Nou, dat weet ik nog zo net niet hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:01 schreef Norrage het volgende:
Wat een comeback van Ferrer zeg
Jammer van de wedstrijd, want Nadal gaat natuurlijk geen gravelpot verliezen tegen Stepanek....
Wat denk jij nou.quote:Op zaterdag 5 december 2009 07:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nog zo net niet hoor.
Het was een grap. Wel op de PI's letten hea.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat denk jij nou.
Stephanek is een leuke speler, maar hij gaat er hard af tegen Nadal.
Ik zit er wel heel vaak naast de laatste tijdquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:21 schreef mitt het volgende:
Zo'n slechte keus was het dus niet
Ik denk trouwens dat Spanje het vanmiddag al afmaakt.
Van mij win je het niet, want ik zit er altijd naast.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zit er wel heel vaak naast de laatste tijd
Apart ja, Ferrer ook trouwens.quote:Op zondag 6 december 2009 18:51 schreef Norrage het volgende:
Nadal heeft gewoon nog een dead rubber gespeeldHIj wil echt even wat gravel vertrouwen tanken
Ik kan me niet zo snel een situatie herinneren waarin de toppers nog de dead rubbers speelden. Jullie?quote:Op zondag 6 december 2009 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Apart ja, Ferrer ook trouwens.
[...]
Uit of thuis spelen is wel een enorm verschil ja. Als ze uit hadden gemoeten hadden de Tsjechen absoluut meer kans gehad, hetzelfde geldt voor de eerste ronde die ze dit jaar thuis tegen Servië speelden of de eerste ronde van volgend jaar, thuis tegen Zwitserland.quote:Op zondag 6 december 2009 20:44 schreef Leatherface het volgende:
Duidelijke winnaar. Hoewel de factor loting in de Davis Cup vaak een grote rol speelt, kun je op de Spaanse overwinning volgens mij niet veel afdingen. Het is een sterk tennisland.
Misschien begin volgende jaar, want dan spelen Spanje en Zwitserland tegen elkaar.quote:Op zondag 6 december 2009 21:50 schreef Norrage het volgende:
Als Fedje en Nadal nu een keertje ALLEBEI de DC spelen...tegen elkaar
daar doel ik dan ook opquote:Op zondag 6 december 2009 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien begin volgende jaar, want dan spelen Spanje en Zwitserland tegen elkaar.
Lijkt me wel. Stepanek had natuurlijk gewoon van Ferrer moeten winnen (die volley op breakpointquote:Op zondag 6 december 2009 21:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Uit of thuis spelen is wel een enorm verschil ja. Als ze uit hadden gemoeten hadden de Tsjechen absoluut meer kans gehad, hetzelfde geldt voor de eerste ronde die ze dit jaar thuis tegen Servië speelden of de eerste ronde van volgend jaar, thuis tegen Zwitserland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |