Ik vind het wel zielig eigenlijk. Ben je gewoon een top-5 speler uit een land met +/- 40-50 miljoen inwoners, is er niemand anders die zo kan tennissen dat hij de dubbel niet verneukt.quote:Op zondag 20 september 2009 18:38 schreef Szura het volgende:
Daar ga je dadelijk Murray![]()
![]()
Zal me niks verbazen als ie zich volgend seizoen niet beschikbaar stelt
Nou ja, Hutchins kan een aardig potje dubbelen, en zn broertje (Jamie Murray) ook wel dacht ik. Alleen die Polen hebben gewoon 2 top-dubbelaars.quote:Op zondag 20 september 2009 18:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig eigenlijk. Ben je gewoon een top-5 speler uit een land met +/- 40-50 miljoen inwoners, is er niemand anders die zo kan tennissen dat hij de dubbel niet verneukt.
Jamie Murray heeft met Jankovic zelfs een Grand Slam op z'n naam in de mixed.quote:Op zondag 20 september 2009 18:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou ja, Hutchins kan een aardig potje dubbelen, en zn broertje (Jamie Murray) ook wel dacht ik. Alleen die Polen hebben gewoon 2 top-dubbelaars.
Maar het is gewoon triest dat ze na Murray gewoon 0 goeie singlespelers hebben. Dat is verbijsterend ...
Ach, top dubbelaars. Tenzij je top 10 bent telt het niet echt. Dhoulhy mocht niet eens spelen van Tsjechie... (quote:Op zondag 20 september 2009 18:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou ja, Hutchins kan een aardig potje dubbelen, en zn broertje (Jamie Murray) ook wel dacht ik. Alleen die Polen hebben gewoon 2 top-dubbelaars.
Maar het is gewoon triest dat ze na Murray gewoon 0 goeie singlespelers hebben. Dat is verbijsterend ...
Gister ook al een discussie over gehad. In principe heb je gelijk hoor, over dubbelaars die in de DC niet met hun vaste partner kunnen spelen heb je weinig aan.quote:Op zondag 20 september 2009 18:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ach, top dubbelaars. Tenzij je top 10 bent telt het niet echt. Dhoulhy mocht niet eens spelen van Tsjechie... (). Een pakweg Thiemo + Murray zou die dubbel moeten kunnen winnen. Oke, die zou natuurlijk ook gewoon een single kunnen winnen, maar toch.
Jamie en Jankovic wonnen Wimbledon (een Brit, echt waar), als ik het me goed herinner. Enorme competitie bij de mix trouwens.
![]()
Nah ja, voor Polen wel ja.quote:Op zondag 20 september 2009 18:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gister ook al een discussie over gehad. In principe heb je gelijk hoor, over dubbelaars die in de DC niet met hun vaste partner kunnen spelen heb je weinig aan.
Die Polen ballen wel het hele jaar door met elkaar en zijn het 11e gerankte team op de wereldranglijst (het 2e gerankte team van dubbelaars uit hetzelfde land zelfs!). Wel degelijk een toevoeging aan je DC-team dus
Bedankt.quote:
Die leek mij ook uit ja.quote:Op zondag 20 september 2009 20:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die backhand van Fedje eerder in de rally is volgens mij al uit ....
Zo fuckin makkelijk gespeeld.quote:Op zondag 20 september 2009 20:13 schreef TheGeneral het volgende:
quote:Gael Monfils is nuts over MSN. A couple of days ago he was sitting in the lobby and, I’m not kidding, talking on six MSN Windows at the same time. The guy is like Neo in Matrix. He has no idea what he is writing anymore or who he is writing to. He just puts “lol” and moves on to the next window. The girl is probably telling him that her kittens died and he just says, “lol.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |