abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73049166
quote:
Dutch Master gaat verder als Slim Shore
Henry Snijders, tot voor kort beter bekend als Dutch Master (Henry), zal voortaan zijn activiteiten als DJ/Producer voortzetten onder de naam Slim Shore. Verschillen van inzicht tussen Henry en het DMW project hebben Henry doen besluiten deze nieuwe uitdaging als onafhankelijke artiest aan te gaan. Het label Dutch Master Works, eigenaar van de naam ‘Dutch Master (Henry)’, heeft intussen een nieuwe persoon naar voren geschoven die onder deze artiestennaam zal gaan optreden.

“Mijn eigen stijl van produceren en de kwaliteit die daarmee verband houdt staat los van mijn relatie met DMW, ik ga er vanuit dat mensen die hiervoor Dutch Master (Henry) goed vonden nu ook naar mijn nieuwe releases en optredens zullen gaan luisteren”aldus Henry. “Van de beperkingen die hiervoor golden heb ik nu gelukkig geen last meer.”

Henry’s nieuwe vrijheid heeft ook meteen geleid tot een nieuwe website en een stap naar een ander boekingkantoor: Platinum Agency zal Slim Shore vanaf nu wereldwijd gaan vertegenwoordigen. De eerste producties onder zijn nieuwe artiestennaam gaan ook niet lang meer op zich laten wachten; Henry is na zijn Australische tour deze zomer meteen weer de studio ingedoken. Lees verder

Onder Slim Shore is het voor Henry allemaal begonnen. Na zijn komst naar het DMW label bracht hij daar als Dutch Master (Henry) hits uit als ‘Motion’, ‘Slammin’ the Bass’, ‘Pride’ en ‘Floorspin’. Als dj stond hij vervolgens in binnen en buitenland zijn eigen sound te vertegenwoordigen met hoogtepunten als Defqon.1 Festival, Q-BASE, Emporium en In Qontrol. Voor meer informatie kun je terecht op de nieuwe website van Slim Shore: www.slimshore.nl.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_73051201
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

edit - laat maar.

[ Bericht 3% gewijzigd door ElDani op 23-09-2009 21:35:48 ]
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 23 september 2009 @ 21:27:50 #153
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_73051349
Op partyflock denkt men dat dit de line-up voor Qlimax word:

Technoboy,
Donkey Rollers,
Deepack,
Noisecontrollers,
Tuneboy,
Tommyknocker,
D-Block & S-Te-Fan

Staat namelijk hier: http://www.worldticketshop.nl/dance_en_electro/qlimax_kaarten

Ziet er leuk uit in ieder geval
Weinig spectaculaire namen maar dat heeft Qlimax toch nooit, als dit de line-up word ben ik in ieder geval blij.

Nog niks bevestigd overigens en mis ook een Hardtrance dj dus wie weet is er wel niks van waar
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_73051822
Hij kan die kaarten handelaar weten wat de line-up van Qlimax is?

Noisecontrollers staan er sowieso wel en een italiaanse hardcore afsluiter is ook wel te verwachten. Maarja, die line-up heeft iemand uit z'n duim gezogen.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:44:34 #155
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_73052099
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:

Technoboy,
Donkey Rollers,
Deepack,
Noisecontrollers,
Tuneboy,
Tommyknocker,
D-Block & S-Te-Fan

Staat namelijk hier: http://www.worldticketshop.nl/dance_en_electro/qlimax_kaarten

Weinig spectaculaire namen maar dat heeft Qlimax toch nooit, als dit de line-up word ben ik in ieder geval blij.

Nog niks bevestigd overigens en mis ook een Hardtrance dj dus wie weet is er wel niks van waar
Zeer betrouwbare site ja
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 23 september 2009 @ 21:46:25 #156
238230 em-dee-em-aa
pi_73052187
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:38 schreef 16meter het volgende:
Hij kan die kaarten handelaar weten wat de line-up van Qlimax is?

Noisecontrollers staan er sowieso wel en een italiaanse hardcore afsluiter is ook wel te verwachten. Maarja, die line-up heeft iemand uit z'n duim gezogen.
Worldticketshop is niet de kleinste kaartjesverkoper.

Ik kan me nog een actie herinneren dat de voorverkoop-link van Defqon uitgelekt was waardoor verschillende mensen zonder code kaartjes konden bestellen.

Verder Noisecontrollers in de line-up van XQ Technoboy en toen weer geschrapt.

Het zou me niks verbazen als het op een of andere manier is uitgelekt.
Maar wie weet is het bullshit inderdaad, we zullen zien
  woensdag 23 september 2009 @ 23:08:58 #157
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_73055635
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:

Verder Noisecontrollers in de line-up van XQ Technoboy en toen weer geschrapt.
Dat lag iets anders hun gooiden de lineup online terwijl NC nog niet besproken waren
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 24 september 2009 @ 00:41:37 #158
238230 em-dee-em-aa
pi_73058572
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:08 schreef Sethje het volgende:

[..]

Dat lag iets anders hun gooiden de lineup online terwijl NC nog niet besproken waren
Wel een blunder...
  donderdag 24 september 2009 @ 08:39:26 #159
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_73060555
quote:
Op donderdag 24 september 2009 00:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Wel een blunder...
Oke had je verkeerd begrepen.

Ik vind die Do you want heavy echt niks aan, heb echt niks met die harde ram stijl. Maximum force daarentegen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_73060909

Als die kick op 2:30 iets harder is, dan is ie best lekker
  donderdag 24 september 2009 @ 11:54:38 #161
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_73065783
Zany in die boot
Bekijk deze YouTube-video
hehe
Partyagenda;
Outdated....
pi_73066999
Crowdvaren met die handel! Helden!
pi_73067940
quote:

Technoboy,
Donkey Rollers,
Deepack,
Noisecontrollers,
Tuneboy,
Tommyknocker,
D-Block & S-Te-Fan

dit doet mijn hart niet echt veel sneller kloppen, geen super namen of super verrassingen al kan het met D-Block & S-te-Fan, Noisecontrollers en Deepack wel redelijk wat worden...
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:36 schreef Koepert het volgende:
Hebben mensen ook echt al nagedacht over "kleding" voor XQ trouwens? K zit nog ff te twijfelen om daar iets aan te gaan doen qua "klederdracht" of t maar n beetje te laten
ik moet ook nog eens ff wat gaan bedenken met de kameraden
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor verkleedpartij dat gaat worden in de HMH
je gaat de raarste dingen zien 10 oktober, daar twijfel ik niet aan
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_73068399
  donderdag 24 september 2009 @ 15:09:56 #166
238230 em-dee-em-aa
pi_73070744
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dit klinkt best lekker

Klinkt inderdaad nice, beter als de vorige tracks...
pi_73074954
quote:

Technoboy,
Donkey Rollers,
Deepack,
Noisecontrollers,
Tuneboy,
Tommyknocker,
D-Block & S-Te-Fan

Hoop niet dat een Tuneboy of Technoboy op Qlimax komt, geef Zatox is een keer een kans
Die man is zo'n held en dat zijn er hier volgens mij heel wat mee eens, hij wordt zo weinig geboekt op die grote feesten en als die wordt geboekt wordt ie weg gedrukt in een klein tentje etc.
  donderdag 24 september 2009 @ 17:32:23 #168
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_73075392
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:19 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Hoop niet dat een Tuneboy of Technoboy op Qlimax komt, geef Zatox is een keer een kans
Die man is zo'n held en dat zijn er hier volgens mij heel wat mee eens, hij wordt zo weinig geboekt op die grote feesten en als die wordt geboekt wordt ie weg gedrukt in een klein tentje etc.
En waarom, omdat alleen de echte liefhebbers zo'n soort dj's waarderen. De dagjesmensen van o.a. Defqon, Qlimax etc. staan met gefronste wenkbrauwen te kijken wanneer je die naam zegt. Tuneboy staat denkelijk ook niet daar...

Je moet eigenlijk eens een groot feest hebben waar alleen maar gasten als Beat Providers, Psyko Punkz, Bass Modulators, Ran-D etc etc op de main draaien. Dat zou ik nog eens gewaagd noemen. En van deze gasten moet je het ook hebben in de toekomst
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_73076624
Ik ben het ook wel met LeonH eens hoor, een TBY of Tuneboy (eerder TBY, die is veel meer ingeburgerd) moet er gewoon staan, dat is iets wat de massa kent. De massa kent Zatox amper.. Aangezien dit feest meer voor de massa bedoeld is zal hij er denk ik ook niet staan.
  donderdag 24 september 2009 @ 18:13:35 #170
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_73076721
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:32 schreef LeonH het volgende:

[..]

En waarom, omdat alleen de echte liefhebbers zo'n soort dj's waarderen. De dagjesmensen van o.a. Defqon, Qlimax etc. staan met gefronste wenkbrauwen te kijken wanneer je die naam zegt. Tuneboy staat denkelijk ook niet daar...

Je moet eigenlijk eens een groot feest hebben waar alleen maar gasten als Beat Providers, Psyko Punkz, Bass Modulators, Ran-D etc etc op de main draaien. Dat zou ik nog eens gewaagd noemen. En van deze gasten moet je het ook hebben in de toekomst
eensch

Hoe kan t btw dat ik psyko punkz - 2 follow heb gekregen van sethje in de inbox? is t n webrelease?
Niet dat ik dr iets op tegen heb...heerlijk nummertje
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_73076756
Zaterdag dus kaartverkoop.. iemand enig idee hoelaat het begint? Kan ik ze trouwens gewoon bij de lokale Primera kopen of..?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_73076827
Ghostclass/2Follow is uit op Dance-Tunes. Ik ga hem van het weekend even kopen denk ik.

En @ Silaz: Persberichten zijn er al een tijdje..

13.00 start het, kaarten zijn NIET op een fysieke locatie te koop.
  donderdag 24 september 2009 @ 18:19:20 #173
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_73076892
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:13 schreef T_Killer het volgende:

Hoe kan t btw dat ik psyko punkz - 2 follow heb gekregen van sethje in de inbox? is t n webrelease?
Niet dat ik dr iets op tegen heb...heerlijk nummertje
van dance-tunes gewoon

Ghostclass heb ik ook alleen das een file waar geen geluid uit komt, echt vaag:S

[ Bericht 7% gewijzigd door Sethje op 24-09-2009 18:26:22 ]
Mijn party reviews
pi_73077062
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:17 schreef ElDani het volgende:
Ghostclass/2Follow is uit op Dance-Tunes. Ik ga hem van het weekend even kopen denk ik.

En @ Silaz: Persberichten zijn er al een tijdje..

13.00 start het, kaarten zijn NIET op een fysieke locatie te koop.
Ahh okee. Dat wordt dan even registeren.. al verwacht ik niet dat het gelijk uitverkocht zal zijn denk ik
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_73077249
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dit klinkt best lekker

niet slecht
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:19 schreef Sethje het volgende:

[..]

van dance-tunes gewoon

Ghostclass heb ik ook alleen das een file waar geen geluid uit komt, echt vaag:S
bedankt voor de PM
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')