Ja ik heb hem van jou! Ofzo. Ik snap nog niet helemaal hoe het werkte, maar facbook zei dat jij hem had gevonden! Wilde je hem niet zelf?quote:
Je hebt 'm afgenomen?!quote:Op zondag 20 september 2009 18:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja ik heb hem van jou! Ofzo. Ik snap nog niet helemaal hoe het werkte, maar facbook zei dat jij hem had gevonden! Wilde je hem niet zelf?
Facebook zei dat hij werd geplaagd op de plek waar hij eerst woonde en of ik hem niet wou adopteren! Daar kan ik toch geen nee tegen zeggen!quote:
Oh, nu wil je ze ineens wel?quote:Op zondag 20 september 2009 18:40 schreef Bob. het volgende:
FarmVille is hip. En ik heb een ugly duckling gescored MM!![]()
Op dat chatding klikken om te openen -> Options -> Go offline.quote:Op zondag 20 september 2009 18:56 schreef Bob. het volgende:
Kun je op facebook trouwens ergens instellen dat mensen niet zien dat je online bent zodat ze niet tegen je gaan praten? Ik kan het niet vinden!
Oké, dat had ik ook zelf kunnen bedenken.quote:Op zondag 20 september 2009 18:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Op dat chatding klikken om te openen -> Options -> Go offline.
Jij wil niet.quote:Op zondag 20 september 2009 19:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik mis de optie 'Bob. wilt mij'
Dat terzijdequote:
We zien je als concurrentie. Met de duckling en al die andere propaganda.quote:Op zondag 20 september 2009 19:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar waarom zegt hij dat tegen mij?
Fuck, m'n plan is doorzienquote:Op zondag 20 september 2009 19:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
We zien je als concurrentie. Met de duckling en al die andere propaganda.
Oeh, hoe was het? Ik zit ook rond te kijken naar goedkope tickets om misschien een weekje te gaan binnenkort.quote:Op zondag 20 september 2009 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
Ben een paar dagen naar IJsland geweest
Het was duur, maar erg tof. Heb me erg vermaakt en onder meer het nachtleven flink verkend. Echt geweldig daarquote:Op zondag 20 september 2009 20:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh, hoe was het? Ik zit ook rond te kijken naar goedkope tickets om misschien een weekje te gaan binnenkort.
Alleen?quote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het was duur, maar erg tof. Heb me erg vermaakt en onder meer het nachtleven flink verkend. Echt geweldig daar
Haha!quote:Op zondag 20 september 2009 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben onze sporen daar wel nagelaten
Duur? Ik dacht dat IJsland door dat hele zowat failliet zijn niks meer kostte?quote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het was duur, maar erg tof. Heb me erg vermaakt en onder meer het nachtleven flink verkend. Echt geweldig daar
Dat valt vies tegen. Gelukkig hadden wij genoeg geld meequote:Op zondag 20 september 2009 20:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Duur? Ik dacht dat IJsland door dat hele zowat failliet zijn niks meer kostte?
En daar plukken ze over 9 maanden de vruchten van?quote:Op zondag 20 september 2009 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben onze sporen daar wel nagelaten
Mja, zo erg was het nog net nietquote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En daar plukken ze over 9 maanden de vruchten van?
Hai poesje!quote:Op zondag 20 september 2009 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
hallo
Hai nietz,quote:
In december, glazen huis 14.gifquote:Op zondag 20 september 2009 22:04 schreef Halve_Maen het volgende:
Hoi. Wil een dezer dagen jullie stad eens een keer bezoeken. Ben er nog nooit geweest dus dat wordt wel even tijd
Centrum van Haarlem is volgens mij groter dan dat van Groningen...quote:Op zondag 20 september 2009 22:19 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
niks mis mee, alleen je loopt er nogal snel uit
ff aangepast
Oh, ik bedoelde ook een beetje qua kroegen enzo. Dacht altijd wel dat Groningen wel een stuk groter was.quote:Op zondag 20 september 2009 22:22 schreef Luco het volgende:
[..]
Centrum van Haarlem is volgens mij groter dan dat van Groningen...
Je vriend heeft gelijk.quote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef Halve_Maen het volgende:
Een goeie vriend van me komt uit het noorden, hij claimt dat men er wat gemoedelijker is dan hier (regio a'dam). Ik hoop alleen niet dat het een soort alkmaar/haarlem is, met alle respectdaar is het reizen me een beetje te lang voor.
Maar dat is niet waar de leuke kroegen zijnquote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef Renesite het volgende:
Het centrum is compact. Maar wel erg duidelijk eigenlijk... De kroegen gesitueerd vanaf de Grote Markt naar de Poelestraat/Peperstraat
Ik plaag hem dan altijd een beetje door te zeggen dat ze dat ook in Brabant/Limburg claimen, wordt ie altijd een beetje pissigquote:
Of gewoon lekker praten in een kroegje op het Zuiderdiep of in de Kromme Elleboogquote:Op zondag 20 september 2009 22:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maar dat is niet waar de leuke kroegen zijn
Als je nog nooit in Groningen bent geweest is het daar best leuk. Maar Elleboogbuurt is ook leuk.quote:Op zondag 20 september 2009 22:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maar dat is niet waar de leuke kroegen zijn
Ja, mee eens. Maar wat betreft the good ol' things moet je daar zijn, tenzij je natuurlijk naar Hardewikerstraat wilt...quote:Op zondag 20 september 2009 22:37 schreef maok het volgende:
[..]
Als je nog nooit in Groningen bent geweest is het daar best leuk. Maar Elleboogbuurt is ook leuk.
Toch niet de beruchte Hardewikerstraat he?quote:Op zondag 20 september 2009 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Maar wat betreft the good ol' things moet je daar zijn, tenzij je natuurlijk naar Hardewikerstraat wilt...
Dat zeg ik, saai.quote:Op zondag 20 september 2009 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Het zijn wel de echte kroegen waar het buitenvolk nauwelijks komt
Wat is er mis met het buitenvolkquote:Op zondag 20 september 2009 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Het zijn wel de echte kroegen waar het buitenvolk nauwelijks komt
quote:Op zondag 20 september 2009 22:40 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Toch niet de beruchte Hardewikerstraat he?
Dat is typisch Groningen... Een dorp als stad met een afmeting die menig stad overschaduwt. De dorpelingen zoeken hun heil wat meer buiten het 'buitenvolk'. Dat blijft toch.quote:Op zondag 20 september 2009 22:53 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Wat is er mis met het buitenvolk
Dat is toch geen VoC mentaliteit...quote:Op zondag 20 september 2009 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is typisch Groningen... Een dorp als stad met een afmeting die menig stad overschaduwt. De dorpelingen zoeken hun heil wat meer buiten het 'buitenvolk'. Dat blijft toch.
Nee, maar ik stap als toerist in Amsterdam ook niet zondermeer een bruincafé binnenquote:Op zondag 20 september 2009 23:07 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Dat is toch geen VoC mentaliteit...
Dat zal 3/4 van die mensen daar wel tof vinden hoor. Beetje praten over hoe geweldig je eigen stad is, das toch mooiquote:Op zondag 20 september 2009 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, maar ik stap als toerist in Amsterdam ook niet zondermeer een bruincafé binnen
Hoezo niet? Zeer toegankelijk hoor, je wordt er niet uitgesodemieterd.quote:Op zondag 20 september 2009 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, maar ik stap als toerist in Amsterdam ook niet zondermeer een bruincafé binnen
quote:Op zondag 20 september 2009 23:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat zal 3/4 van die mensen daar wel tof vinden hoor. Beetje praten over hoe geweldig je eigen stad is, das toch mooi
Ik zou me anderzijds wel bekeken voelen, al zou ik het minder hebben dan een aantal vrienden van me waaraan je gelijk hoort dat ze uit het boerenland komen. Ik heb vrij weinig dialect meegekregen (thank god)quote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zeer toegankelijk hoor, je wordt er niet uitgesodemieterd.
Je bent hier toch ook eentje van de ommelandenquote:Op zondag 20 september 2009 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Ik zou me anderzijds wel bekeken voelen, al zou ik het minder hebben dan een aantal vrienden van me waaraan je gelijk hoort dat ze uit het boerenland komen. Ik heb vrij weinig dialect meegekregen (thank god)
Je wordt er bij de kroegen rondom het centrum ook niet uitgegooid hoor! Maar het zijn niet de standaard plekken, thats why.
Eauw shut upquote:Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je bent hier toch ook eentje van de ommelanden
Ik ben geboren in Amsterdam en heb vrijwel m'n gehele jeugd in Diemen doorgebracht. Aan mij is ook totaal niet te horen dat ik uit Amsterdam kom (Iets wat veel mensen verbaast als ze me spreken). Mensen zijn daar ontzettend open, zolang je ze maar niet in het toeristische Amsterdam tegenkomt (Want dit zijn vaak provincialen die naar Amsterdam verhuist zijn). Ga eens de Jordaan in, stap daar een kroegje binnen en ik durf te wedden dat je het prima naar je zin hebt!quote:Op zondag 20 september 2009 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou me anderzijds wel bekeken voelen, al zou ik het minder hebben dan een aantal vrienden van me waaraan je gelijk hoort dat ze uit het boerenland komen. Ik heb vrij weinig dialect meegekregen (thank god)
Als je ergens niet 'bekeken' wordt is het wel A'dam. Waar de meest merkwaardige figuren op straat/en kroegen in lopen.quote:Op zondag 20 september 2009 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Je wordt er bij de kroegen rondom het centrum ook niet uitgegooid hoor! Maar het zijn niet de standaard plekken, thats why.
Eerste wat ik me afvroeg toen ik naar Groningen verhuisde was waar alle negers in godsnaam warenquote:Op zondag 20 september 2009 23:20 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Als je ergens niet 'bekeken' wordt is het wel A'dam. Waar de meest merkwaardige figuren op straat/en kroegen in lopen.
Dat is overigens iets wat mij best kut lijkt, dat je in een dropse stad toch sneller vreemd aangekeken wordt omdat je niet 'van daar' bent.
Zat jij toevallig ook in Weesp op school?quote:Op zondag 20 september 2009 23:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Amsterdam en heb vrijwel m'n gehele jeugd in Diemen doorgebracht. Aan mij is ook totaal niet te horen dat ik uit Amsterdam kom (Iets wat veel mensen verbaast als ze me spreken). Mensen zijn daar ontzettend open, zolang je ze maar niet in het toeristische Amsterdam tegenkomt (Want dit zijn vaak provincialen die naar Amsterdam verhuist zijn). Ga eens de Jordaan in, stap daar een kroegje binnen en ik durf te wedden dat je het prima naar je zin hebt!
Ik mocht een dorp verder: Bussumquote:Op zondag 20 september 2009 23:23 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Zat jij toevallig ook in Weesp op school?
Dat komt omdat wij als Groningen afgezien van Duitsers en een verdwaalde chinees toch veel minder toeristen hebben...quote:Op zondag 20 september 2009 23:20 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Als je ergens niet 'bekeken' wordt is het wel A'dam. Waar de meest merkwaardige figuren op straat/en kroegen in lopen.
Dat is overigens iets wat mij best kut lijkt, dat je in een dropse stad toch sneller vreemd aangekeken wordt omdat je niet 'van daar' bent.
Mee eens. Heb altijd in overwegend blanke klassen gezeten, altijd maar 2 of 3 negers of halve negers.quote:Op zondag 20 september 2009 23:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Eerste wat ik me afvroeg toen ik naar Groningen verhuisde was waar alle negers in godsnaam waren
Niets, maar het zijn de wat minder bekende kroegen waar je ze niet zietquote:Op zondag 20 september 2009 22:53 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Wat is er mis met het buitenvolk
Groningen? Dan gaan we naar de 3!quote:Op zondag 20 september 2009 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niets, maar het zijn de wat minder bekende kroegen waar je ze niet ziet
Lesquote:Op zondag 20 september 2009 23:31 schreef Renesite het volgende:
Tijd voor een slaapje. Morgenvroeg weer colleges!
Beijum, Lewenborg en Vinkhuizenquote:Op zondag 20 september 2009 23:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Eerste wat ik me afvroeg toen ik naar Groningen verhuisde was waar alle negers in godsnaam waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |