quote:
TYFUS wat is er mis met julliequote:Op zondag 20 september 2009 13:04 schreef ondeugend het volgende:
Hij kan ook gewoon dicht natuurlijk.
NO SHIT SHERLOCK, like I didn't do that myself already. Waarom denk je dat ik het hier vraag?!quote:Op zondag 20 september 2009 12:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=vogue+sigaretten
Nou nee dus.quote:Op zondag 20 september 2009 13:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
TYFUS wat is er mis met jullie![]()
![]()
![]()
Laat me lekker zelf weten of ik TYFUS zeg of niet.
Wie is dat ook alweer?quote:
Wie is patriek?quote:
Lodiersquote:
Maar daar zit ik nog heul erg in het begin.quote:
Dat wordt lachen dan met de komende SC's die ik ga openenquote:
Zit je toch al verder dan ikquote:Op zondag 20 september 2009 13:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lodiers
[..]
Maar daar zit ik nog heul erg in het begin.
Met die tuinkabouter die op vakantie gaat.quote:
Die is wel vies jaquote:Op zondag 20 september 2009 13:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lodiers
[..]
Maar daar zit ik nog heul erg in het begin.
Ik heb op koor gezeten.quote:Op zondag 20 september 2009 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zit je toch al verder dan ik
Kun je ook zingen ?
Hij ligt hier in de kast maar ik moet hem nog steeds kijken.quote:Op zondag 20 september 2009 13:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met die tuinkabouter die op vakantie gaat.![]()
![]()
Doe het!quote:Op zondag 20 september 2009 13:11 schreef Zotheid het volgende:
Hij ligt hier in de kast maar ik moet hem nog steeds kijken.
Nou verras onsquote:Op zondag 20 september 2009 13:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat wordt lachen dan met de komende SC's die ik ga openen [ afbeelding ]
Tyfus. [ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Die anusbleek was trouwens 210 euro. Koopje dus. Veel plezier.quote:
quote:
Ik heb er toch maar vanaf gezien.quote:Op zondag 20 september 2009 13:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Vanavond. Of morgenavond.
[..]
Die anusbleek was trouwens 210 euro. Koopje dus. Veel plezier.
Deal!quote:Op zondag 20 september 2009 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan gaan we die piano versie maken en dan zingen, of kan dat niet ?
Is het ookquote:Op zondag 20 september 2009 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind 2 dagen weekend echt veel te kort.
Ja. In het begin was het even doorbijten. Die reacties waren nog wat terughoudend. Mensen zijn kennelijk niet gewend dat je je witte anus in iemand anders zijn gezicht duwt maar na verloop van tijd nam het ontzag dermate toe dat ondergetekende overweegt wederom zijn aarsopening te bleken.quote:Op zondag 20 september 2009 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er toch maar vanaf gezien.
Maar het beviel jou wel dus?
quote:Op zondag 20 september 2009 13:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. In het begin was het even doorbijten. Die reacties waren nog wat terughoudend. Mensen zijn kennelijk niet gewend dat je je witte anus in iemand anders zijn gezicht duwt maar na verloop van tijd nam het ontzag dermate toe dat ondergetekende overweegt wederom zijn aarsopening te bleken.
2 dagen weekend.quote:Op zondag 20 september 2009 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind 2 dagen weekend echt veel te kort.
Ik ken dat heulemaal niet.quote:Op zondag 20 september 2009 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
Wie wil Rootless Tree met me coveren?
quote:Op zondag 20 september 2009 13:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
2 dagen weekend.
Doe dan hbo, weekend vanaf do 11:30 tot di 10:30.
[..]
Ik ken dat heulemaal niet.
morgen van half 9 tot half 11, en dinsdag tot half 5 en woensdag tot kwart over 2 en donderdag ook en vrijdag vrij, yeeeeeaaaaaquote:Op zondag 20 september 2009 13:23 schreef Mozy het volgende:
Morgen alweer van 9 tot 5 naar school. daarna van 9 tot half 5. En ik moet nog 2 verslagen schrijven.
Ik moet anders wel 4 dagen in de week naar school.quote:Op zondag 20 september 2009 13:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
2 dagen weekend.
[..]
Ik had laatste periode van vorig jaar alleen dinsdag en woensdag les.quote:Op zondag 20 september 2009 13:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
2 dagen weekend.
[..]
Ik ken dat heulemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |