In december, glazen huis 14.gifquote:Op zondag 20 september 2009 22:04 schreef Halve_Maen het volgende:
Hoi. Wil een dezer dagen jullie stad eens een keer bezoeken. Ben er nog nooit geweest dus dat wordt wel even tijd
Centrum van Haarlem is volgens mij groter dan dat van Groningen...quote:Op zondag 20 september 2009 22:19 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
niks mis mee, alleen je loopt er nogal snel uit
ff aangepast
Oh, ik bedoelde ook een beetje qua kroegen enzo. Dacht altijd wel dat Groningen wel een stuk groter was.quote:Op zondag 20 september 2009 22:22 schreef Luco het volgende:
[..]
Centrum van Haarlem is volgens mij groter dan dat van Groningen...
Je vriend heeft gelijk.quote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef Halve_Maen het volgende:
Een goeie vriend van me komt uit het noorden, hij claimt dat men er wat gemoedelijker is dan hier (regio a'dam). Ik hoop alleen niet dat het een soort alkmaar/haarlem is, met alle respectdaar is het reizen me een beetje te lang voor.
Maar dat is niet waar de leuke kroegen zijnquote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef Renesite het volgende:
Het centrum is compact. Maar wel erg duidelijk eigenlijk... De kroegen gesitueerd vanaf de Grote Markt naar de Poelestraat/Peperstraat
Ik plaag hem dan altijd een beetje door te zeggen dat ze dat ook in Brabant/Limburg claimen, wordt ie altijd een beetje pissigquote:
Of gewoon lekker praten in een kroegje op het Zuiderdiep of in de Kromme Elleboogquote:Op zondag 20 september 2009 22:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maar dat is niet waar de leuke kroegen zijn
Als je nog nooit in Groningen bent geweest is het daar best leuk. Maar Elleboogbuurt is ook leuk.quote:Op zondag 20 september 2009 22:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maar dat is niet waar de leuke kroegen zijn
Ja, mee eens. Maar wat betreft the good ol' things moet je daar zijn, tenzij je natuurlijk naar Hardewikerstraat wilt...quote:Op zondag 20 september 2009 22:37 schreef maok het volgende:
[..]
Als je nog nooit in Groningen bent geweest is het daar best leuk. Maar Elleboogbuurt is ook leuk.
Toch niet de beruchte Hardewikerstraat he?quote:Op zondag 20 september 2009 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Maar wat betreft the good ol' things moet je daar zijn, tenzij je natuurlijk naar Hardewikerstraat wilt...
Dat zeg ik, saai.quote:Op zondag 20 september 2009 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Het zijn wel de echte kroegen waar het buitenvolk nauwelijks komt
Wat is er mis met het buitenvolkquote:Op zondag 20 september 2009 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Het zijn wel de echte kroegen waar het buitenvolk nauwelijks komt
quote:Op zondag 20 september 2009 22:40 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Toch niet de beruchte Hardewikerstraat he?
Dat is typisch Groningen... Een dorp als stad met een afmeting die menig stad overschaduwt. De dorpelingen zoeken hun heil wat meer buiten het 'buitenvolk'. Dat blijft toch.quote:Op zondag 20 september 2009 22:53 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Wat is er mis met het buitenvolk
Dat is toch geen VoC mentaliteit...quote:Op zondag 20 september 2009 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is typisch Groningen... Een dorp als stad met een afmeting die menig stad overschaduwt. De dorpelingen zoeken hun heil wat meer buiten het 'buitenvolk'. Dat blijft toch.
Nee, maar ik stap als toerist in Amsterdam ook niet zondermeer een bruincafé binnenquote:Op zondag 20 september 2009 23:07 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Dat is toch geen VoC mentaliteit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |