Ach ik maakte ook geen huiswerk, en spijbelde ook maar ik slaagde welquote:Op zondag 20 september 2009 12:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Goed plan. Kijk maar naar Robinhoo, dat is het perfecte voorbeeld van hoe het NIET moet.
Oke even proberen.quote:Op zondag 20 september 2009 12:42 schreef Superheld het volgende:
P.S Robinhoo stuur gewoon een mail of bel naar EL meestal krijg je die code volgens mij wel.
Doe hetzelfde op HBO / WO en je krijgt van mij een krat bier.quote:Op zondag 20 september 2009 12:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ach ik maakte ook geen huiswerk, en spijbelde ook maar ik slaagde wel
Ik heb er via tele 2 anders ook geen last vanquote:Op zondag 20 september 2009 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
We zouden net zoals in Engeland en Belgie op de rode knop moeten kunnen drukken en dat je dan alle wedstrijden kan zien. Daar hebben ze geen problemen met duels die niet uitgezonden kunnen worden wegens de beperking van het aantal kanalen.
quote:Op zondag 20 september 2009 12:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doe hetzelfde op HBO / WO en je krijgt van mij een krat bier.
Dat laatste lieg ik.quote:Op zondag 20 september 2009 12:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat heb ik op het HBO ook gedaan. Op de Uni kwam ik er na 2 weken achter dat ik met die instelling er niet ging komen dus toen ben ik maar weer een andere HBO opleiding gaan doenquote:Op zondag 20 september 2009 12:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan al niet meer, ik heb laatst huiswerk gemaakt.quote:Op zondag 20 september 2009 12:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 september 2009 12:45 schreef toma het volgende:
[..]
Dat heb ik op het HBO ook gedaan. Op de Uni kwam ik er na 2 weken achter dat ik met die instelling er niet ging komen dus toen ben ik maar weer een andere HBO opleiding gaan doen
Dat is Ali B muziek volgens Paaskonijn..quote:
Ray onze Einsteinquote:Op zondag 20 september 2009 12:46 schreef RayMania het volgende:
Ik ging altijd wel naar college's, maar bereide nooit iets voor. En in de herstvakantie of kerstvakantie was ik non-stop aan het blokken en haalde een 8. En voor de dingen die ik niet deed, haalde ik een 3. Ging ik herkansen en wel wat doen, had ik een 10.
quote:En altijd die voornemens voor een nieuw blok om nu 'wel' je best te doen.
PaasKonijn komt uit Helmond, dat moet toch al genoeg zeggenquote:Op zondag 20 september 2009 12:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is Ali B muziek volgens Paaskonijn..
Dat is echt de beste grap die ik ooit heb gehoord.quote:Op zondag 20 september 2009 12:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is Ali B muziek volgens Paaskonijn..
Waar issie trouwens? Al paar dagen niet meer hier gezien.quote:Op zondag 20 september 2009 12:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
PaasKonijn komt uit Helmond, dat moet toch al genoeg zeggen
quote:
Hij had een ban.quote:Op zondag 20 september 2009 12:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Waar issie trouwens? Al paar dagen niet meer hier gezien.
dat heb ik ook wel. Vaak komt het voor dat ik te lui ben om te leren. Als ik dan een tentamen heb om 12 uur dan laat ik m'n wekker om 6 uur aflopen en dan ga ik een paar uurtjes blokken als een gek. Meestal haal ik t dan wel met redelijke cijfers.quote:Op zondag 20 september 2009 12:50 schreef Breach het volgende:
Ik ben iemand die altijd alles op het uiterste moment doet. Als er druk op staat presteer ik het best. En tot nu toe is dat met ALLES goedgegaan
Bannetje dacht ik.quote:Op zondag 20 september 2009 12:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Waar issie trouwens? Al paar dagen niet meer hier gezien.
Ik ga ook naar colleges, maar dingen voorbereiden? Nee, dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op zondag 20 september 2009 12:46 schreef RayMania het volgende:
Ik ging altijd wel naar college's, maar bereidde nooit iets voor. En in de herstvakantie of kerstvakantie was ik non-stop aan het blokken en haalde een 8. En voor de dingen die ik niet deed, haalde ik een 3. Ging ik herkansen en wel wat doen, had ik een 10.
En altijd die voornemens voor een nieuw blok om nu 'wel' je best te doen.
Jammer van die blauwe randquote:
WTFquote:
BIJ MIJ NIET. Dacht ik even een goede grap uit mijn mouw geschud te hebben.quote:
Om het te illustreren met een voorbeeld. Ik kreeg op mn 18e verjaardag 2500 euro om mn rijbewijs te halen. Waar de normale mens meteen dezelfde dag de lesauto laat voorrijden, deed ik dat niet. Tot ik (op mn 22ste) afgelopen februari dus werk moest gaan zoeken. Een half jaar lang niks te doen gehad, maar niet aan dat rijbewijs beginnen.quote:Op zondag 20 september 2009 12:52 schreef toma het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel. Vaak komt het voor dat ik te lui ben om te leren. Als ik dan een tentamen heb om 12 uur dan laat ik m'n wekker om 6 uur aflopen en dan ga ik een paar uurtjes blokken als een gek. Meestal haal ik t dan wel met redelijke cijfers.
Fok!Silverquote:Op zondag 20 september 2009 12:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
In Fok!Silver ziet een spoiler er heel anders uit.
188 notes.quote:
La Roux knalt altijd lekkerquote:Op zondag 20 september 2009 12:57 schreef Houniet het volgende:
Konijn als je dit leest -= La Roux knalt lekker in de wagen=-
Hehehehe.quote:
Zeer zeer zeer herkenbaar.quote:Op zondag 20 september 2009 12:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Om het te illustreren met een voorbeeld. Ik kreeg op mn 18e verjaardag 2500 euro om mn rijbewijs te halen. Waar de normale mens meteen dezelfde dag de lesauto laat voorrijden, deed ik dat niet. Tot ik (op mn 22ste) afgelopen februari dus werk moest gaan zoeken. Een half jaar lang niks te doen gehad, maar niet aan dat rijbewijs beginnen.
Toen kreeg ik op 1 juli te horen dat ik een contract kreeg, toen begonnen met theorieboek te lezen. Op 7 juli mn theorie gehaald. Ik moest op 9 september met mn werk beginnen, en op 8 september had ik mn rijbewijs. En ik had meteen op kunnen rotten als ik het de 9e niet had
Ik ben er niet trots op, maar dat is bij mij de enige manier om dingen te bereiken. Zolang er maar druk op staat.
EnGCatjuh zou zeggen: FAAL.quote:
Gefeliciteerd. Je bent de eerste die erin trapt. Toch een prijs!quote:
Ik heb er maar 29quote:
Die eerste note van jou is echt hilarisch.quote:
Inderdaad, / fail!quote:Op zondag 20 september 2009 13:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent de eerste die erin trapt. Toch een prijs!
Wat ben je goed!quote:Op zondag 20 september 2009 13:01 schreef RayMania het volgende:
Ik heb vier maanden kansloos administratief werk gedaan, omdat ik ook geen werk kon vinden.
En omdat ik zo snel kan typen, was ik binnen een dag klaar. Waar normaal iemand een week over doet. Dat was dus vrij kansloos, want dan moet je dus de dag uitzitten.
En toen had ik ineens contact met mijn oud-stagebegeleider of een publicatie waar mijn naam bij stond en binnen twee dagen was ik op gesprek en dezelfde dag was het zeker dat ik daar een aantal jaar kon werken.
Tja.
quote:Op zondag 20 september 2009 13:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die eerste note van jou is echt hilarisch.
quote:Op zondag 20 september 2009 13:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is ook een herkenbare. Tot nu toe op mn stages en nu dus op mn werk denken ze dat ze me soms zelf teveel werk gevenquote:Op zondag 20 september 2009 13:01 schreef RayMania het volgende:
En omdat ik zo snel kan typen, was ik binnen een dag klaar. Waar normaal iemand een week over doet. Dat was dus vrij kansloos, want dan moet je dus de dag uitzitten.
quote:Op zondag 20 september 2009 13:05 schreef Breach het volgende:
Ik zit hele dagen mijnenveger te spelen daar. Ik heb volgens mij echt wereldrecords staan. Kleine veld in 8 seconden en de middelgrote in 45. Doe het voor de grap maar eens, dan snap je hoe ik mn dagen daar uit zit te zitten.
Hoort dit bij de nieuwe policy van danny, zodat ik ga betalen om mn notes in te zien?quote:Op zondag 20 september 2009 13:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen dank.quote:Op zondag 20 september 2009 13:05 schreef Daniane het volgende:
Zo, Economie en Frans af, nu alleen nog maar Duits leren.
Kijk jij maar.quote:
Nou, als ik jou was zou ik niet gaan betalen hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 13:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hoort dit bij de nieuwe policy van danny, zodat ik ga betalen om mn notes in te zien?
Ich möchte gern mein Fahrrad zürruck haben!quote:Op zondag 20 september 2009 13:05 schreef Daniane het volgende:
Zo, Economie en Frans af, nu alleen nog maar Duits leren.
quote:Op zondag 20 september 2009 13:07 schreef toma het volgende:
[..]
Ich möchte gern mein Fahrrad zürruck haben!
heheh nee zo dom ben ik niet.quote:Op zondag 20 september 2009 13:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, als ik jou was zou ik niet gaan betalen hoor.
Nou neequote:Op zondag 20 september 2009 13:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
"Knappe jongen met een goed gevoel voor humor" ?
Knap dat jij een plaatje kan maken met de notes erbij en die dingen onder mijn avatar.quote:
Ga je een eigen forum oprichten dan?quote:Op zondag 20 september 2009 13:07 schreef Robinhoo het volgende:
Ik wil mijn notes echt wel een keer zienIk word ooit nog mod dus dat scheelt.
Als je echt zo nieuwsgierig bent kun je er ook gewoon voor betalen.quote:Op zondag 20 september 2009 13:07 schreef Robinhoo het volgende:
Ik wil mijn notes echt wel een keer zienIk word ooit nog mod dus dat scheelt.
Ik heb modpowers, wist je dat niet?quote:Op zondag 20 september 2009 13:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Knap dat jij een plaatje kan maken met de notes erbij en die dingen onder mijn avatar.
Ik zeg; fail.
Nee er komt ooit nog een subforum voor werklozen ofzo, daar word ik dan mod.quote:Op zondag 20 september 2009 13:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ga je een eigen forum oprichten dan?
Samen met tong!quote:Op zondag 20 september 2009 13:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee er komt ooit nog een subforum voor werklozen ofzo, daar word ik dan mod.
Superheld is een hackerquote:Op zondag 20 september 2009 13:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Knap dat jij een plaatje kan maken met de notes erbij en die dingen onder mijn avatar.
Ik zeg; fail.
nee dat dan weer niet. want mijn notes zijn heel voorspelbaar.quote:Op zondag 20 september 2009 13:09 schreef toma het volgende:
[..]
Als je echt zo nieuwsgierig bent kun je er ook gewoon voor betalen.
Het Tokkieforum, afgekort tot TOK. Ik wil je best voordragen, hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 13:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee er komt ooit nog een subforum voor werklozen ofzo, daar word ik dan mod.
Nou, aangezien moderators je soms ook nutteloze notes geven, zou ik dat niet doen. Betaal je 5 (!!) euroquote:Op zondag 20 september 2009 13:09 schreef toma het volgende:
[..]
Als je echt zo nieuwsgierig bent kun je er ook gewoon voor betalen.
quote:Op zondag 20 september 2009 13:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het Tokkieforum, afgekort tot TOK. Ik wil je best voordragen, hoor.
Ik raad je DAM aan.quote:Op zondag 20 september 2009 13:10 schreef toma het volgende:
ik zou de notes van jorien wel eens willen zien.
ik zou het ook nooit doen hoor. Ik snap ook niet waarom ze die notes niet gewoon openbaar maken voor users.quote:Op zondag 20 september 2009 13:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou, aangezien moderators je soms ook nutteloze notes geven, zou ik dat niet doen. Betaal je 5 (!!) euro, en dan zie je alleen maar FC-humor.
Geld. Hebzucht.quote:Op zondag 20 september 2009 13:11 schreef toma het volgende:
[..]
ik zou het ook nooit doen hoor. Ik snap ook niet waarom ze die notes niet gewoon openbaar maken voor users.
Dit is een goed advies voor Grulez.quote:Op zondag 20 september 2009 13:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou, aangezien moderators je soms ook nutteloze notes geven, zou ik dat niet doen. Betaal je 5 (!!) euro, en dan zie je alleen maar FC-humor.
Kan ik beide in 1 secondequote:Op zondag 20 september 2009 13:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zit hele dagen mijnenveger te spelen daar. Ik heb volgens mij echt wereldrecords staan. Kleine veld in 8 seconden en de middelgrote in 45. Doe het voor de grap maar eens, dan snap je hoe ik mn dagen daar uit zit te zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg die foto van die neger.quote:Op zondag 20 september 2009 13:11 schreef Daniane het volgende:
Ik heb 5 notes.
Ik weet er 3.
1) omdat ik klotescheids zei ofzo. (dankje sjimz)
2) omdat ik foto postte van n negert kijk deze http://i44.tinypic.com/20h10go.jpg terwijl die ook gewoon in n fobo staat
3) omdat ik een foto van een gedrocht postte dat ik de zus van Emimich noemde.
Zat er bij 1) geen kanker ofzo in?quote:Op zondag 20 september 2009 13:11 schreef Daniane het volgende:
Ik heb 5 notes.
Ik weet er 3.
1) omdat ik klotescheids zei ofzo. (dankje sjimz)
2) omdat ik foto postte van n negert kijk deze http://i44.tinypic.com/20h10go.jpg terwijl die ook gewoon in n fobo staat
3) omdat ik een foto van een gedrocht postte dat ik de zus van Emimich noemde.
Ja dat weet ik ook welquote:Op zondag 20 september 2009 13:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit is een goed advies voor Grulez.
quote:Wannabe-mod uithangen, voor de zoveelste keer.
quote:Omdat ik zeg dat grote transfers topics geopend mogen worden gaat meneer even kloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |