Jaquote:
Is dat Miles van Lost?quote:
Geen flauw idee manquote:
Ja, het is Prosac haar schuld.quote:Op zondag 20 september 2009 13:17 schreef Breach het volgende:
Zou een van de mods even kunnen checken of mijn vermoeden, dat vooral Prosac mij lullige notes geeft, klopt. En dit hier vervolgens ook even kunnen melden (voordat Ray weer "gecheckt" post).
Vast wel.quote:Op zondag 20 september 2009 13:18 schreef Robinhoo het volgende:
Ik denk dat mijn notes vooral van sjimz komen.
quote:
Ik heb 36 notes maar geen enkele voor kankerquote:Op zondag 20 september 2009 13:18 schreef toma het volgende:
Volgens mij heb ik m'n laatste note 2 jaar geleden gekregen voor het roepen van kanker oid.
Nu heb ik weer zin in lostquote:
AFC Ajax topic #1053 We staan gewoon 15de.quote:Op zondag 20 september 2009 13:18 schreef toma het volgende:
Volgens mij heb ik m'n laatste note 2 jaar geleden gekregen voor het roepen van kanker oid.
Nee, Tong krijgt ervoor betaald. Voor elke 100 kuttopics een waardebon voor de shoarmatent op de hoek.quote:Op zondag 20 september 2009 13:20 schreef Robinhoo het volgende:
Krijgt tong voor elk kuttopic een note? Hoeveel notes heeft die ouwe dan wel niet
Alleen van de mods uit VBL en SPT. De andere mods vinden de topics wel leuk.quote:Op zondag 20 september 2009 13:20 schreef Robinhoo het volgende:
Krijgt tong voor elk kuttopic een note? Hoeveel notes heeft die ouwe dan wel niet
quote:Op zondag 20 september 2009 13:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
AFC Ajax topic #1053 We staan gewoon 15de.
Dat Willem II, je andere cluppie, won?quote:Op zondag 20 september 2009 13:23 schreef toma het volgende:
[..]de frustratie komt weer een beetje boven.
Jezus wat was ik toen kwaad.
Neuh.quote:Op zondag 20 september 2009 13:24 schreef Breach het volgende:
Is één van mijn vijf notes. Noemenswaardig, RayMania?
Wel leuk?quote:Op zondag 20 september 2009 13:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alleen van de mods uit VBL en SPT. De andere mods vinden de topics wel leuk.
En dat na de wedstrijd iedere willemII supporter die wist dat ik voor Ajax was me recht in m'n gezicht kei hard stond uit te lachen....quote:Op zondag 20 september 2009 13:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat Willem II, je andere cluppie, won?
Volgens mij niet, ik schold toen niet met kanker. iig niet op forums.quote:Op zondag 20 september 2009 13:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zat er bij 1) geen kanker ofzo in?
Kan me niet voorstellen dat ik alleen voor klotescheids een note gaf.
Gewoon een nummer van (en dan typ ik even tong80-style) blöff posten.quote:Op zondag 20 september 2009 13:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wel leuk?Ik zag laatst ook weer een topic van hem, met als TT: "Post hier muziek die Tong80 leuk vind".
Zo kan iedereen wel zo'n kuttopic aanmaken.
hehe, NAC had gisteren een goede generale repetitie.quote:Op zondag 20 september 2009 13:26 schreef Superheld het volgende:
Ah, ik heb er gisteren weer een bij gekregen
Ach, die wedstrijden tegen elkaar zijn toch altijd slecht... En w2 mag dan wel hebben gewonnen maar het was ook niet bestquote:Op zondag 20 september 2009 13:27 schreef toma het volgende:
[..]
hehe, NAC had gisteren een goede generale repetitie.
Was dat niet vorig jaar. Dat er van die Chinese vlinders in het uitvak gemikt werden?quote:Op zondag 20 september 2009 13:30 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ach, die wedstrijden tegen elkaar zijn toch altijd slecht... En w2 mag dan wel hebben gewonnen maar het was ook niet best. Zie het wel, zou me niks verbazen als we komende week de 2 wedstrijden die er toe doen weer verliezen. Gelukkig voor de modjes zit ik dan in het stadion
Waar gaat je essay over, entiteit EC?quote:Op zondag 20 september 2009 13:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe kan ik nou een essay schrijven als dit topic zo snel gaat en ik telkens moet bijlezen?
Dat is alweer 2 of 3 jaar geleden volgens mij.quote:Op zondag 20 september 2009 13:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Was dat niet vorig jaar. Dat er van die Chinese vlinders in het uitvak gemikt werden?
Volgens mij al weer wat jaartjes eerder... Vorig jaar iig niet volgens mij, maar zat toch niet in het uitvakquote:Op zondag 20 september 2009 13:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Was dat niet vorig jaar. Dat er van die Chinese vlinders in het uitvak gemikt werden?
Keywords: pindarots, afstandsbediening, paardenworstquote:Op zondag 20 september 2009 13:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waar gaat je essay over, entiteit EC?²
Die waren iig niet bestquote:Op zondag 20 september 2009 13:32 schreef toma het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 of 3 jaar geleden volgens mij.
Over de bestrijding van een of andere bloedzuigende mijt bij kippen.quote:Op zondag 20 september 2009 13:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waar gaat je essay over, entiteit EC?²
Veel geschreeuw, weinig wol.quote:Op zondag 20 september 2009 13:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Keywords: pindarots, afstandsbediening, paardenworst
Kan het mij niet voorstellen dat ik je daarvoor genote heb.quote:Op zondag 20 september 2009 13:26 schreef Daniane het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik schold toen niet met kanker. iig niet op forums.
quote:
Succes ermee. Probeer dit topic te négeren.quote:Op zondag 20 september 2009 13:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Over de bestrijding van een of andere bloedzuigende mijt bij kippen.
Oftewel, slecht voor de stabiliteit van hun hamstrings.
Vermijd dit topicquote:Op zondag 20 september 2009 13:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Succes ermee. Probeer dit topic te négeren.
Ik zou dit topic nooit durven zwartmaken.quote:Op zondag 20 september 2009 13:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vlug! Bel de KFC.quote:Op zondag 20 september 2009 13:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Over de bestrijding van een of andere bloedzuigende mijt bij kippen.
Oftewel, slecht voor de stabiliteit van hun hamstrings.
Gingen ook een paar vuurwerk dingen terug hoor, maar sowieso mensen van 45+ 4 bekertjes thee gaan halen zonder theezakjes en ze direct die overscheiding heen jassen. Bekers die volgepist worden, lood enzovoortsquote:
Toch wel.quote:Op zondag 20 september 2009 13:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan het mij niet voorstellen dat ik je daarvoor genote heb.
quote:Op zondag 20 september 2009 13:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat is lelijk man. Bij Willem II pist iedereen in bekers. Heb daar 2 keer gezeten. En 2 keer pisbekers terug kunnen koppen nadat ze erachter kwamen dat we Joden warenquote:Op zondag 20 september 2009 13:37 schreef Superheld het volgende:
[..]
Gingen ook een paar vuurwerk dingen terug hoor, maar sowieso mensen van 45+ 4 bekertjes thee gaan halen zonder theezakjes en ze direct die overscheiding heen jassen. Bekers die volgepist worden, lood enzovoorts.
Voor hoeveel had je ze teruggekocht?quote:Op zondag 20 september 2009 13:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dat is lelijk man. Bij Willem II pist iedereen in bekers. Heb daar 2 keer gezeten. En 2 keer pisbekers terug kunnen kopen nadat ze erachter kwamen dat we Joden waren
Vice versa joh. Beetje triest allemaal, vaak ook nog sukkeltjes die het doen.quote:Op zondag 20 september 2009 13:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dat is lelijk man. Bij Willem II pist iedereen in bekers. Heb daar 2 keer gezeten. En 2 keer pisbekers terug kunnen kopen nadat ze erachter kwamen dat we Joden waren
Geen idee, zijn geregeld door een kennis. Maar zal wel hoofdtribune of bij de vakken N enzovoorts zijn.quote:
Daar komt de quote weerquote:Op zondag 20 september 2009 13:49 schreef Breach het volgende:
Gister waren er alleen maar van die vieze beren in Eindhoven. Echt amper een verzorgd meisje gezien daar.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:32 schreef -Will- het volgende:
Vróuwen, Laton. Vróuwen.
Brabantse vrouwen, dát zijn wijven.
Kom eens een keer in Enschede.quote:Op zondag 20 september 2009 13:49 schreef Breach het volgende:
Gister waren er alleen maar van die vieze beren in Eindhoven. Echt amper een verzorgd meisje gezien daar.
Mwah, in Breda lopen mooie vrouwen hoor Houniet.quote:
quote:
quote:
Wedden van wel.quote:Op zondag 20 september 2009 13:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Mwah, in Breda lopen mooie vrouwen hoor Houniet.
En in Enschede versta ik ze niet
Door de week in Groningen ookquote:Op zondag 20 september 2009 13:55 schreef Houniet het volgende:
In Nijmegen is alles heel normaal qua verstaanbaarheid versus accenten hoor.
En je woont in Brabant.quote:Op zondag 20 september 2009 13:53 schreef Breach het volgende:
Ik heb een hekel aan accenten. En dan willen ze me naar Enschede/Groningen/Nijmegen lokken
quote:Op zondag 20 september 2009 13:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kom eens een keer in Wageningen.
Dus ik ga niet naar Neejmeeeguh?quote:Op zondag 20 september 2009 13:55 schreef Houniet het volgende:
In Nijmegen is alles heel normaal qua verstaanbaarheid versus accenten hoor.
Op een middelbare school ben je een meisje.quote:
Nouen.quote:Op zondag 20 september 2009 14:09 schreef Superheld het volgende:
[..]
Op een middelbare school ben je een meisje.
QFTquote:Op zondag 20 september 2009 14:11 schreef Suijk het volgende:
Ik ken toch wel hele mooie Brabantse vrouwen hoor. Maar Eindhoven is per definitie verrot natuurlijk.
quote:Op zondag 20 september 2009 13:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Dus ik ga niet naar Neejmeeeguh?
Afgelopen week had mn huisgenote wat vriendinnen gevraagd om te komen eten. Mooi Houniet, mooi! Brunette alles wat we hier allemaal op ons wensenlijstje hebben, had ze. Kortom ze was goed.
Begint ze op een gegeven moment te praten.. Ik verstond 2 woorden: Limburg en onverstaanbaar.
Waar spreken ze zonder accent dan?quote:Op zondag 20 september 2009 13:53 schreef Breach het volgende:
Ik heb een hekel aan accenten. En dan willen ze me naar Enschede/Groningen/Nijmegen lokken
Whot?quote:
Jammer.quote:Op zondag 20 september 2009 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hamas hamas bij fuckin vvv, hoe triest is dat zeg.
quote:Op zondag 20 september 2009 14:49 schreef Prosac het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb me daar toch filmpjes van die show bij Tiesto
Whehe!quote:Op zondag 20 september 2009 15:04 schreef Prosac het volgende:
Ik heb gisteren op Evolution zo gelachen. Ik had een zwart overhemd met rode stropdas aan. Komt er een vent naar me toe, vragen of ik van de Jakhalsen ben.
Ik heb zijn wens maar uit laten komen. Heel lulverhaal dat ik een reportage had gemaakt over dat boeren ook wel kunnen feesten in het noorden. En dat hij maandag maar moest kijken, mits mijn item het gehaald had.![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 15:22 schreef Houniet het volgende:
Wat is Ajax aan het prutsen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |