abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 september 2009 @ 17:12:53 #101
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73042945
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Een goed advies voor iedereen is om de uren die je gewerkt hebt en aan je teamcoach hebt doorgegeven ook over te nemen in je agenda. En vraag je teamcoach of postbode-plus liefst iedere week om een uitdraai van Harmony (de uren-administratie), want als je er blind op vertrouwt dat het heus wel goed zal gaan, kon je nog wel eens bedrogen uitkomen.
Ik schrijf altijd de gewerkte diensten op in een boekje.
Daarnaast hebben we op kantoor een map met daarin een uitdraai van Harmony voor alle werknemers.
Dat word dan elke week geupdate en daar maak ik elke zaterdag een kopie van. Dit vergelijk ik dan weer met datgene wat ik in mijn eigen boekje heb opgeschreven.

Dus wat in Harmony staat klopt altijd? Dat is zeg maar de definitieve hoeveelheid uren die je uitbetaald krijgt?
Nothing is what it seems
pi_73043984
Nou, nog niets gehoord van TNT Dan vul ik het wel opnieuw in.
quote:
Helaas

Je hebt nog een lopende sollicitatie voor deze functie. Je kunt pas opnieuw solliciteren op deze functie als de nog lopende sollicitatie is afgerond.

Jammer

[ Bericht 56% gewijzigd door Snuf. op 23-09-2009 18:13:07 ]
pi_73044986
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:12 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ik schrijf altijd de gewerkte diensten op in een boekje.
Daarnaast hebben we op kantoor een map met daarin een uitdraai van Harmony voor alle werknemers.
Dat word dan elke week geupdate en daar maak ik elke zaterdag een kopie van. Dit vergelijk ik dan weer met datgene wat ik in mijn eigen boekje heb opgeschreven.

Dus wat in Harmony staat klopt altijd? Dat is zeg maar de definitieve hoeveelheid uren die je uitbetaald krijgt?
Harmony hoeft niet te kloppen, bijv. als je teamcoach je uren verkeerd heeft ingevuld. Maar als Harmony klopt, dan zullen de uren op je loonstrookje ook kloppen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het urentotaal bij Harmony afweek van de meeruren volgens mijn loonstrookje.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_73045785
M'n gesprek ging goed! Ze willen me er graag bij hebben als postbezorgster. (weigeren ze wel mensen? )
Dinsdag moet ik naar de TNT post gaan en dan ga ik meelopen met iemand om te kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat.
pi_73046369
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:55 schreef Sapphira het volgende:
M'n gesprek ging goed! Ze willen me er graag bij hebben als postbezorgster. (weigeren ze wel mensen? )
Dinsdag moet ik naar de TNT post gaan en dan ga ik meelopen met iemand om te kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Gefeliciteerd!!
Word je nou zaterdagwerker of postbezorgster?
pi_73049043
Dankje!
Uhm postbezorgster. Ja mijn zin in de vorige post stond er een beetje onduidelijk.
pi_73049446
Kan iemand mij het vershcil tussen zaterdagwerker en postbezorger uitleggen? Ik snap er niets van
pi_73049537
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:38 schreef Snuf. het volgende:
Kan iemand mij het vershcil tussen zaterdagwerker en postbezorger uitleggen? Ik snap er niets van
Zaterdagwerker mag ook binnenwerk etc. verrichten terwijl een postbezorger alleen maar...bezorgt
pi_73049564
Mijn dank is groot.
pi_73072687
Zaterdag eens voor de verandering een dagje vrij genomen.
  donderdag 24 september 2009 @ 16:21:39 #111
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73072999
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef Zipportal het volgende:
Zaterdag eens voor de verandering een dagje vrij genomen.
Ik ben nog niet ingedeeld zaterdag. Maar dat zal vast wel goed komen. Ze hebben de komende tijd al wat problemen met het indelen van de uren ivm ziekte en mensen die met de VUT gaan.

Volgende week heb ik ook alweer 2 daagjes te pakken. Dat vind ik altijd heerlijk zo tussendoor de schooldagen lekker werken.
Nothing is what it seems
pi_73073670
Het was vandaag gewoon een soort van warm buiten Lekker relaxt brommerwijkje gedaan en een paar wijken voorbereid. Morgen twee (waarschijnlijk onbekende) wijken lopen en ook wat binnenwerk. Ben benieuwd. En ik heb ook nog géén idee wat ik zaterdag moet gaan doen
pi_73075393
Morgen ga ik ook werken, weliswaar pas rond 2 uur, maja. Een wijk vb+lopen.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  donderdag 24 september 2009 @ 19:52:52 #114
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_73079986
Snuf. al wat gehoord?
pi_73104544
Nog altijd niets vernomen van de TNT
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:24:35 #116
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_73104683
Ik hoef dinsdag pas weer te beginnen, ze hebben weer eens geen werk voor me.
Overigens werd ik vanochtend aangesproken door een iemand uit mijn wijk die vroeg of ik de AD wilde lopen, moet voor 6 uur ('s avonds) bezorgd zijn, slechts 30 huizen per wijk en het verdiende 150 euro per maand (per wijk), makkelijk verdiend denk ik dan.

Eentje in mijn eigen woonwijk, de andere in mijn vaste bezorgwijk .. ga toch eens overwegen om dat er bij te doen en wat middagwijken te skippen of kleinere te nemen.
pi_73104784
Ik ben echt kapot Die Kampioenen en die stomme Bijenkorfboekjes (en dan vooral dat plastic eromheen waardoor t makkelijk heen en weer gleed) waren echt frustrerend. Uiteindelijk gewerkt van 7.30 tot 16.30. Morgen hopelijk een veel korter dagje
pi_73105014
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:24 schreef Lastpost het volgende:
Ik hoef dinsdag pas weer te beginnen, ze hebben weer eens geen werk voor me.
Overigens werd ik vanochtend aangesproken door een iemand uit mijn wijk die vroeg of ik de AD wilde lopen, moet voor 6 uur ('s avonds) bezorgd zijn, slechts 30 huizen per wijk en het verdiende 150 euro per maand (per wijk), makkelijk verdiend denk ik dan.

Eentje in mijn eigen woonwijk, de andere in mijn vaste bezorgwijk .. ga toch eens overwegen om dat er bij te doen en wat middagwijken te skippen of kleinere te nemen.
Het AD is een ochtendkrant, lijkt me sterk dat die pas voor zessen 's avonds bezorgd hoeft te worden dus ik vraag me ook af hoe serieus je die verdiensten moet nemen

Trouwens, 60 kranten per dag maal 6 dagen per week is 360 kranten per week, vier weken per maand is 1440 keer de krant naar binnen duwen, 150/1440 = ong. 10 cent per krant, ik weet niet of ik het daarvoor zou doen Oh, 150 per wijk, 20 cent per krant dan...

[ Bericht 7% gewijzigd door Ohrpolster. op 25-09-2009 17:50:04 ]
pi_73105702
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:39 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

Het AD is een ochtendkrant, lijkt me sterk dat die pas voor zessen 's avonds bezorgd hoeft te worden dus ik vraag me ook af hoe serieus je die verdiensten moet nemen

Trouwens, 60 kranten per dag maal 6 dagen per week is 360 kranten per week, vier weken per maand is 1440 keer de krant naar binnen duwen, 150/1440 = ong. 10 cent per krant, ik weet niet of ik het daarvoor zou doen Oh, 150 per wijk, 20 cent per krant dan...
Nee hoor, van het AD is een ochtend- en een middageditie. Klanten kunnen kiezen
Toch kan je beter voor de ochtendkrant gaan, verdien je wel wat meer mee lijkt mij...
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:16:29 #120
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_73105863
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:39 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

Heb ook de bladen voor de bezorging erbij gekregen, daar staat het ook bij vermeld.
Zowel het NRC als de AD trouwens.

Ik bel van de week wel even op en kijk dan wat ze te melden hebben, wil niet weten wat ik per poststuk verdien trouwens bij de TNT inclusief 3 folders.
Buiten dat, die wijken loop ik al binnen het uur mét alle post, laat staan als ik maar langs 30 huizen hoef te rijden.
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:09 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Toch kan je beter voor de ochtendkrant gaan, verdien je wel wat meer mee lijkt mij...
Aha vandaar dus, moest zelf ook terugdenken aan de periodes dat ik rond half 5 naar buiten moest in de ochtendkou.
En dat zou best kunnen hoor, maar dat trekt mijn lijf verder niet zo heel erg lekker meer.
pi_73105939
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:09 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet...nouja, d'r zijn er hier idd ook die eerst een ochtendkrant lopen n dan om een uur of 8 / 9 bij de post aan de slag gaan
pi_73106709
Morgen veel?
Noot noot.
  FOK!fotograaf vrijdag 25 september 2009 @ 18:57:08 #123
73911 ultra_ivo
pi_73107010
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:47 schreef Jojoortje het volgende:
Morgen veel?
De hele week is het al erg veel.
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:02:04 #124
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_73107161
Wow.. vandaag met die groep 8-ers in conflict..

Ik nam een wijk over van een vrouw die met verlof is.. komen er 3 van die kinderen uit groep 8 ( dat wist ik toevallig) vroegen ze waar de vaste postbode was.. dus ik zo die is er niet die is met verlof/afwezig. Toen zei zo'n ander ***** kind.. of ze heeft kanker en gaat dood.. ik zo en nou opflikkeren
pi_73108823
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:02 schreef CHEVHB het volgende:
Wow.. vandaag met die groep 8-ers in conflict..

Ik nam een wijk over van een vrouw die met verlof is.. komen er 3 van die kinderen uit groep 8 ( dat wist ik toevallig) vroegen ze waar de vaste postbode was.. dus ik zo die is er niet die is met verlof/afwezig. Toen zei zo'n ander ***** kind.. of ze heeft kanker en gaat dood.. ik zo en nou opflikkeren
Bah...grote mond
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:57 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

De hele week is het al erg veel.
Dan zal het morgen wel een lekker rustig dagje worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')