Zn 3e potje in 3 dagen met een blessure ... van mij mag het welquote:Op zondag 20 september 2009 15:46 schreef TheGeneral het volgende:
Murray staat zelfs tegen die Pool alleen maar te verdedigen
Misschien is juist offensief spelen en wat minder kilometers maken dan een idee? Of is het een bovenlichaam blessure?quote:Op zondag 20 september 2009 15:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zn 3e potje in 3 dagen met een blessure ... van mij mag het wel
Zn pols. Gister in de dubbel greep hij er telkens naar als hij een bal flink doortimmerde ...quote:Op zondag 20 september 2009 15:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Misschien is juist offensief spelen en wat minder kilometers maken dan een idee? Of is het een bovenlichaam blessure?
2 zou ook teveel zijn imo?quote:Op zondag 20 september 2009 16:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou hup. Je gaat geen 3 tiebreaks verliezen van Tsonga hoor
Gister in de dubbel ook natuurlijk ...quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 16:09 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Tsonga en Frankrijk, maar hij heeft Tsonga toch 3 uur bezig gehouden, keurig.
Ehhhh.quote:Op zondag 20 september 2009 16:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou, terug op service. Nu wel die puntjes pakken Thiemo.
Vrijdag ging hij in de 1e game van de 3e set door zn enkel waardoor hij op moest geven. Vandaag speelde hij 1 set in de onbeduidende 5e partij en hij had na de 1e set nog steeds wat last van zn enkel, en hij had geen zin om dat te verergeren. Op zich wel begrijpelijk. Wat ik dan weer niet snap is dat hij uberhaupt speelde vandaag, maar ok.quote:Op zondag 20 september 2009 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
Wat doet die Vinciguerra? Hij geeft vrijdag al op na het verliezen van 2 tie-breaks, nu geeft 'ie op na het winnen van de eerste set
. Zweden was al wel door, maar toch.
Dan kunnen we de britten in ieder geval niet meer treffenquote:Op zondag 20 september 2009 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
Polen wint set 2 met 6-1, bijna over dus.
Ach, als je de dubbel wint moet je ook van GB kunnen winnen hoor. Murray zul je niet verslaan, maar hoe moet GB verder een wedstrijd winnen met deze koekenbakker?quote:Op zondag 20 september 2009 17:50 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Dan kunnen we de britten in ieder geval niet meer treffen. Dan loten we eindelijk geen echte topland.
Jazekersquote:Op zondag 20 september 2009 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
Darcis speelt de beslissende wedstrijd tegen Sergei Bubka, dat is de zoon van toch?
Yupquote:Op zondag 20 september 2009 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
Darcis speelt de beslissende wedstrijd tegen Sergei Bubka, dat is de zoon van toch?
Zoeken op Sergey Bubka tennis en je hebt 'mquote:Op zondag 20 september 2009 17:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Jazekers![]()
Heb ik pas geleden nog een hele tijd over gedaan om dat op internet te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |