Twente wel, Ajax niet. Ajax is veel te afhankelijk van alleen Luis Suarez.quote:
Ik kon het niet goed zien, maar ik denk het ook.quote:Op zondag 20 september 2009 16:13 schreef Cheiron het volgende:
Volgens mij werd Suarez wel degelijk geraakt en is Bossen dus een droeftoeter.
Juist...quote:Op zondag 20 september 2009 16:09 schreef jeehaa het volgende:
jaaa Donald Duck mag met zn zwemvliezen en zonder broek nog even trappen
Yep, volgens Boessen een schwalbe idd. Heb het niet gezien trouwens.quote:
Die hebben ook een paar absolute kutwedstrijden achter de rug anders. Lekker waan van de dag weerquote:Op zondag 20 september 2009 16:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Twente wel, Ajax niet. Ajax is veel te afhankelijk van alleen Luis Suarez.
Twente zit gewoon beter inelkaar imo.
Typisch weer.. Demagogische scheidsenquote:Op zondag 20 september 2009 16:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo zal bossen het uitleggen. Het was misschien geen strafschop maar ook geen schwalbe.
0-3 staat. Volgend jaar weet niemand meer hoe slecht deze pot was.quote:Op zondag 20 september 2009 16:15 schreef Suijk het volgende:
Weer de 0 gehouden, wat zijn we goed he.
Ajaxquote:
quote:
PSV - VVV alweer vergeten?quote:
Zij* En kijk eens naar de JL?quote:Op zondag 20 september 2009 16:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hij doelt op psv-vvv gok ik..
ZIJquote:Op zondag 20 september 2009 16:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hij doelt op psv-vvv gok ik..
Je zou maar 16 miljoen voor Sulejmani betaald hebbenquote:Op zondag 20 september 2009 16:18 schreef Cheiron het volgende:
Honda ook weer weinig laten zien vandaag. Je zult er net 10 miljoen voor hebben afgetikt
Op zich geen slechte prestatie, VVV was nog ongeslagen dit seizoen en dat mag je na 6 wedstrijden toch wel opmerkelijk noemen voor een ploeg die dit seizoen promoveerde. Ze scoorde maar liefst 3 keer tegen PSV (in Eindhoven!) en haalde een punt daar weg. Dus dat Ajax de nul weet te houden vind ik best goed eigenlijk.quote:Op zondag 20 september 2009 16:15 schreef Suijk het volgende:
Weer de 0 gehouden, wat zijn we goed he.
Go Ahead heeft verlorenquote:
quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 16:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry.. ik raak nogal snel verwart als ik niet gewoon tieten zien
quote:Op zondag 20 september 2009 16:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry.. ik raak nogal snel verwart als ik niet gewoon tieten zien
Idd, dat is 1,6 keer zo zuurquote:Op zondag 20 september 2009 16:19 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Je zou maar 16 miljoen voor Sulejmani betaald hebben
Ik ook niet.quote:
rood haar is varkenshaar en varkenshaar dat stinkt!quote:Op zondag 20 september 2009 16:20 schreef Rumille het volgende:
Die LeemansLijkt me echt zo'n smerige kerel. Ginger kids
quote:Op zondag 20 september 2009 16:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik ook niet.
maar ey... ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP !!
quote:Op zondag 20 september 2009 16:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik ook niet.
maar ey... ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP !!
Zijn doel is in iedergeval 25, als hij zo doorgaat haalt hij dat makkelijk!quote:Op zondag 20 september 2009 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die wordt topscorer
Hahahaquote:Op zondag 20 september 2009 16:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
PSV kampioen, Suarez topscorer, RKC degradeert.
Is goed.quote:Op zondag 20 september 2009 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom je hier Ajax - PSV kijken volgend jaar?
En Palmboom wint de lotterij.quote:Op zondag 20 september 2009 16:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
PSV kampioen, Suarez topscorer, RKC degradeert.
Barcelona gaat gewoon 50 miljoen + Iniesta betalenquote:Op zondag 20 september 2009 16:23 schreef Frankz0rz het volgende:
Als hij zo doorgaat kunnen de clubs aan het einde van het seizoen 60 miljoen neertellen voor hem
Ik dacht al dat het aan mij lag maar tering zegquote:Op zondag 20 september 2009 16:23 schreef detulp050 het volgende:
"Mooi dat het Heerenveenpubliek zijn liefde nog betuigt"
Terwijl je "We Love you Twente, we do" hoort
quote:Op zondag 20 september 2009 16:24 schreef jeehaa het volgende:
eindstand VVV - Ajax : 0-4
ik ookquote:Op zondag 20 september 2009 16:24 schreef Zero2Nine het volgende:
Gelukkig heb ik Suarez opgesteld in de uitstekend functionerende voetbalmanager
quote:
Totdat PSV zn 3 punten krijgt staat Twente bovenaanquote:Op zondag 20 september 2009 16:26 schreef Chadi het volgende:
Effe snel screenshot tt Ajax staat bovenaan
quote:Op zondag 20 september 2009 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Totdat PSV zn 3 punten krijgt staat Twente bovenaan
edit: nu dus... nog steeds gedeeld eerst! TWENTE!
De laatste keer is al zo lang geledenquote:Op zondag 20 september 2009 16:29 schreef RayMania het volgende:
"Voor het eerst vier keer gescoord in je leven"!
quote:26.09. 20:45 FC Twente Enschede - VVV-Venlo
26.09. 19:45 PSV Eindhoven - Willem II Tilburg
26.09. 19:45 RKC Waalwijk - Roda JC Kerkrade
26.09. 18:45 FC Utrecht - AZ Alkmaar
Hup VVV, PSV, RKC en Utrecht dan maar.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:31 schreef Happel het volgende:
Vanavond weer wat leuke wedstrijden op het programma:
[..]
Nee, de meeste zitten op het VBL Forum.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:07 schreef Adelante het volgende:
Is alles nog geband ja?
Je snelle reaktie is verbluffendquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:09 schreef Paul het volgende:
NIET TE GELEUVEEEEEEEEE
[ afbeelding ]
1-01-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
3 toppers, Dembélé, Schaars en El Hamdaouiquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
Die opstelling van AZ
Joey Didulica
Kew Jaliens
Niklas Moisander
Héctor Moreno
Simon Poulsen
Moussa Dembélé
Kees Luijckx
Stijn Schaars
Rasmus Elm
Mounir El Hamdaoui
Pontus Wernbloom
Als ie bij de volgende trein er nou maar niet "op" spingt, maar er "voor".quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, ik denk dat Koeman koffers kan gaan pakken.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ie bij de volgende trein er nou maar niet "op" spingt, maar er "voor".
Ligt niet aan het aantal gebanden, maar meer aan de users die uit vrije wil niet (meer) op FOK! posten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:07 schreef Adelante het volgende:
Is alles nog geband ja?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tss, dat soort posts kunnen niet, hèquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou laat ze maar lekker wegblijven stomme hatersquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:15 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ligt niet aan het aantal gebanden, maar meer aan de users die uit vrije wil niet (meer) op FOK! posten.
Waar slaat dat dan op?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Live wedstrijden via internet-streams #35.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:15 schreef Stofje het volgende:
Nee-ik-heb-geen-EL-live-maar-wil-toch-kijken-iemand-een-linkje?
Ik probeerde met een sarcastische ondertoon duidelijk te maken dat ik die meneer Koeman niet zo'n geweldige voetbaltrainer vind. Natuurlijk wens ik hem persoonlijks niets naars toe, want dat zo voor Bartina betekenen dat er nooit meer iemand op haar wil kruipen en dat is voor iedere vrouw van die leeftijd een zware dobber.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik probeerde met een sarcastische ondertoon duidelijk te maken dat ik die meneer Koeman niet zo'n geweldige voetbaltrainer vind. Natuurlijk wens ik hem persoonlijks niets naars toe, want dat zo voor Bartina betekenen dat er nooit meer iemand op haar wil kruipen en dat is voor iedere vrouw van die leeftijd een zware dobber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |