idd, ik keek bij voederbakken natuurlijk .quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:27 schreef Holyme het volgende:
[..]
Was net te laat dan, oeps!Maar ze staan daar onder het speelgoed - denkspeelgoed, moet je ook maar net weten. Hopelijk wordt ie goedgekeurd!
En ik maar denken dat het vooral bedoelt was voor de vogeltjes..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:09 schreef Watuntrik het volgende:
idd staat geweldig..
Straks nog allemaal gekleurde bloempjes erbij en
die heb ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:12 schreef purplenarcis het volgende:
Hallo allemaal!!!
Ik ben van plan om deze aan te schaffen, de Catmate
http://www.zooplus.nl/sho(...)endrenkplaats/145972
Nu vroeg ik me een paar dingetjes af.. Is het ding een grote stroomslurper?
En hoe zit het met lawaai? Hoor vaak dat dit soort dingen erg zoemen. Iemand ervaring mee?
Ook hoorde ik van een vriendin, die heeft een ander soort fontein, maar toch, dat als de stroom uitvalt, het water stopt met stromen en naar onder zakt. Resultaat: katten hebben geen water meer.
Is dat met deze ook zo?
Alvast bedankt
Geluid van dit ding is minimaal, je kan het stromen van het water instellen d.m.v. een klein draaiknopje, maar ook al staat ie voluit, dan is het geluid wat ie produceert nog steeds minimaal. Denk dat je eerder het water hoort stromen, dan het pompje hoort draaien.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:12 schreef purplenarcis het volgende:
Hallo allemaal!!!
Ik ben van plan om deze aan te schaffen, de Catmate
http://www.zooplus.nl/sho(...)endrenkplaats/145972
Nu vroeg ik me een paar dingetjes af.. Is het ding een grote stroomslurper?
En hoe zit het met lawaai? Hoor vaak dat dit soort dingen erg zoemen. Iemand ervaring mee?
Ook hoorde ik van een vriendin, die heeft een ander soort fontein, maar toch, dat als de stroom uitvalt, het water stopt met stromen en naar onder zakt. Resultaat: katten hebben geen water meer.
Is dat met deze ook zo?
Alvast bedankt
70 euro ??quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:39 schreef SandraJ het volgende:
Ik heb deze besteld:
http://www.macrovet.nl/ho(...)t-c20-2-porties.html
Handig als ik een keer een zaterdagje weg ben ofzo.
Ow grappig, ik ook.. Maar mijn vriend nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:03 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
die heb ik.
Vind hem niet lawaaierig, maar ik ben dan ook slechthorend, dus misschien hoor ik het gewoon nietbovendien staat ie in de kattenkamer. Geen idee of het een grote stroomslurper is.
Water blijft gewoon in de onderste bak zitten als de stroom uitvalt, dus je hoeft niet bang te zijn dat ze ineens geen water hebben
ja, waarom niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:11 schreef bpi het volgende:
Laten jullie de fontein altijd aanstaan of niet?
Jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:11 schreef bpi het volgende:
Laten jullie de fontein altijd aanstaan of niet?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:47 schreef xienix2501 het volgende:
Je hoef niet bang te zijn voor kortsluiting of over verhitting van de pomp of adapter. Het pompje heeft maar 12v spanning nodig van de adapter, dus de adapter wordt nauwelijks warm en het pompje zelf wordt gekoeld door de strooming in het waterEn ik heb nu mijn Drinkwell Platium anderhalf jaar in me keuken staan en is alleen uit geweest voor het schoonmaken er van. (daar voor had ik een Catit design fresh&clear drinkfontein, alleen mijn kater ging er elke keer mee slepen door de kamer met als gevolg dat me hele vloer zeik nat was
)
Kraanwater is prima, hoef je echt geen Spa blauw voor te kopen hoor, dan wordt het een duur geintje op een gegeven moment. Ik zou i.v.m. het harde water het ding wel regelmatig schoonmaken, anders krijg je snel kalkresten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:31 schreef riek87 het volgende:
Ik realiseer me dat ik het topic nu een flinke bump geef, maar had na het lezen toch nog een vraag.
Ik zit er aan te denken om een cat mate te bestellen en zat de net de reviews op zooplus te lezen. En nu lees ik daar allemaal verhalen van mensen die speciaal water, zoals spa blauw en ander fleswater gebruiken.
Heeft dat apparaat speciaal water nodig of kan kraanwater ook gewoon?
Wij hebben hier nogal hard water en wil niet dat het apparaat kapot gaat daardoor
bedankt voor je reactie. Ik vond het al een beetje over the top, maar je weet natuurlijk nooit, ik heb er geen verstand van.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kraanwater is prima, hoef je echt geen Spa blauw voor te kopen hoor, dan wordt het een duur geintje op een gegeven moment. Ik zou i.v.m. het harde water het ding wel regelmatig schoonmaken, anders krijg je snel kalkresten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |