Gewoon "dag" zeggen met het handje. Een koper die het beste met jou voorheeft, dat geloof je toch zeker zelf niet?quote:Op zondag 20 september 2009 07:39 schreef rac het volgende:
Het komt er op neer dat ze zelf slechte ervaringen met makelaars hebben gehad, en "ons het geld van makelaar willen besparen"
Wat moet ik hiermee?
Niet doenquote:Op zondag 20 september 2009 07:46 schreef YPPY het volgende:
Tegenbod doen 'onder voorbehoud van een makelaar'. Als jij dat een fijner idee vindt, dan moet je dat duidelijk maken. Helemaal als je geen verstand hebt van huizen verkopen.
Zelf heeft ie toch al een makelaar? Daar komt ie dan vanzelf bij terecht.quote:Op zondag 20 september 2009 07:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet doen![]()
Gewoon doorverwijzen naar de makelaar, hou het zakelijk en bewaar gepaste afstand van kopers
Vrij simpel. Jij bepaalt de regels van het spel. Dus als jij het spel via de makelaar wilt spelen (wat ik volstrekt logisch vind), dan moet je daar gewoon aan vast houden.quote:
Alles wat je als verkoper tegen een koper zegt en/of doet kan tegen je gebruikt worden en daar kun je gelazer mee krijgen. Gewoon afstand houden en doorverwijzen naar de makelaar, daar betaal je hem voor.quote:Op zondag 20 september 2009 07:50 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zelf heeft ie toch al een makelaar? Daar komt ie dan vanzelf bij terecht.
Daar heb je gelijk in. Dus gewoon het telefoonnummer van jouw makelaar geven.quote:Op zondag 20 september 2009 07:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles wat je als verkoper tegen een koper zegt en/of doet kan tegen je gebruikt worden en daar kun je gelazer mee krijgen. Gewoon afstand houden en doorverwijzen naar de makelaar, daar betaal je hem voor.
Zij bepalen niet de voorwaarden, dat doe jij. Als ze het huis echt willen, dan zit die makelaar ze echt niet in de weg. Laat je niet overrompelen door die vreemde vogels die een vaag spelletje spelen. Je hebt dit type kopers niet nodig.quote:Op zondag 20 september 2009 08:08 schreef rac het volgende:
Dat was mijn idee ook , maar ze zetten mij met hun wantrouwen echt enigzins vast wat mij totaal niet aanstaat.
Hun voorwaarde was echt duidelijk haal je huis weg bij de makelaar, dan kunnen we zaken doen. Natuurlijk wil graag verkopen. maar zo geeft het nu al zo'n nare bijsmaak.
Wat vinden jullie moet ik wel of niet mijn makelaar inlichten over deze actie van de kijkers?
Ik wil mijn relatie met de makelaar (cq makelaars wereld ) niet verpesten stel dat ik hun nog een keer nodig heb.
Ik wil geen gedoe , of ellende voor nu of in de toekomst.
Het bod afslaan. Mensen die zo gebrand zijn om geen makelaar te willen hebben zijn iets van plan. Of niet, maar ik heb toch liever (net zoals jij), graag het veilige idee dat er een persoon is (de makelaar) die wel weet wat hij doet en waar hij op moet letten.quote:Op zondag 20 september 2009 08:08 schreef rac het volgende:
Dat was mijn idee ook , maar ze zetten mij met hun wantrouwen echt enigzins vast wat mij totaal niet aanstaat.
Hun voorwaarde was echt duidelijk haal je huis weg bij de makelaar, dan kunnen we zaken doen. Natuurlijk wil graag verkopen. maar zo geeft het nu al zo'n nare bijsmaak.
Wat vinden jullie moet ik wel of niet mijn makelaar inlichten over deze actie van de kijkers?
Ik wil mijn relatie met de makelaar (cq makelaars wereld ) niet verpesten stel dat ik hun nog een keer nodig heb.
Ik wil geen gedoe , of ellende voor nu of in de toekomst.
Tuurlijk, waarom niet? Misschien zijn het wel bekenden (of beruchten) in het makelaarswereldjequote:Op zondag 20 september 2009 08:20 schreef rac het volgende:
Maar moet ik hier de makelaar wel of niet over inlichten?
jaquote:Op zondag 20 september 2009 08:20 schreef rac het volgende:
Maar moet ik hier de makelaar wel of niet over inlichten?
Stel je voor dat het bekende oplichters zijn!quote:Op zondag 20 september 2009 08:22 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet? Misschien zijn het wel bekenden (of beruchten) in het makelaarswereldje
Op zich is dat boeien natuurlijk. ALs het bod goed is en je accepteert het is de koop gesloten. Of zij nu wel of niet een makelaar hebben.quote:Op zondag 20 september 2009 08:22 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet? Misschien zijn het wel bekenden (of beruchten) in het makelaarswereldje
Dat dus, Het klinkt alsof het niet te vertrouwen is. Het gaat hier niet over een pak melk dus ik zou heel voozichtig zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 08:44 schreef Salatrel het volgende:
dit zaakje stinkt (van de kopers kant dan he)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |