Ik wel.quote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kijk, ik heb niets tegen moslims in het algemeen. Ik heb ook niets tegen het suikerfeest.
klopt!quote:Op zondag 20 september 2009 17:22 schreef Keesbroekheid het volgende:
Let op mijn woorden: dit wordt weer een moslim-bash topic. Nee, niet door jou TS.
Cohen zou dan ook niet besluiten een autoloze zondag te laten vallen op een grote Christelijke feestdag.quote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als de autoloze zondag op kerst of pasen was ingezet, had Cohen nooit besloten om op die dagen het openbaar vervoer gratis te maken. I
22" een beeldbuis noemenquote:Op zondag 20 september 2009 17:30 schreef Tism het volgende:
Mijn 22 inch flatscreen heeft geen kijkbeeldbuis!..
Neuh, dat doe ik niet!..quote:Op zondag 20 september 2009 17:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
22" een beeldbuis noemenzoiets heet een digitaal fotolijstje
Hartstikke eenschquote:Op zondag 20 september 2009 17:25 schreef jo-ep het volgende:
[..]
klopt!![]()
alles wat met geloof te maken heeft (welk geloof dan ook) moeten ze gewoon thuis doen. hoef je de weg niet voor op toch.. heeft er ook niemand last van.
alle kerken en moskeeën en synagogen etc. platgooien en lekker thuis gaan geloven.
Klopt, dus het is sowieso gehuil om niks.quote:Op zondag 20 september 2009 17:27 schreef Hukkie het volgende:
Hmm, volgens mij is het gratis OV in Amsterdam toegangkelijk voor iedereen omdat het een autoloze zondag is.
Het is voor iedereen gratis jankbalquote:Op zondag 20 september 2009 17:31 schreef kopvoddentax het volgende:
Dat krijg je met een dhimmi als burgemeester.
OT: het is natuurlijk een grof schandaal, omdat ze bang zijn voor rellen en agressieve voorbipsberbers. Nederland begint de 2e moslimstaat van Europa te worden. Maar blijf vooral op linkse dhimmi-partijen stemmen, dan komt het allemaal goed in NL.
Ik ben net in Amsterdam geweest (damloop) en moest gewoon betalen stuk stront.quote:Op zondag 20 september 2009 17:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Het is voor iedereen gratis jankbal
Sowieso, waarom dan nog taxi's financieren voor intollerante baardapen, jurken en pinguins?quote:Op zondag 20 september 2009 17:34 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Klopt, dus het is sowieso gehuil om niks.
Die pendelbusjes zijn gewoon gratis hoorquote:Op zondag 20 september 2009 17:36 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Ik ben net in Amsterdam geweest (damloop) en moest gewoon betalen stuk stront.
Niet in HEEL Amsterdam pisbak...quote:Op zondag 20 september 2009 17:36 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Ik ben net in Amsterdam geweest (damloop) en moest gewoon betalen stuk stront.
Nou, in een binnenstad zitten meestal niet enkel winkels maar ook cafe's, restaurants, etc.quote:Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
Met kerst zijn de winkels trouwens dicht dus ik weet niet wat jullie dan in de binnenstad willen doen
Punt blijft, waarom krijgen baardapen en ander soorts tuig een voorkeursbehandeling? Zeker wanneer er gemeenschapsgeld mee gemoeid is. Angst is een slechte raadgever meneer Cohen!quote:Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Niet in HEEL Amsterdam pisbak...
Welke voorkeursbehandeling? Het is gratis voor iedereenquote:Op zondag 20 september 2009 17:43 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Punt blijft, waarom krijgen baardapen en ander soorts tuig een voorkeursbehandeling? Zeker wanneer er gemeenschapsgeld mee gemoeid is. Angst is een slechte raadgever meneer Cohen!
Volgens mij moet jij het bericht nog eens goed doorlezen. We hebben het hier over gratis TAXIRITTEN strontkop.quote:Op zondag 20 september 2009 17:46 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Welke voorkeursbehandeling? Het is gratis voor iedereen
Omdat ze er anders weer een heel media-circus van maken en dat durft meneer Cohen niet aan. De politiek in Nederland heeft geen ruggegraad meer.quote:Op zondag 20 september 2009 17:43 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Punt blijft, waarom krijgen baardapen en ander soorts tuig een voorkeursbehandeling? Zeker wanneer er gemeenschapsgeld mee gemoeid is. Angst is een slechte raadgever meneer Cohen!
Geert Wilders de Tweede.quote:Op zondag 20 september 2009 17:39 schreef Siniti het volgende:
TURKEN UIT DE EU!!!
MOSLIMS VERVUILEN ONS LAND MET HUN HOOFDDOEKJES!!!
dat dusquote:Op zondag 20 september 2009 17:34 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Klopt, dus het is sowieso gehuil om niks.
Wat gedeelte van 'het is gratis voor iedereen' snap je niet? Zeg het me, dan leg ik je het nog een keer uitquote:Op zondag 20 september 2009 17:48 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij het bericht nog eens goed doorlezen. We hebben het hier over gratis TAXIRITTEN strontkop.
http://www.telegraaf.nl/b(...)oslims__.html?p=32,1
quote:Hoewel het Suikerfeest de aanleiding is om de busjes in te zetten, nemen die ook niet-moslims mee
Goh, de Telegraaf is dé krant voor ongefundeerde moslim en hoge heren in Den Haag-bashers die maar iqloos meeschreeuwen met de massaquote:Op zondag 20 september 2009 17:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat gedeelte van 'het is gratis voor iedereen' snap je niet? Zeg het me, dan leg ik je het nog een keer uit
En de teleblaat is maar een sensatiekrantje die er blijkbaar op uit is om nog meer moslimhaat te verspreiden![]()
http://www.noordhollandsd(...)+op+autovrije+zondag
[..]
En zo gaat het dus tegenwoordig er wordt iets aangestipt en men schreeuwt moord en brand.quote:Op zondag 20 september 2009 17:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat gedeelte van 'het is gratis voor iedereen' snap je niet? Zeg het me, dan leg ik je het nog een keer uit
En de teleblaat is maar een sensatiekrantje die er blijkbaar op uit is om nog meer moslimhaat te verspreiden![]()
[..]
lees nu nog eens rustig alles door. Dan kom je wat sterker over.quote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Cohen is dan ook sowieso de meest achterlijke en incapabele burgemeester die bestaat. Jammer dat zo'n retard onze hoofdstad moet besturen
Verder: Moslims die weer eens worden voorgetrokken
Ja de telegraaf jaquote:Op zondag 20 september 2009 17:48 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij het bericht nog eens goed doorlezen. We hebben het hier over gratis TAXIRITTEN strontkop.
http://www.telegraaf.nl/b(...)oslims__.html?p=32,1
Tja, dat is dus om gezeik voor te zijn. Feit blijft, dat dit in het leven is geroepen omdat de bugervader in zijn broek schijt voor de mussemannen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[..]
Ja lekker positief discrimineren en gemeenschapsgeld verbrassen vanwege een stel jurken. Ja heel goed bezig.quote:Op zondag 20 september 2009 17:56 schreef Appelknaller het volgende:
Rekening houden met andere mensen is ook zo'n schande, stelletje xenofoben hier
Snel, Ned. 1 kijken, je grote voorbeeld is op tv.quote:Op zondag 20 september 2009 17:55 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Tja, dat is dus om gezeik voor te zijn. Feit blijft, dat dit in het leven is geroepen omdat de bugervader in zijn broek schijt voor de mussemannen.
Whehe, wat een droevig tiepje ben je ookquote:Op zondag 20 september 2009 17:56 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Ja lekker positief discrimineren en gemeenschapsgeld verbrassen vanwege een stel jurken. Ja heel goed bezig.
WTF heeft xenofobie hier mee te maken? Het gaat om een religie, niet om buitenlanders.quote:Op zondag 20 september 2009 17:56 schreef Appelknaller het volgende:
Hou alsjeblieft die oogkleppen op!!!!!!!!!!!!!!!!!`1 straks kom je er nog achter wat voor ellende er op deze wereld isquote:Op zondag 20 september 2009 17:56 schreef Appelknaller het volgende:
televisie=voor zombiesquote:Op zondag 20 september 2009 17:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Snel, Ned. 1 kijken, je grote voorbeeld is op tv.
Noem nog eens 3 dingen die moslims wel krijgen en de rest van Nederland niet.quote:Op zondag 20 september 2009 17:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
dat er steeds vaker rekening gehouden moet worden met moslims en niet de gehele bevolking.
Zeven maagden in het hiernamaals, halal voedsel en gratis taxiritjes.quote:Op zondag 20 september 2009 18:00 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Noem nog eens 3 dingen die moslims wel krijgen en de rest van Nederland niet.
Omdat er ook ongeveer 1 miljoen moslims in Nederland wonen is het toch niet zo gek dat we ook met hun rekening houden.quote:Op zondag 20 september 2009 17:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft die oogkleppen op!!!!!!!!!!!!!!!!!`1 straks kom je er nog achter wat voor ellende er op deze wereld is![]()
Je leest dus duidelijk NIET was TS zegt. Rekening houden met mensen is niet fout, maar wat WEL fout is dat er steeds vaker rekening gehouden moet worden met moslims en niet de gehele bevolking. DAT is hetgene wat veel mensen tegen de borst stoot.
Eerste niet bewezen, tweede mag iedere Nederlander kopen en derde is ook voor iedeen.quote:Op zondag 20 september 2009 18:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zeven maagden in het hiernamaals, halal voedsel en gratis taxiritjes.
Als er geen compleet nutteloze autoloze zondag was gehouden was er helemaal niks aan de hand geweest.quote:Op zondag 20 september 2009 18:01 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Omdat er ook ongeveer 1 miljoen moslims in Nederland wonen is het toch niet zo gek dat we ook met hun rekening houden.
1 miljoen? Dat zijn er een boel, hebben we wel zoveel busjes?quote:Op zondag 20 september 2009 18:01 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Omdat er ook ongeveer 1 miljoen moslims in Nederland wonen is het toch niet zo gek dat we ook met hun rekening houden.
xeno is 'het vreemdequote:Op zondag 20 september 2009 17:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
WTF heeft xenofobie hier mee te maken? Het gaat om een religie, niet om buitenlanders.
In die boerengehuchten waar die mensen wonen is nog nooit een getint persoon geweestquote:Op zondag 20 september 2009 18:04 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vraag me echt serieus af hoe sommige mensen hier functioneren in de maatschappij. Snauwen jullie je buitenlandse collega of mede-student ook af om de kleinste dingen of hebben jullie dan ineens niet meer zo'n grote muil
De gemiddelde aanhang van de PVV is slecht onderwezen dus die zullen wel niet veel met buitenlandse collega's of studenten te maken hebben...quote:Op zondag 20 september 2009 18:04 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vraag me echt serieus af hoe sommige mensen hier functioneren in de maatschappij. Snauwen jullie je buitenlandse collega of mede-student ook af om de kleinste dingen of hebben jullie dan ineens niet meer zo'n grote muil
Ben ik de Islam is geen ras reactie nog voor??quote:
Als je het letterlijk neemt wel ja. Dan is iemand die bang is voor aliens ook een xenofoob.quote:
erm overal waar het autoloze zondag is is het OV gratizquote:Op zondag 20 september 2009 17:43 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 september 2009 18:05 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
In die boerengehuchten waar die mensen wonen is nog nooit een getint persoon geweest
Nee, we bedoelen er nu eenmaal vreemdelingen mee, niet per se buitenlanders.quote:Op zondag 20 september 2009 18:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je het letterlijk neemt wel ja. Dan is iemand die bang is voor aliens ook een xenofoob.
Maar we bedoelen er nu eenmaal buitenlanders mee.
Ja persies, als je fooral iets tege moslimps heb, is ed nietd erreg en Hitler hadt ook allen maar voorall ietsz tege jode.quote:Op zondag 20 september 2009 18:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je het letterlijk neemt wel ja. Dan is iemand die bang is voor aliens ook een xenofoob.
Maar we bedoelen er nu eenmaal buitenlanders mee.
en dit is ook onzinquote:Als de autoloze zondag op kerst of pasen was ingezet, had Cohen nooit besloten om op die dagen het openbaar vervoer gratis te maken.
Ik stem voor.quote:
Ik ben niet bang voor de islam, maar ik heb een diepe afkeer van religies in het algemeen.quote:Op zondag 20 september 2009 18:13 schreef Appelknaller het volgende:
Xenofoob is misschien niet het beste woord, Islamofobie is het woord dat we zoeken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamofobie
Jah, dat seg ik, datte is aleen mar als je iets tege mosmilms heb en dat findt ik nit so erg.quote:Op zondag 20 september 2009 18:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de islam, maar ik heb een diepe afkeer van religies in het algemeen.
Niet iedereen is bang voor de islam maar heeft er gewoon een afkeer van.
Ja, maar mensen die irrationele beweringen doen zoals: " die moslims gaan het hier overnemen!!!quote:Op zondag 20 september 2009 18:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de islam, maar ik heb een diepe afkeer van religies in het algemeen.
juistem!quote:Op zondag 20 september 2009 18:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja persies en hidtler hat ook alleen maar een afkeer van de jode, dat was toch owk niet erreg?quote:
ik weet niet welke moslims jij kent maar degene die ik ken krijgen er 72quote:Op zondag 20 september 2009 18:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zeven maagden in het hiernamaals, halal voedsel en gratis taxiritjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Wat vind je dan van het huidige kabinet dat allerlei dingen doordrukt op basis van hun geloof? Bijvoorbeeld paddo verbod, discussie over normen en waarden, vragen stellen rond het gedoogbeleid en ga zo maar door?quote:Op zondag 20 september 2009 18:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je typt nu precies zoals een voorbipsberber. O wacht, dan ben je ookquote:Op zondag 20 september 2009 18:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja persies en hidtler hat ook alleen maar een afkeer van de jode, dat was toch owk niet erreg?
quote:Op zondag 20 september 2009 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik weet niet welke moslims jij kent maar degene die ik ken krijgen er 72Wel eens van sarcasme gehoord, autist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
Dat vind ik verwerpelijk.quote:Op zondag 20 september 2009 18:24 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Wat vind je dan van het huidige kabinet dat allerlei dingen doordrukt op basis van hun geloof? Bijvoorbeeld paddo verbod, discussie over normen en waarden, vragen stellen rond het gedoogbeleid en ga zo maar door?
STEMPP PFF MENSE\1!!!quote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Je typt nu precies zoals een voorbipsberber. O wacht, dan ben je ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |