We zien je als concurrentie. Met de duckling en al die andere propaganda.quote:Op zondag 20 september 2009 19:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar waarom zegt hij dat tegen mij?
Fuck, m'n plan is doorzienquote:Op zondag 20 september 2009 19:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
We zien je als concurrentie. Met de duckling en al die andere propaganda.
Oeh, hoe was het? Ik zit ook rond te kijken naar goedkope tickets om misschien een weekje te gaan binnenkort.quote:Op zondag 20 september 2009 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
Ben een paar dagen naar IJsland geweest
Het was duur, maar erg tof. Heb me erg vermaakt en onder meer het nachtleven flink verkend. Echt geweldig daarquote:Op zondag 20 september 2009 20:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh, hoe was het? Ik zit ook rond te kijken naar goedkope tickets om misschien een weekje te gaan binnenkort.
Alleen?quote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het was duur, maar erg tof. Heb me erg vermaakt en onder meer het nachtleven flink verkend. Echt geweldig daar
Haha!quote:Op zondag 20 september 2009 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben onze sporen daar wel nagelaten
Duur? Ik dacht dat IJsland door dat hele zowat failliet zijn niks meer kostte?quote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het was duur, maar erg tof. Heb me erg vermaakt en onder meer het nachtleven flink verkend. Echt geweldig daar
Dat valt vies tegen. Gelukkig hadden wij genoeg geld meequote:Op zondag 20 september 2009 20:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Duur? Ik dacht dat IJsland door dat hele zowat failliet zijn niks meer kostte?
En daar plukken ze over 9 maanden de vruchten van?quote:Op zondag 20 september 2009 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben onze sporen daar wel nagelaten
Mja, zo erg was het nog net nietquote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En daar plukken ze over 9 maanden de vruchten van?
Hai poesje!quote:Op zondag 20 september 2009 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
hallo
Hai nietz,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |