Heb je niet-Nederlandse ouders, of doen ze maar een beetje popi-jopi?quote:Op zondag 20 september 2009 11:27 schreef Briseis het volgende:
Guilty!![]()
Ik schaam me weleens voor mijn Nederlands. Dan spreek ik liever Engels, want dan vinden mensen me ten minste geen zwakbegaafde Gooische tut. Nu volg ik ook al ruim zes jaar volledig Engelstalig onderwijs en wordt er bij ons thuis ook niets dan Engels gesproken, dus ik heb wel een beetje een excuus.
Mijn ouders spreken gewoon Nederlands, maar ik woon inmiddels al jaren samen met mijn Schotse vriend.quote:Op zondag 20 september 2009 11:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb je niet-Nederlandse ouders, of doen ze maar een beetje popi-jopi?
Mensen die constant d/t-fouten van het niveau "hij loopd" makenquote:Op zondag 20 september 2009 12:31 schreef FF_Serieus het volgende:
Ik vind het nog veel irritanter als mensen de werkwoordspelling niet beheersen.
Forum komt uit het Latijn... niet uit het Engels...quote:Op zondag 20 september 2009 11:40 schreef ouderejongere het volgende:
Fok! is zelf vergeven van Engelse termen.
forum = vergaderplaats
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:27 schreef Rosbief het volgende:
Zo extreem eens met deze klacht![]()
Ik ga niet eens meer zeiken over je slechte opbouw.
Dan worden ze boosquote:Op zondag 20 september 2009 09:47 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Ja wat een kutgasten zijn dat toch..
maar moet je eens proberen: trek je eens een grote bek tegen ze open met op stap gaan - weet je wel als je achter fok! weggaat - kun je lachen jong
Fokhumor op z'n best.quote:Op zondag 20 september 2009 15:59 schreef Beauregard het volgende:
Hulde voor alle mensen die dit topic voorzien van een Engelse post.
Heus, alle lachers op uw handen! Ga zo door.
Thank you, thank you very muchquote:Op zondag 20 september 2009 15:59 schreef Beauregard het volgende:
Hulde voor alle mensen die dit topic voorzien van een Engelse post.
Heus, alle lachers op uw handen! Ga zo door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |