Ik wel.quote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kijk, ik heb niets tegen moslims in het algemeen. Ik heb ook niets tegen het suikerfeest.
klopt!quote:Op zondag 20 september 2009 17:22 schreef Keesbroekheid het volgende:
Let op mijn woorden: dit wordt weer een moslim-bash topic. Nee, niet door jou TS.
Cohen zou dan ook niet besluiten een autoloze zondag te laten vallen op een grote Christelijke feestdag.quote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als de autoloze zondag op kerst of pasen was ingezet, had Cohen nooit besloten om op die dagen het openbaar vervoer gratis te maken. I
22" een beeldbuis noemenquote:Op zondag 20 september 2009 17:30 schreef Tism het volgende:
Mijn 22 inch flatscreen heeft geen kijkbeeldbuis!..
Neuh, dat doe ik niet!..quote:Op zondag 20 september 2009 17:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
22" een beeldbuis noemenzoiets heet een digitaal fotolijstje
Hartstikke eenschquote:Op zondag 20 september 2009 17:25 schreef jo-ep het volgende:
[..]
klopt!![]()
alles wat met geloof te maken heeft (welk geloof dan ook) moeten ze gewoon thuis doen. hoef je de weg niet voor op toch.. heeft er ook niemand last van.
alle kerken en moskeeën en synagogen etc. platgooien en lekker thuis gaan geloven.
Klopt, dus het is sowieso gehuil om niks.quote:Op zondag 20 september 2009 17:27 schreef Hukkie het volgende:
Hmm, volgens mij is het gratis OV in Amsterdam toegangkelijk voor iedereen omdat het een autoloze zondag is.
Het is voor iedereen gratis jankbalquote:Op zondag 20 september 2009 17:31 schreef kopvoddentax het volgende:
Dat krijg je met een dhimmi als burgemeester.
OT: het is natuurlijk een grof schandaal, omdat ze bang zijn voor rellen en agressieve voorbipsberbers. Nederland begint de 2e moslimstaat van Europa te worden. Maar blijf vooral op linkse dhimmi-partijen stemmen, dan komt het allemaal goed in NL.
Ik ben net in Amsterdam geweest (damloop) en moest gewoon betalen stuk stront.quote:Op zondag 20 september 2009 17:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Het is voor iedereen gratis jankbal
Sowieso, waarom dan nog taxi's financieren voor intollerante baardapen, jurken en pinguins?quote:Op zondag 20 september 2009 17:34 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Klopt, dus het is sowieso gehuil om niks.
Die pendelbusjes zijn gewoon gratis hoorquote:Op zondag 20 september 2009 17:36 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Ik ben net in Amsterdam geweest (damloop) en moest gewoon betalen stuk stront.
Niet in HEEL Amsterdam pisbak...quote:Op zondag 20 september 2009 17:36 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Ik ben net in Amsterdam geweest (damloop) en moest gewoon betalen stuk stront.
Nou, in een binnenstad zitten meestal niet enkel winkels maar ook cafe's, restaurants, etc.quote:Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
Met kerst zijn de winkels trouwens dicht dus ik weet niet wat jullie dan in de binnenstad willen doen
Punt blijft, waarom krijgen baardapen en ander soorts tuig een voorkeursbehandeling? Zeker wanneer er gemeenschapsgeld mee gemoeid is. Angst is een slechte raadgever meneer Cohen!quote:Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Niet in HEEL Amsterdam pisbak...
Welke voorkeursbehandeling? Het is gratis voor iedereenquote:Op zondag 20 september 2009 17:43 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Punt blijft, waarom krijgen baardapen en ander soorts tuig een voorkeursbehandeling? Zeker wanneer er gemeenschapsgeld mee gemoeid is. Angst is een slechte raadgever meneer Cohen!
Volgens mij moet jij het bericht nog eens goed doorlezen. We hebben het hier over gratis TAXIRITTEN strontkop.quote:Op zondag 20 september 2009 17:46 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Welke voorkeursbehandeling? Het is gratis voor iedereen
Omdat ze er anders weer een heel media-circus van maken en dat durft meneer Cohen niet aan. De politiek in Nederland heeft geen ruggegraad meer.quote:Op zondag 20 september 2009 17:43 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Punt blijft, waarom krijgen baardapen en ander soorts tuig een voorkeursbehandeling? Zeker wanneer er gemeenschapsgeld mee gemoeid is. Angst is een slechte raadgever meneer Cohen!
Geert Wilders de Tweede.quote:Op zondag 20 september 2009 17:39 schreef Siniti het volgende:
TURKEN UIT DE EU!!!
MOSLIMS VERVUILEN ONS LAND MET HUN HOOFDDOEKJES!!!
dat dusquote:Op zondag 20 september 2009 17:34 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Klopt, dus het is sowieso gehuil om niks.
Wat gedeelte van 'het is gratis voor iedereen' snap je niet? Zeg het me, dan leg ik je het nog een keer uitquote:Op zondag 20 september 2009 17:48 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij het bericht nog eens goed doorlezen. We hebben het hier over gratis TAXIRITTEN strontkop.
http://www.telegraaf.nl/b(...)oslims__.html?p=32,1
quote:Hoewel het Suikerfeest de aanleiding is om de busjes in te zetten, nemen die ook niet-moslims mee
Goh, de Telegraaf is dé krant voor ongefundeerde moslim en hoge heren in Den Haag-bashers die maar iqloos meeschreeuwen met de massaquote:Op zondag 20 september 2009 17:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat gedeelte van 'het is gratis voor iedereen' snap je niet? Zeg het me, dan leg ik je het nog een keer uit
En de teleblaat is maar een sensatiekrantje die er blijkbaar op uit is om nog meer moslimhaat te verspreiden![]()
http://www.noordhollandsd(...)+op+autovrije+zondag
[..]
En zo gaat het dus tegenwoordig er wordt iets aangestipt en men schreeuwt moord en brand.quote:Op zondag 20 september 2009 17:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat gedeelte van 'het is gratis voor iedereen' snap je niet? Zeg het me, dan leg ik je het nog een keer uit
En de teleblaat is maar een sensatiekrantje die er blijkbaar op uit is om nog meer moslimhaat te verspreiden![]()
[..]
lees nu nog eens rustig alles door. Dan kom je wat sterker over.quote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Cohen is dan ook sowieso de meest achterlijke en incapabele burgemeester die bestaat. Jammer dat zo'n retard onze hoofdstad moet besturen
Verder: Moslims die weer eens worden voorgetrokken
Ja de telegraaf jaquote:Op zondag 20 september 2009 17:48 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij het bericht nog eens goed doorlezen. We hebben het hier over gratis TAXIRITTEN strontkop.
http://www.telegraaf.nl/b(...)oslims__.html?p=32,1
Tja, dat is dus om gezeik voor te zijn. Feit blijft, dat dit in het leven is geroepen omdat de bugervader in zijn broek schijt voor de mussemannen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[..]
Ja lekker positief discrimineren en gemeenschapsgeld verbrassen vanwege een stel jurken. Ja heel goed bezig.quote:Op zondag 20 september 2009 17:56 schreef Appelknaller het volgende:
Rekening houden met andere mensen is ook zo'n schande, stelletje xenofoben hier
Snel, Ned. 1 kijken, je grote voorbeeld is op tv.quote:Op zondag 20 september 2009 17:55 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Tja, dat is dus om gezeik voor te zijn. Feit blijft, dat dit in het leven is geroepen omdat de bugervader in zijn broek schijt voor de mussemannen.
Whehe, wat een droevig tiepje ben je ookquote:Op zondag 20 september 2009 17:56 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Ja lekker positief discrimineren en gemeenschapsgeld verbrassen vanwege een stel jurken. Ja heel goed bezig.
WTF heeft xenofobie hier mee te maken? Het gaat om een religie, niet om buitenlanders.quote:Op zondag 20 september 2009 17:56 schreef Appelknaller het volgende:
Hou alsjeblieft die oogkleppen op!!!!!!!!!!!!!!!!!`1 straks kom je er nog achter wat voor ellende er op deze wereld isquote:Op zondag 20 september 2009 17:56 schreef Appelknaller het volgende:
televisie=voor zombiesquote:Op zondag 20 september 2009 17:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Snel, Ned. 1 kijken, je grote voorbeeld is op tv.
Noem nog eens 3 dingen die moslims wel krijgen en de rest van Nederland niet.quote:Op zondag 20 september 2009 17:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
dat er steeds vaker rekening gehouden moet worden met moslims en niet de gehele bevolking.
Zeven maagden in het hiernamaals, halal voedsel en gratis taxiritjes.quote:Op zondag 20 september 2009 18:00 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Noem nog eens 3 dingen die moslims wel krijgen en de rest van Nederland niet.
Omdat er ook ongeveer 1 miljoen moslims in Nederland wonen is het toch niet zo gek dat we ook met hun rekening houden.quote:Op zondag 20 september 2009 17:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft die oogkleppen op!!!!!!!!!!!!!!!!!`1 straks kom je er nog achter wat voor ellende er op deze wereld is![]()
Je leest dus duidelijk NIET was TS zegt. Rekening houden met mensen is niet fout, maar wat WEL fout is dat er steeds vaker rekening gehouden moet worden met moslims en niet de gehele bevolking. DAT is hetgene wat veel mensen tegen de borst stoot.
Eerste niet bewezen, tweede mag iedere Nederlander kopen en derde is ook voor iedeen.quote:Op zondag 20 september 2009 18:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zeven maagden in het hiernamaals, halal voedsel en gratis taxiritjes.
Als er geen compleet nutteloze autoloze zondag was gehouden was er helemaal niks aan de hand geweest.quote:Op zondag 20 september 2009 18:01 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Omdat er ook ongeveer 1 miljoen moslims in Nederland wonen is het toch niet zo gek dat we ook met hun rekening houden.
1 miljoen? Dat zijn er een boel, hebben we wel zoveel busjes?quote:Op zondag 20 september 2009 18:01 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Omdat er ook ongeveer 1 miljoen moslims in Nederland wonen is het toch niet zo gek dat we ook met hun rekening houden.
xeno is 'het vreemdequote:Op zondag 20 september 2009 17:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
WTF heeft xenofobie hier mee te maken? Het gaat om een religie, niet om buitenlanders.
In die boerengehuchten waar die mensen wonen is nog nooit een getint persoon geweestquote:Op zondag 20 september 2009 18:04 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vraag me echt serieus af hoe sommige mensen hier functioneren in de maatschappij. Snauwen jullie je buitenlandse collega of mede-student ook af om de kleinste dingen of hebben jullie dan ineens niet meer zo'n grote muil
De gemiddelde aanhang van de PVV is slecht onderwezen dus die zullen wel niet veel met buitenlandse collega's of studenten te maken hebben...quote:Op zondag 20 september 2009 18:04 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vraag me echt serieus af hoe sommige mensen hier functioneren in de maatschappij. Snauwen jullie je buitenlandse collega of mede-student ook af om de kleinste dingen of hebben jullie dan ineens niet meer zo'n grote muil
Ben ik de Islam is geen ras reactie nog voor??quote:
Als je het letterlijk neemt wel ja. Dan is iemand die bang is voor aliens ook een xenofoob.quote:
erm overal waar het autoloze zondag is is het OV gratizquote:Op zondag 20 september 2009 17:43 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 september 2009 18:05 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
In die boerengehuchten waar die mensen wonen is nog nooit een getint persoon geweest
Nee, we bedoelen er nu eenmaal vreemdelingen mee, niet per se buitenlanders.quote:Op zondag 20 september 2009 18:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je het letterlijk neemt wel ja. Dan is iemand die bang is voor aliens ook een xenofoob.
Maar we bedoelen er nu eenmaal buitenlanders mee.
Ja persies, als je fooral iets tege moslimps heb, is ed nietd erreg en Hitler hadt ook allen maar voorall ietsz tege jode.quote:Op zondag 20 september 2009 18:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je het letterlijk neemt wel ja. Dan is iemand die bang is voor aliens ook een xenofoob.
Maar we bedoelen er nu eenmaal buitenlanders mee.
en dit is ook onzinquote:Als de autoloze zondag op kerst of pasen was ingezet, had Cohen nooit besloten om op die dagen het openbaar vervoer gratis te maken.
Ik stem voor.quote:
Ik ben niet bang voor de islam, maar ik heb een diepe afkeer van religies in het algemeen.quote:Op zondag 20 september 2009 18:13 schreef Appelknaller het volgende:
Xenofoob is misschien niet het beste woord, Islamofobie is het woord dat we zoeken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamofobie
Jah, dat seg ik, datte is aleen mar als je iets tege mosmilms heb en dat findt ik nit so erg.quote:Op zondag 20 september 2009 18:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de islam, maar ik heb een diepe afkeer van religies in het algemeen.
Niet iedereen is bang voor de islam maar heeft er gewoon een afkeer van.
Ja, maar mensen die irrationele beweringen doen zoals: " die moslims gaan het hier overnemen!!!quote:Op zondag 20 september 2009 18:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de islam, maar ik heb een diepe afkeer van religies in het algemeen.
juistem!quote:Op zondag 20 september 2009 18:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja persies en hidtler hat ook alleen maar een afkeer van de jode, dat was toch owk niet erreg?quote:
ik weet niet welke moslims jij kent maar degene die ik ken krijgen er 72quote:Op zondag 20 september 2009 18:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zeven maagden in het hiernamaals, halal voedsel en gratis taxiritjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Wat vind je dan van het huidige kabinet dat allerlei dingen doordrukt op basis van hun geloof? Bijvoorbeeld paddo verbod, discussie over normen en waarden, vragen stellen rond het gedoogbeleid en ga zo maar door?quote:Op zondag 20 september 2009 18:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je typt nu precies zoals een voorbipsberber. O wacht, dan ben je ookquote:Op zondag 20 september 2009 18:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja persies en hidtler hat ook alleen maar een afkeer van de jode, dat was toch owk niet erreg?
quote:Op zondag 20 september 2009 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik weet niet welke moslims jij kent maar degene die ik ken krijgen er 72Wel eens van sarcasme gehoord, autist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
Dat vind ik verwerpelijk.quote:Op zondag 20 september 2009 18:24 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Wat vind je dan van het huidige kabinet dat allerlei dingen doordrukt op basis van hun geloof? Bijvoorbeeld paddo verbod, discussie over normen en waarden, vragen stellen rond het gedoogbeleid en ga zo maar door?
STEMPP PFF MENSE\1!!!quote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Je typt nu precies zoals een voorbipsberber. O wacht, dan ben je ook
Ben je het dan ook met me eens dat dat een groter probleem is dan de moslims in Nederland? Dat het kabinet een sfeer van angst richting moslims probeert te creëeren en zo langzaam hun geloof door de strot kunnen duwen? Het is maar een gedachtequote:
die was nergens terug te lezen in jouw postquote:Op zondag 20 september 2009 18:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wel eens van sarcasme gehoord, autist?
En als dat zo in de krant had gestaan had iedereen er vrede mee gehad. Nu begint iedereen te gillen bij het woord "moslims".quote:Op zondag 20 september 2009 17:57 schreef Zith het volgende:
Mensen, iedereen mag gratis gebruik maken van de door de gemeente aangeboden busjes of OV.
Maar het zijn geen moslimofoben, want ze hebben alleen maar een afkeer van moslims.quote:Op zondag 20 september 2009 18:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En als dat zo in de krant had gestaan had iedereen er vrede mee gehad. Nu begint iedereen te gillen bij het woord "moslims".
Ja, de problemen met relmarokkanen en moslims zijn een grote hoaxquote:Op zondag 20 september 2009 18:29 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Ben je het dan ook met me eens dat dat een groter probleem is dan de moslims in Nederland? Dat het kabinet een sfeer van angst richting moslims probeert te creëeren en zo langzaam hun geloof door de strot kunnen duwen? Het is maar een gedachte
Niet je sterkste punt, begrijpend lezen?quote:Op zondag 20 september 2009 18:31 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Ja, de problemen met relmarokkanen en moslims zijn een grote hoaxDat ik daar nog niet aan gedacht had zeg
Misschien dikt de heer Wilders het ontzettend aan om stemmen te krijgen? Werkt prima, zijn politieke tegenstanders worden weggezet als ruggegraatloze slappelingen en hij komt over als de sterke man die Nederland voor deze ramp behoed.quote:Op zondag 20 september 2009 18:31 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Ja, de problemen met relmarokkanen en moslims zijn een grote hoaxDat ik daar nog niet aan gedacht had zeg
Voorlopig vind ik dat een groter probleem. Ik heb liever een moslim naast me wonen dan Ab Klink bijvoorbeeld. Maar het is niet ondenkbaar dat het islamitische geloof een politiek dominantere positie krijgt in Nederland; en ik zit niet te wachten op nog een dominante religie in Nederland.quote:Op zondag 20 september 2009 18:29 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Ben je het dan ook met me eens dat dat een groter probleem is dan de moslims in Nederland? Dat het kabinet een sfeer van angst richting moslims probeert te creëeren en zo langzaam hun geloof door de strot kunnen duwen? Het is maar een gedachte
Iedereen die enig relativeringsvermogen heeft trapt niet in populisme. Helaas blijkt het aantal relativerende mensen bedroevend laag.quote:Op zondag 20 september 2009 18:35 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Misschien dikt de heer Wilders het ontzettend aan om stemmen te krijgen? Werkt prima, zijn politieke tegenstanders worden weggezet als ruggegraatloze slappelingen en hij komt over als de sterke man die Nederland voor deze ramp behoed.
Leuk, alleen als je dan ook echt mag gaan regeren val je keihard door de mand. Waarom denk je dat de PVV niet in Rotterdam meedoet met de gemeenteraadsverkiezingen , waar deze problemen zo groot zouden zijn??
Dat is jouw voorbarige conclusiequote:Op zondag 20 september 2009 18:06 schreef Appelknaller het volgende:
Oh ja, en als het een joodse feestdag was geweest waar rekening mee was gehouden hadden de meeste xenofobe huillies hier niet eens gezeurd
Is goed, flikker jij dan ook op naar Stormfront??quote:Op zondag 20 september 2009 18:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is jouw voorbarige conclusie
Je bent kortzichtig en voorbarig, hoe kan ik m'n punt ooit duidelijk maken dan?
Rot toch lekker op naar marokko.nl als je geen problemen ziet hier.
Ik denk dat indymedia beter bij jou past.quote:Op zondag 20 september 2009 18:49 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Is goed, flikker jij dan ook op naar Stormfront??
Dans toch lief vogeltje, dans! en laat het zonnetje op je kraaiebolletje schijnen, dans!quote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kijk, ik heb niets tegen moslims in het algemeen. Ik heb ook niets tegen het suikerfeest. En ik heb ook niets tegen autoloze zondagen in het algemeen, zeker als ze ... kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek
quote:Op zondag 20 september 2009 18:59 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dans toch lief vogeltje, dans! en laat het zonnetje op je kraaiebolletje schijnen, dans!
Iemand is op zijn kleine piemeltje getraptquote:Op zondag 20 september 2009 18:49 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Is goed, flikker jij dan ook op naar Stormfront??
Jij hebt de OP niet goed gelezen. Het gaat erom dat dat hele circus wordt ingezet vanwege het suikerfeest. Voor Christenen zou dit nooit geregeld zijn, die zouden met kerstmis en pasen vrolijk op de fiets mogen stappen. Maar de moslim met het suikerfeest, die moet een gratis taxi!quote:Op zondag 20 september 2009 17:52 schreef J.Herrer het volgende:
Tuurlijk joh. Hetgeen geen fuck afdoet aan de inhoud van het verhaal en het feit dat Cohen de boel weer eens lekker op scherp zet in islamsterdam.quote:En de teleblaat is maar een sensatiekrantje die er blijkbaar op uit is om nog meer moslimhaat te verspreiden![]()
Ook kut, maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op zondag 20 september 2009 18:24 schreef Appelknaller het volgende:
Wat vind je dan van het huidige kabinet dat allerlei dingen doordrukt op basis van hun geloof? Bijvoorbeeld paddo verbod, discussie over normen en waarden, vragen stellen rond het gedoogbeleid en ga zo maar door?
Mensen die het wél snappenquote:Op zondag 20 september 2009 23:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt de OP niet goed gelezen. Het gaat erom dat dat hele circus wordt ingezet vanwege het suikerfeest. Voor Christenen zou dit nooit geregeld zijn, die zouden met kerstmis en pasen vrolijk op de fiets mogen stappen. Maar de moslim met het suikerfeest, die moet een gratis taxi!
[..]
Tuurlijk joh. Hetgeen geen fuck afdoet aan de inhoud van het verhaal en het feit dat Cohen de boel weer eens lekker op scherp zet in islamsterdam.
Dan wordt het tijd, hequote:Op zondag 20 september 2009 23:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mensen die het wél snappen
Ik heb trouwens nog steeds geen officiele ham-kaas-tomaat-ui-boterham gegeten
Soon!
SOOOON!!
Nee het gaat erom dat het een autovrije zondag is wat toevallig op dezelfde dag valt als het suikerfeest. En dat vervoer was voor iedereen, niet alleen voor moslimsquote:Op zondag 20 september 2009 23:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt de OP niet goed gelezen. Het gaat erom dat dat hele circus wordt ingezet vanwege het suikerfeest. Voor Christenen zou dit nooit geregeld zijn, die zouden met kerstmis en pasen vrolijk op de fiets mogen stappen. Maar de moslim met het suikerfeest, die moet een gratis taxi!
[..]
Tuurlijk joh. Hetgeen geen fuck afdoet aan de inhoud van het verhaal en het feit dat Cohen de boel weer eens lekker op scherp zet in islamsterdam.
MET ZIJN GRATIS OPENBAAR VERVOERRR!!1!!! DAAR ZOUWE DE HOGE HERE IN DEN HAAG EENS WAT AAN MOETEN DOEN MAAR NEEEEEquote:Op zondag 20 september 2009 23:54 schreef Bowlingbal het volgende:
GODVERDOMME IK VANDAAG FIETSEN DOOR AMSTERDAM MAAR NEE HOOR ZE HADDEN TAXIS INGEZET VOOR DIE LUIE DIKZAKKEN ZOALS TS ENZO!!1!!
Ik ben het niet met je eens. Want hoe je het ook draait of keert, het suikerfeest blijft aanleiding voor de gratis taxiritten op de autoloze zondag. En of het nu geldig is voor iedereen of niet, jij weet net zo goed als ik dat er vanwege het suikerfeest op deze dag veel meer moslims naar hun familie trekken dan niet-moslims, en de moslims dus veel meer profijt hebben van deze regeling dan niet-moslims.quote:Op zondag 20 september 2009 23:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee het gaat erom dat het een autovrije zondag is wat toevallig op dezelfde dag valt als het suikerfeest. En dat vervoer was voor iedereen, niet alleen voor moslims
En kerstmis en pasen is niet relevant, want autovrije zondagen vallen altijd in september. Met kerst en pasen kan je gewoon gebruik maken van het OV
Ik denk dat ze bang zijn dat hun boerka tussen de spaken komtquote:Op zondag 20 september 2009 23:53 schreef Pleepapier het volgende:
TS heeft gelijk, wat is er mis met de fiets?
Nou, dan moeten we toch net zo goed met de fiets? Waarom moslims dan niet? Zijn die daar weer te goed voor?quote:Op maandag 21 september 2009 00:03 schreef Bowlingbal het volgende:
Eigenlijk zou ik TS wel willen zien als men besluit om Nederland autovrij te maken op de kerstdagen. De dagen dat complete gezinnen naar andere afgelegen gezinnen afreizen. Nee, dan zal het waarschijnlijk vast wel weer niet kunnen. Of dan kan het hem geen reet schelen omdat hij er zelf niet aan mee zou doen.
Oh, dan had je het wel prima gevonden? Totaal geen problemen mee gehad?quote:Op maandag 21 september 2009 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, dan moeten we toch net zo goed met de fiets? Waarom moslims dan niet? Zijn die daar weer te goed voor?
quote:Op maandag 21 september 2009 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens nog iets wat moslims wel mogen en wij niet:
[ afbeelding ]
Ik heb er totaal geen problemen mee om de auto te laten staan, nee. Geen enkel. En of het alternatief nu het openbaar vervoer is, de fiets of een broodrooster op wielen, zal me worst wezen. Maar niet met de achterliggende reden van het suikerfeest, waardoor het in de praktijk er toch weer op neerkomt dat de regeling voor het grootste deel op de moslims van toepassing is omdat je van tevoren weet dat die er het meeste gebruik van zullen maken.quote:Op maandag 21 september 2009 00:13 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Oh, dan had je het wel prima gevonden? Totaal geen problemen mee gehad?
Altijd makkelijk om te zeggen dat je het niet erg zou vinden als het om een hypothetische situatie gaat.quote:Op maandag 21 september 2009 00:13 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Oh, dan had je het wel prima gevonden? Totaal geen problemen mee gehad?
Laat me raden, jij veroordeelt alles wat met een realistisch-kritisch oog naar strengreligieuze bevolkingsgroepen kijkt als racist?quote:Op maandag 21 september 2009 00:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat me raden, je bent fan van de PVV?
quote:Op maandag 21 september 2009 00:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bang zijn dat hun boerka tussen de spaken komt
Net zo makkelijk als zeggen dat die persoon het stiekem wel erg zou vindenquote:Op maandag 21 september 2009 00:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Altijd makkelijk om te zeggen dat je het niet erg zou vinden als het om een hypothetische situatie gaat.
Nee, zeker niet. Ga jij nu mijn vraag beantwoorden? Stem jij op de PVV (straks)?quote:Op maandag 21 september 2009 00:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laat me raden, jij veroordeelt alles wat met een realistisch-kritisch oog naar strengreligieuze bevolkingsgroepen kijkt als racist?
quote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kijk, ik heb niets tegen moslims in het algemeen.
Alsof men een autovrije zondag zou houden op 31 decemberquote:Op zondag 20 september 2009 23:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Mij lijkt vooral van belang de vraag of vooraf rekening gehouden zou zijn met het Suikerfeest als tijdig bekend zou zijn dat het op de autovrije zondag zou vallen, ik denk van wel. Als dat het uitgangspunt is, lijkt mij achteraf wel zo netjes om toe te geven dat het niet zo handig is en te komen tot een compromis, in dit geval gratis vervoer voor iedereen.quote:Op maandag 21 september 2009 00:25 schreef Xenomaniac het volgende:
Volkomen terecht natuurlijk dat er iets geregeld is. Dit is net zo lomp als een autoloze dag op 1e kerstdag houden.
Wat een kutplanning.
Ja leuk. Maar je kunt er vergif op innemen dat er op eerste kerstdag geen fuck geregeld zou zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 00:25 schreef Xenomaniac het volgende:
Volkomen terecht natuurlijk dat er iets geregeld is. Dit is net zo lomp als een autoloze dag op 1e kerstdag houden.
Wat een kutplanning.
Bullshit natuurlijk, want het zou ten eerste nooit op een kerstdag vallen, meer valt er niet te regelen. (Als het niet op een kerstdag is, hoef je ook niets te regelen om het probleem op te lossen, het probleem is er dan niet.)quote:Op maandag 21 september 2009 00:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar je kunt er vergif op innemen dat er op eerste kerstdag geen fuck geregeld zou zijn.
Dat vroeg je niet, je vroeg of ik een PVV aanhanger was.quote:Op maandag 21 september 2009 00:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ga jij nu mijn vraag beantwoorden? Stem jij op de PVV (straks)?
Okee, speciaal voor jou herzie ik mijn meningquote:
Zucht. Het gaat er niet om dat het niet op kerst valt, het gaat erom dat er omgekeerd geen zak voor de kerstvierders geregeld zou zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 00:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk, want het zou ten eerste nooit op een kerstdag vallen, meer valt er niet te regelen. (Als het niet op een kerstdag is, hoef je ook niets te regelen om het probleem op te lossen, het probleem is er dan niet.)
Als je er nu nog "linkse ambtenaren" van maakt, kan ik me in je conclusie vinden.quote:Op maandag 21 september 2009 00:35 schreef Xenomaniac het volgende:
Sorry Meh, hier hebben gewoon ambtenaren zitten pitten. Meer kan ik er niet van maken. Goede leer voor de volgende keer.
Hier een leuke citaat van Wilders, die overigens ook in zijn partijprogramma is opgenomen:quote:Op maandag 21 september 2009 00:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat vroeg je niet, je vroeg of ik een PVV aanhanger was.
En of ik daarop ga stemmen weet ik niet, 2011 is nog ver weg. En je mag gerust weten dat ik het met een aantal punten in het programma van Wilders wel eens ben ja.
Nu weer ontopic
Wilders wil moslims dus helemaal niet gelijkstellen aan anderen, maar moslims onder anderen plaatsen. Wat vind jij hier nou van? Als jij al tegen een maatregel bent die niet discrimineert (iedereen mag gratis meereizen), zou je faliekant tegen dit soort openlijke discriminatie moeten zijn, vandaar mijn vraag.quote:Ongelijke gevallen moet je niet gelijk behandelen, daar gaat het om voor mij. Dat kan door het afschaffen van het huidige artikel 1 in de Grondwet. Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen. In het leger best joodse en christelijke geestelijk verzorgers, maar geen islamitische. Enzovoorts. Ik ben ook tegen de oprichting van islamitische ziekenhuizen.
bron: http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1395
Hetgeen dat voor de kerstvierders geregeld wordt, is dat ervoor gezorgd wordt dat zo'n autovrije dag nooit zal vallen op een kerstdag. Nogmaals: meer valt er niet te regelen in deze situatie.quote:Op maandag 21 september 2009 00:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zucht. Het gaat er niet om dat het niet op kerst valt, het gaat erom dat er omgekeerd geen zak voor de kerstvierders geregeld zou zijn.
Het valt me op dat vooral de linkse kliek hier zorgvuldig om dat punt heen draait.
Het zou gewoon niet gebeuren 1e kerstdag. Never.quote:Op maandag 21 september 2009 00:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar je kunt er vergif op innemen dat er op eerste kerstdag geen fuck geregeld zou zijn.
quote:Op maandag 21 september 2009 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens nog iets wat moslims wel mogen en wij niet:
[ afbeelding ]
Ik vind dat er geen aparte scholen moeten zijn. Niet voor Christenen, niet voor joden en niet voor moslims. Ik heb dan ook niet gezegd dat ik alle punten uit zijn programma goed vind. Wel een flink aantal.quote:Op maandag 21 september 2009 00:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hier een leuke citaat van Wilders, die overigens ook in zijn partijprogramma is opgenomen:
[..]
Wilders wil moslims dus helemaal niet gelijkstellen aan anderen, maar moslims onder anderen plaatsen. Wat vind jij hier nou van? Als jij al tegen een maatregel bent die niet discrimineert (iedereen mag gratis meereizen), zou je faliekant tegen dit soort openlijke discriminatie moeten zijn, vandaar mijn vraag.
Ik snap geen hol van die zinquote:Op maandag 21 september 2009 00:40 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hetgeen dat voor de kerstvierders geregeld wordt, is dat ervoor gezorgd wordt dat zo'n autovrije dag nooit zal vallen op een kerstdag. Nogmaals: meer valt er niet te regelen in deze situatie.
Dat, of: "We weten heus wel dat dit zal gaan spelen, maar daar trekken we ons als linkse B&W toch lekker geen zak van aan. We zien wel waar het schip strandt en als het zover is hebben we de moslims tenminste weer een groot plezier gedaan."quote:Op maandag 21 september 2009 01:02 schreef Xenomaniac het volgende:
Zo'n dag als deze ligt natuurlijk al een tijd in de planning.
Wat ik ronduit shocking vind, is dat er bij al die betrokken instanties en organisaties (bedenk je eens hoeveel dat er zijn) geen 1 bright fellow is geweest die heeft geroepen: 'Dit is niet handy op de 1e dag van het suikerfeest'.
Echt, kansloos.
Je bent het dus oneens met Wilders op een zeer essentieel punt. Veel van Wilders' oplossingen zijn nou eenmaal gebasseerd op de aanname dat hij moslims anders kan behandelen dan anderen. Zie ook zijn voorstel over het belasten van (alleen islamitische) hoofddoekdragers.quote:Op maandag 21 september 2009 01:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind dat er geen aparte scholen moeten zijn. Niet voor Christenen, niet voor joden en niet voor moslims. Ik heb dan ook niet gezegd dat ik alle punten uit zijn programma goed vind. Wel een flink aantal.
Wat valt er niet te snappen? Er hoeft niets voor kerstvierders geregeld te worden, omdat zij nooit te maken krijgen met een auto vrije dag op een kerstdag. Wat is er nou erger? Wel een autovrijedag op een kerstdag en wel gratis bussen of geen autovrije dag op een kerstdag en geen gratis bussen?quote:Ik snap geen hol van die zin![]()
Nee, dit is geen complot, dit is suffigheid van beide kanten. Moslimorganisaties zitten ook in overlegstructuren, en anders hadden islamitische raadsleden wel aan de bel getrokken. Ik denk niet aan opzet. Electoraal ook onhandig.quote:Op maandag 21 september 2009 01:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
"We weten heus wel dat dit zal gaan spelen, maar daar trekken we ons als linkse B&W toch lekker geen zak van aan."
Ze hadden moslims pas een plezier gedaan als de autovrije dag niet op het Suikerfeest zou vallen, is dat nou zo moeilijk te begrijpen? Die bussen zijn een oplossing achteraf waar niemand echt blij mee is, de mensen die het Suikerfeest vieren reizen veel liever met hun eigen auto, ze zijn nog altijd gedupeerd.quote:Op maandag 21 september 2009 01:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat, of: "We weten heus wel dat dit zal gaan spelen, maar daar trekken we ons als linkse B&W toch lekker geen zak van aan. We zien wel waar het schip strandt en als het zover is hebben we de moslims tenminste weer een groot plezier gedaan."
Zouden die mensen echt zo ondankbaar zijn als jij nu schetst?quote:Op maandag 21 september 2009 01:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ze hadden moslims pas een plezier gedaan als de autovrije dag niet op het Suikerfeest zou vallen, is dat nou zo moeilijk te begrijpen? Die bussen zijn een oplossing achteraf waar niemand echt blij mee is, de mensen die het Suikerfeest vieren reizen veel liever met hun eigen auto, ze zijn nog altijd gedupeerd.
Wat zullen ze dankbaar zijn dat ze niet met hun auto eigen mogen rijden. Oh wat is het fijn om met de bus te reizen, waarom hebben mensen uberhaupt een auto.quote:Op maandag 21 september 2009 01:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zouden die mensen echt zo ondankbaar zijn als jij nu schetst?
En alle mensen die op zondag werken, mensen die op zondag naar hun ouders gaan etc.quote:Op maandag 21 september 2009 01:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat zullen ze dankbaar zijn dat ze niet met hun auto eigen mogen rijden. Oh wat is het fijn om met de bus te reizen, waarom hebben mensen uberhaupt een auto.
Denk even na man. Als vantevoren rekening gehouden was met het Suikerfeest, hadden die mensen ook niet "dankbaar" hoeven zijn en dat hadden ze 100% fijner gevonden.
Meh draaft natuurlijk weer ouderwets door, maar het blijft een ambtelijke fuckup.quote:Op maandag 21 september 2009 01:42 schreef Dragorius het volgende:
Zouden die mensen echt zo ondankbaar zijn als jij nu schetst?
Overigens was er in Nijmegen niks geregeld, en al die oude veteranen maar moeten lopen, hele stukken
Daar werden geen busjes ingezet, nee men mocht het lekker zelf uitzoeken. Eerlijk he
Daarom zeg ik juist > die datum staat al tijdenlang vast, en een fok!king week van tevoren gaan ze er pas wat tegen doen (de suikerfeest doelgroep) ?quote:Op maandag 21 september 2009 01:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Meh draaft natuurlijk weer ouderwets door, maar het blijft een ambtelijke fuckup.
Als het tijdig bekend zou zijn, was het wel een weekje verzet denk ik. Iemand die achteraf bereid is oplossingen te bedenken (bijv. gratis bussen), zou vooraf ook wel rekening gehouden hebben. Het zou de moeite besparen van de oplossingen achteraf, waar niemand op zit te wachten. Want laten we nou eerlijk zijn, veel mensen die in eerste plaats een auto bezitten, reizen liever met hun auto dan met het openbaar vervoer. Waarom zou je anders een auto te hebben.quote:Op maandag 21 september 2009 01:50 schreef Dragorius het volgende:
En alle mensen die op zondag werken, mensen die op zondag naar hun ouders gaan etc.
Je zou toch denken dat de rechtgeaarde moslims in de gemeenteraad op de hoogte zouden zijn van de datum? Dit is niet iets wat ze een week vantevoren instellen, zo'n autovrije zondag![]()
Dus als het al langer bekend was, waarom dan afwachten? Niet eerder protest? Dan had het eerder opgelost kunnen zijn, desnoods door het te verzetten.
Heel leuk en lief maar je gaat voorbij aan de essentie nu > die datum van de autoloze vrijdag staat al langer vast. Suikerfeestdatum ook. En er is dus niemand op het idee gekomen dat eerder te melden dan wanneer het bijna te laat is?quote:Op maandag 21 september 2009 01:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als het tijdig bekend zou zijn, was het wel een weekje verzet denk ik. Iemand die achteraf bereid is oplossingen te bedenken (bijv. gratis bussen), zou vooraf ook wel rekening gehouden hebben. Het zou de moeite besparen van de oplossingen achteraf, waar niemand op zit te wachten. Want laten we nou eerlijk zijn, veel mensen die in eerste plaats een auto bezitten, reizen liever met hun auto dan met het openbaar vervoer. Waarom zou je anders een auto te hebben. Daarom vind ik het ook onzinnig om te stellen dat moslims o zo dankbaar zouden moeten zijn voor deze "oplossing", je zadelt ze op met een probleem en biedt daarna een halve oplossing, doe dan maar helemaal geen probleem, dat heeft iedereen liever. Daarnaast denk ik dat een groot deel van de moslims het probleem heeft proberen te omzeilen door voor 10.00 of na 17.00 te reizen, ik zou het verkiezen boven een bus.
quote:Op zondag 20 september 2009 17:43 schreef Sapstengel het volgende:
En hoeren. Die zitten daar ook.
Volgens mij is de autovrije zondag pas een maand geleden o.i.d. echt bekend gemaakt d.m.v. folders, lijkt mij dat het te laat is om dan nog iets te veranderen (als alles al geregeld is en openbaar wordt gemaakt).quote:Op maandag 21 september 2009 01:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Heel leuk en lief maar je gaat voorbij aan de essentie nu > die datum van de autoloze vrijdag staat al langer vast. Suikerfeestdatum ook. En er is dus niemand op het idee gekomen dat eerder te melden dan wanneer het bijna te laat is?
http://www.ivv.amsterdam.nl/thema's/autovrije_dag/campagnequote:Vanaf 7 september is de publiekscampagne gestart voor de Autovrije dag en zijn de uitingen zichtbaar op straat, in de kranten, op het web, radio en tv.
Absoluut hebben die moslims ook (bijna een jaar) zitten pitten. Beiden even suf dus. Maar dan die gesubsidieerde 'belangen'organisaties. Nou, job well done boys!quote:
Ja maar er zitten, zeker in die deelraad, moslims die erbij betrokken zijn. Die hadden het ook kunnen weten.quote:Op maandag 21 september 2009 02:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volgens mij is de autovrije zondag pas een maand geleden o.i.d. echt bekend gemaakt d.m.v. folders, lijkt mij dat het te laat is om dan nog iets te veranderen (als alles al geregeld is en openbaar wordt gemaakt).
Onzin en gelul.quote:Op maandag 21 september 2009 02:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volgens mij is de autovrije zondag pas een maand geleden o.i.d. echt bekend gemaakt d.m.v. folders, lijkt mij dat het te laat is om dan nog iets te veranderen (als alles al geregeld is en openbaar wordt gemaakt).
Je had het volgens mij over de "suikerfeest doelgroep" en die zijn pas een week of twee bekend met de auto vrije zondag: http://www.ivv.amsterdam.(...)/autovrije_dag_in_dequote:Op maandag 21 september 2009 02:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja maar er zitten, zeker in die deelraad, moslims die erbij betrokken zijn. Die hadden het ook kunnen weten.
Leuk en aardig:quote:Op maandag 21 september 2009 02:08 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Onzin en gelul.
Dat ligt al bijma (01/09) een jaar vast.
http://www.ivv.amsterdam.nl/thema's/autovrije_dag/campagnequote:Vanaf 7 september is de publiekscampagne gestart voor de Autovrije dag en zijn de uitingen zichtbaar op straat, in de kranten, op het web, radio en tv.
Lieve jongen, die moslims in de deelraad vieren dat toch net zo goed?quote:Op maandag 21 september 2009 02:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je had het volgens mij over de "suikerfeest doelgroep" en die zijn pas een week of twee bekend met de auto vrije zondag: http://www.ivv.amsterdam.(...)/autovrije_dag_in_de
Raadsbesluit was begin dit jaar.quote:Op maandag 21 september 2009 02:05 schreef Meh7 het volgende:
@Dragorius: over de publieke campagne van de Autovrije zondag in Amsterdam:
[..]
http://www.ivv.amsterdam.nl/thema's/autovrije_dag/campagne
http://www.ivv.amsterdam.(...)/autovrije_dag_in_de
Lieve jongen, vast wel, maar je had het over de "suikerfeest doelgroep", ik neem aan dat je het had over alle moslims die meedoen aan het Suikerfeest, je argument is verzwakt.quote:Op maandag 21 september 2009 02:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lieve jongen, die moslims in de deelraad vieren dat toch net zo goed?
En zo zijn er nog duizenden raadsbesluiten genomen waar het grote publiek niets van afweet in de praktijk. Waarom denk je dat er gekozen wordt voor een publiekscampagne?quote:Op maandag 21 september 2009 02:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Raadsbesluit was begin dit jaar.
Waarom zwakt dat mijn argument af? Zij weten dat aangezien dat besluit begin van het jaar is genomen (en als raadslid zitten ze toch echt bij die vergaderingen!) en hadden dus dit eerder kunnen melden.quote:Op maandag 21 september 2009 02:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Lieve jongen, vast wel, maar je had het over de "suikerfeest doelgroep", ik neem aan dat je het had over alle moslims die meedoen aan het Suikerfeest, je argument is verzwakt.
Even offtopic, ben jij een moslim? Zomaar een vraag.quote:Op maandag 21 september 2009 02:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom het je argument verzwakt: je oorspronkelijke standpunt was "alle moslims lagen te slapen" en die is inmiddels "een paar raadsleden lagen vermoedelijk te slapen". De organisatie had het ook gewoon kunnen checken, maar die dacht daar blijkbaar ook niet aan.quote:Op maandag 21 september 2009 02:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom zwakt dat mijn argument af? Zij weten dat aangezien dat besluit begin van het jaar is genomen (en als raadslid zitten ze toch echt bij die vergaderingen!) en hadden dus dit eerder kunnen melden.
Jaren van te voren volgens de wetenschappelijke methode die Turken volgen. Andere moslims doen het met het blote oog (heeft met de maanstand te maken). In de regel scheelt de methode van "het blote oog", niet meer dan een dag van de wetenschappelijke methode.quote:En wanneer wordt de datum van suikerfeest exact vastgesteld dan? Wie was er eerder, de kip of het ei?
Nee, je draaft door. Je snapt toch wel dat een raadsbesluit ver voor de start van de publiekscampagne uitgaat hè? Dan en daar hebben mensen (ook) zitten pitten.quote:Op maandag 21 september 2009 02:12 schreef Meh7 het volgende:
je argument is verzwakt.
Joh, volgens anderen begint Suikerfeest pas nu (maandag) dus wellicht dat ze verkeerd hebben gezocht. Ik kan ook geen goede site vinden waarop alle suikerfeest dagen staan voor de aankomende jaren overigens...quote:Op maandag 21 september 2009 02:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De organisatie had het ook gewoon kunnen checken, maar die dacht daar blijkbaar ook niet aan.
Zie boven dus, waar haal je die info vandaan?quote:Jaren van te voren volgens de wetenschappelijke methode die Turken volgen. Andere moslims doen het met het blote oog (heeft met de maanstand te maken). In de regel scheelt de methode van "het blote oog", niet meer dan een dag van de wetenschappelijke methode.
Weet je het zeker? De PvdA schittert nogal eens door afwezigheid, misschien dat dat een en ander verklaart.quote:Op maandag 21 september 2009 02:14 schreef Dragorius het volgende:
en als raadslid zitten ze toch echt bij die vergaderingen
Nogal logisch. Maar het grote publiek weet er pas twee weken van en daar valt de "suikerfeest doelgroep" waar Dragorius het heeft, grotendeels onder.quote:Op maandag 21 september 2009 02:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Je snapt toch wel dat een raadsbesluit ver voor de start van de publiekscampagne uitgaat hè?
Dat blijkt inderdaad.quote:Dan en daar hebben mensen (ook) zitten pitten.
|quote:Op maandag 21 september 2009 02:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nogal logisch. Maar het grote publiek weet er pas twee weken van en daar valt de "suikerfeest doelgroep" waar Dragorius het heeft, grotendeels onder.
[..]
Dat blijkt inderdaad.
Bijvoorbeeld:quote:Op maandag 21 september 2009 02:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Joh, volgens anderen begint Suikerfeest pas nu (maandag) dus wellicht dat ze verkeerd hebben gezocht. Ik kan ook geen goede site vinden waarop alle suikerfeest dagen staan voor de aankomende jaren overigens...
Misschien waren er ook gewoon Turken bij die de link tussen autovrije dag en suikerfeest niet gelegd hadden. Het blijft speculeren.quote:Op maandag 21 september 2009 02:26 schreef Dragorius het volgende:
Maar wellicht waren die anderen dan geen Turken, maar gingen ze uit van die methode die een dag verschil geeft?
Precies, dus kan je ook niet roepen dat ze het maar beter hadden moeten plannen, want wie weet hadden ze verkeerde info en dan hebben ze dus hun best gedaanquote:Op maandag 21 september 2009 02:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Misschien waren er ook gewoon Turken bij die de link tussen autovrije dag en suikerfeest niet gelegd hadden. Het blijft speculeren.
quote:Op maandag 21 september 2009 02:22 schreef Meh7 het volgende:
Nogal logisch. Maar het grote publiek weet er pas twee weken van en daar valt de "suikerfeest doelgroep" waar Dragorius het heeft, grotendeels onder.
Dat blijkt inderdaad.
Ik weet niet of dat allemaal waar is. Als je zegt ruim van te voren, houdt dat dan in dat het nog op tijd was om de dag te verzetten? Ten tweede zou het best media aandacht gekregen kunnen hebben voor de echte publiekscampagne van 7 sep. 09, maar de publiekscampagne wordt nou juist ingesteld omdat mensen dan pas in hun agenda gaan kijken of ze iets te doen hebben en dit dus niet een jaar van te voren al doen.quote:Op maandag 21 september 2009 02:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Ga ik niet in mee. Alle ondernemers (in Amsterdam) zijn al ruim van tevoren ingelicht, uitgebreid in de media geweest. Planologisch ruk, maar bij stemming geen moslim die er wat van zei.
Maar wat Xeno zegt > moslim-ondernemers wisten hier ook van. Denk aan cafe's en restaurantjes.quote:Op maandag 21 september 2009 02:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat allemaal waar is. Als je zegt ruim van te voren, houdt dat dan in dat het nog op tijd was om de dag te verzetten? Ten tweede zou het best media aandacht gekregen kunnen hebben voor de echte publiekscampagne van 7 sep. 09, maar de publiekscampagne wordt nou juist ingesteld omdat mensen dan pas in hun agenda gaan kijken of ze iets te doen hebben en dit dus niet een jaar van te voren al doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |