Er zijn wel mensen die als sinds jong af aan AZer zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 13:49 schreef The_Verve het volgende:
Dan ga je toch weer naar Ajax?
Opgelost. Slotje.
Echt?quote:Op zondag 20 september 2009 13:50 schreef Siniti het volgende:
Het is Koeman, zonder de i.
ja 3 ofzoquote:Op zondag 20 september 2009 13:50 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen die als sinds jong af aan AZer zijn.
Dat snap ik nog steeds niet iddquote:Op zondag 20 september 2009 13:52 schreef J.Herrer het volgende:
Volgend seizoen vechten tegen degradatie, zoals hij ook bij Valencia flikte
Ik zie het nog gebeuren ookquote:Op zondag 20 september 2009 13:52 schreef J.Herrer het volgende:
Volgend seizoen vechten tegen degradatie, zoals hij ook bij Valencia flikte
jah man Barcalona!quote:Op zondag 20 september 2009 13:56 schreef Onnoman het volgende:
Of het aan koeiman licht of niet, de spelers willen en moeten zich ook bewijzen!
Was het niet el hamdoui die in de picture stond van barcalona?
Ik bedoel maar.. nu dus niet meer!
Hier stopte ik met lezen.....quote:Op zondag 20 september 2009 13:47 schreef Genius-F het volgende:
Ik als AZ supporter
Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-man Koei-manquote:Op zondag 20 september 2009 14:02 schreef Choad het volgende:
De naam van de coach van je club niet goed kunnen schrijven
haha.. idd!! 5 supporters en de rest zijn toeristenquote:Op zondag 20 september 2009 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.....
AZ SUPPORTER?
SUCCES supporter ja. Met je vlaggetje en je rateltje.
Kan me nog het seizoen 1996 ofzo herinneren toen AZ kampioen werd in de 1ste divisie. Welgeteld 0 man in het uitvak, en de Alkmaarderhout was sowieso al een dooie boel.
Sinds dat Dickie Dick zich ermee is gaan bemoeien zitten ineens de uitvakken vol met opgeschoten josties die meteen weer naar Ajax lopen als AZ 15e wordt over een paar jaar.
AZ
lolquote:Op zondag 20 september 2009 13:58 schreef HeldenHart het volgende:
Koeman is helemaal geen slechte trainer man!
lolquote:Op zondag 20 september 2009 14:01 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
jah man Barcalona!ga toch terug naar voetbalzone.
quote:Op zondag 20 september 2009 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.....
AZ SUPPORTER?
SUCCES supporter ja. Met je vlaggetje en je rateltje.
Kan me nog het seizoen 1996 ofzo herinneren toen AZ kampioen werd in de 1ste divisie. Welgeteld 0 man in het uitvak, en de Alkmaarderhout was sowieso al een dooie boel.
Sinds dat Dickie Dick zich ermee is gaan bemoeien zitten ineens de uitvakken vol met opgeschoten josties die meteen weer naar Ajax lopen als AZ 15e wordt over een paar jaar.
AZ
quote:Op zondag 20 september 2009 14:19 schreef Placenta het volgende:
Ben ik de enige die die sneue Feyenoord avatar opmerkt? Hoe ironisch.
quote:Op zondag 20 september 2009 14:14 schreef kurk_droog het volgende:
Wat doet die kk grote F dan onder je naam?
Ja dus ?quote:Op zondag 20 september 2009 14:16 schreef Genius-F het volgende:
Ik ben blij dat jij de wijsheid in pacht heb. Kwam jij niet uit Limburg en was je voor Psv?
Als ze dan maar wel met ze allen op de kaasmarkt blijven huilen ipv weer terug naar ajax te komen.quote:Op zondag 20 september 2009 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dus ?
AZ is geen topclub.
AZ = Dirk
En wanneer Dirk de pijp uitgaat zijn wij mooi af van die nep Amsterdammers.
Toen ik voor het eerst bij AZ kwam speelde ze eerste divisie. De enige die het over een topclub heeft dat ben jij, alsof dat een reden is om supporter te worden van een clubquote:Op zondag 20 september 2009 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dus ?
AZ is geen topclub.
AZ = Dirk
En wanneer Dirk de pijp uitgaat zijn wij mooi af van die nep Amsterdammers.
De F uit 010 jaquote:Op zondag 20 september 2009 15:37 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst bij AZ kwam speelde ze eerste divisie. De enige die het over een topclub heeft dat ben jij, alsof dat een reden is om supporter te worden van een club.
Die avatar is gewoon een F, niet meer en niet minder.
Duidelijk anders, of heb je poep in je ogen?quote:Op zondag 20 september 2009 16:34 schreef Placenta het volgende:
[..]
De F uit 010 ja
http://images.google.nl/images?hl=nl&safe=off&client=firefox-a&um=1&ei=Oj22SsHAB5Hj-Qay_LHOCQ&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=feyenoord&spell=1&start=0
Ik vind het ook niet erg dat hij AZ aan het verneuken isquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 17:35 schreef Keesbroekheid het volgende:
Steun dan ook een gerenomeerde club uit de top 3 als:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |