende:
Maar rem, ben je niet bang om neergestoken te worden dan?
Maak een foto met daarop je tuitlipgezichtjequote:Op zondag 20 september 2009 21:17 schreef Saaaaab het volgende:
Ik geef dit topic de eer voor mijn 1111'e post.
Omdat het kan!
Ja, ik heb wel goeie seks!quote:
De visite is al wegquote:Op zondag 20 september 2009 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga jij eens heul snel een verjaardag vieren
Ik denk het niet, en van de meeste KLB SC-ers weet ik wel hoe ze eruit zien. Jos, 4ebe, Lakitu, Skylark, jordy, reetveter, Chuck_Norris en IQM zien er in elk geval beter uit dan jij in je mooiste dromenquote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze KLB SC wordt volgens mij bevolkt voor 90% door usertjes die gezien de hoeveelheid acné en het gebrek aan seks met iemand anders dan zichzelf eigenlijk in PUB horen
daarover gesprokenquote:Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef jordeeeh het volgende:
Maar rem, ben je niet bang om neergestoken te worden dan?
*cough cough*quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik denk het niet, en van de meeste KLB SC-ers weet ik wel hoe ze eruit zien. Jos, 4ebe, Lakitu, Skylark, jordy, reetveter, Chuck_Norris en IQM zien er in elk geval beter uit dan jij in je mooiste dromen.
Jij bent namelijk écht fucking lelijk en je blijft maar over andere mensen pratenWtf man.
The Prestigequote:Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind Stephen Chow ook tof. Onder andere bekend van Kung Fu Hustle en Shaolin Soccer, maar wel Aziatisch.
Verder zijn onder andere The Prestige, Requiem for a Dream, Le fabuleux destin d'Amélie Poulain, Amadeus, One Flew Over the Cuckoo's Nest, Snatch, A Clockwork Orange, Full Metal Jacket ook wel tof.Geen idee waar je van houdt...
quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik denk het niet, en van de meeste KLB SC-ers weet ik wel hoe ze eruit zien. Jos, 4ebe, Lakitu, Skylark, jordy, reetveter, Chuck_Norris en IQM zien er in elk geval beter uit dan jij in je mooiste dromen.
Jij bent namelijk écht fucking lelijk en je blijft maar over andere mensen pratenWtf man.
regel dan eens een jailbreak voor mn iphonequote:
Hiep hoiquote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Echt zo'n uitgebluste veertiger die in het echte leven weinig voorstelt en dan mensen op internet probeert belachelijk te maken die z'n kinderen hadden kunnen zijn.
Neuh viel mee. Weinig mensen vanuit de voetbal. Wel druk in de snackbarquote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef afcajos het volgende:
Hoe was het werk jordy, nog lamme mensen?
Wie?quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daarover gesproken
wat is dr ooit met die gast gebeurt die rem wou afmaken enzo ?
quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Echt zo'n uitgebluste veertiger die in het echte leven weinig voorstelt en dan mensen op internet probeert belachelijk te maken die z'n kinderen hadden kunnen zijn.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:19 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een foto van jou gezien.
En dan maak je een KLB SC'er MOD van PUB.quote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze KLB SC wordt volgens mij bevolkt voor 90% door usertjes die gezien de hoeveelheid acné en het gebrek aan seks met iemand anders dan zichzelf eigenlijk in PUB horen
The Hangover, G.I. Joe, Inglorious Basterds. Als vent moet je Transformers ook gewoon gezien hebben.quote:Op zondag 20 september 2009 21:17 schreef afcajos het volgende:
Zargon, dat lijstje films, zijn films waar ik van houdMeeste klassiekers en films uit de top250 van imdb ken ik wel. Ik zoek nu wat films die zojuist gereleased zijn.
Dit belooft spannend te worden!quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Koop een mac dan, als je niet kan wachtenquote:Op zondag 20 september 2009 21:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
regel dan eens een jailbreak voor mn iphone
voor jou mac is ie dr wel
geen idee meer wie, hij wou rem iig op de meet helemaal dood maken weet ik watquote:Op zondag 20 september 2009 21:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neuh viel mee. Weinig mensen vanuit de voetbal. Wel druk in de snackbar
[..]
Wie?
Gelukkig ben jij zo knap dat je je foto's in je fotoboek durft te plaatsenquote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
De shit is aan.quote:Op zondag 20 september 2009 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo knap dat je je foto's in je fotoboek durft te plaatsen![]()
Zal ik je even een massage geven?quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zo moe dat ik niet eens zin heb om mee te doen
Ik heb geen behoefte om m'n foto's op fok te hebben staan nee. Maar je ging al een keer beweren dat ik een 'bleek puisterig klein jongetje' was en toen heb ik je een foto gestuurd.quote:Op zondag 20 september 2009 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo knap dat je je foto's in je fotoboek durft te plaatsen![]()
Ja gewoon films uit 2009. Nieuwe films.quote:Op zondag 20 september 2009 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
The Hangover, G.I. Joe, Inglorious Basterds. Als vent moet je Transformers ook gewoon gezien hebben.
Maar ik weet niet wat jij met 'zojuist gereleased' bedoelt. En wat heb je allemaal gezien?
Meld je trouwens eens aan op ICheckMovies.
neuken ?quote:
HEUY!quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 september 2009 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GATVERREDAMME BAH !!!
Ga naar PUB, NU!!!
Ja, alles ligt er maar net aan, hoe je er naar kijkt.
Hierbij verifieer ik dat Otis een mooie jongen isquote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om m'n foto's op fok te hebben staan nee. Maar je ging al een keer beweren dat ik een 'bleek puisterig klein jongetje' was en toen heb ik je een foto gestuurd.
Nooit meer een reactie gehad.
Heuy, die foto heb ik ook gehad!quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om m'n foto's op fok te hebben staan nee. Maar je ging al een keer beweren dat ik een 'bleek puisterig klein jongetje' was en toen heb ik je een foto gestuurd.
scholierenquote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY!
[..]Hij is alweer weg.
Niet, mbo'ers zijn sowieso scholieren. En wo'ers sowieso studenten. Hbo'ers krijgen wat mij betreft het voordeel van de twijfel.
Lekker onder de lakens kruipen?quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zo moe dat ik niet eens zin heb om mee te doen
Jij godvergeten perverselingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
The Proposal. Lijkt mij wel iets voor jou,quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja gewoon films uit 2009. Nieuwe films.
Transformers 2 heb ik nog niet gezien, iets staat mij tegen
Ik kan het me niet herinneren. Maar ik ben dan ook niet geintresseerd in pubertjes.quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef Otis. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |