Ja, die match zie ik ook nog wel ja!quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Stoyahm21 het volgende:
nicolien past het beste bij wietse, punt
badpak?quote:Op zondag 20 september 2009 21:17 schreef evert het volgende:
ja! Neeltje! zij in badpak, zij kreeg hem wel aan het praten!
inderdaad JEZUS hoe onsociaal kun je zijnquote:
Volgens mij wel.quote:Op zondag 20 september 2009 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Die ene meid die Peter zo mooi vond is zeker die chick die teveel over paarden kletste, aangezien ze niet door is?
..en daarom kijken we er zo massaal naar.quote:Op zondag 20 september 2009 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Tenenkrommende tv.
Ja, echt superliefquote:Op zondag 20 september 2009 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel lief dat ie voor allemaal iets geschreven heeft.
Enorm ja, maar dat is de kracht van dit programma.quote:Op zondag 20 september 2009 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Tenenkrommende tv.
Het liefst bloemenpatronen ook.quote:Op zondag 20 september 2009 21:23 schreef Cee het volgende:
Hij houdt wel van drukke prints op de t-shirts van z'n vrouwen.
Ik denk dat die Wietse eerst even een paar pilsjes moet drinken voordat hij de vrouwen weer gaat ontmoeten, misschien begint ie dan een beetje los te komenquote:Op zondag 20 september 2009 21:23 schreef Stoyahm21 het volgende:
zuipeeee
quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef Cee het volgende:
En nou zeggen "de mensen die net een bloem zonder kaartje hebben gekregen, zijn niet door."
Ik zou best willen schrijven, maar ik wil dus gewoon NIET op tv. Ik snap ook niet dat iemand dat zou willenquote:Op zondag 20 september 2009 21:24 schreef detulp050 het volgende:
Volgens mij doen de meeste vrouwen eerder mee vanwege het competitie-element en het op tv komen. Zo panisch als het gaat om een date met een 'wel aardige' of 'wel leuke' man. Geeft niets natuurlijk, maar het bevreemdt me wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |