quote:Dutch Master gaat verder als Slim Shore
Henry Snijders, tot voor kort beter bekend als Dutch Master (Henry), zal voortaan zijn activiteiten als DJ/Producer voortzetten onder de naam Slim Shore. Verschillen van inzicht tussen Henry en het DMW project hebben Henry doen besluiten deze nieuwe uitdaging als onafhankelijke artiest aan te gaan. Het label Dutch Master Works, eigenaar van de naam ‘Dutch Master (Henry)’, heeft intussen een nieuwe persoon naar voren geschoven die onder deze artiestennaam zal gaan optreden.
“Mijn eigen stijl van produceren en de kwaliteit die daarmee verband houdt staat los van mijn relatie met DMW, ik ga er vanuit dat mensen die hiervoor Dutch Master (Henry) goed vonden nu ook naar mijn nieuwe releases en optredens zullen gaan luisteren”aldus Henry. “Van de beperkingen die hiervoor golden heb ik nu gelukkig geen last meer.”
Henry’s nieuwe vrijheid heeft ook meteen geleid tot een nieuwe website en een stap naar een ander boekingkantoor: Platinum Agency zal Slim Shore vanaf nu wereldwijd gaan vertegenwoordigen. De eerste producties onder zijn nieuwe artiestennaam gaan ook niet lang meer op zich laten wachten; Henry is na zijn Australische tour deze zomer meteen weer de studio ingedoken. Lees verder
Onder Slim Shore is het voor Henry allemaal begonnen. Na zijn komst naar het DMW label bracht hij daar als Dutch Master (Henry) hits uit als ‘Motion’, ‘Slammin’ the Bass’, ‘Pride’ en ‘Floorspin’. Als dj stond hij vervolgens in binnen en buitenland zijn eigen sound te vertegenwoordigen met hoogtepunten als Defqon.1 Festival, Q-BASE, Emporium en In Qontrol. Voor meer informatie kun je terecht op de nieuwe website van Slim Shore: www.slimshore.nl.
edit - laat maar.quote:
Zeer betrouwbare site jaquote:Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Op partyflock denkt men dat dit de line-up voor Qlimax word:
Technoboy,
Donkey Rollers,
Deepack,
Noisecontrollers,
Tuneboy,
Tommyknocker,
D-Block & S-Te-Fan
Staat namelijk hier: http://www.worldticketshop.nl/dance_en_electro/qlimax_kaarten
Ziet er leuk uit in ieder geval![]()
Weinig spectaculaire namen maar dat heeft Qlimax toch nooit, als dit de line-up word ben ik in ieder geval blij.
Nog niks bevestigd overigens en mis ook een Hardtrance dj dus wie weet is er wel niks van waar
Worldticketshop is niet de kleinste kaartjesverkoper.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:38 schreef 16meter het volgende:
Hij kan die kaarten handelaar weten wat de line-up van Qlimax is?
Noisecontrollers staan er sowieso wel en een italiaanse hardcore afsluiter is ook wel te verwachten. Maarja, die line-up heeft iemand uit z'n duim gezogen.
Dat lag iets andersquote:Op woensdag 23 september 2009 21:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Verder Noisecontrollers in de line-up van XQ Technoboy en toen weer geschrapt.
Wel een blunder...quote:Op woensdag 23 september 2009 23:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat lag iets andershun gooiden de lineup online terwijl NC nog niet besproken waren
Okequote:
dit doet mijn hart niet echt veel sneller kloppen, geen super namen of super verrassingenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Technoboy,
Donkey Rollers,
Deepack,
Noisecontrollers,
Tuneboy,
Tommyknocker,
D-Block & S-Te-Fan
Staat namelijk hier: http://www.worldticketshop.nl/dance_en_electro/qlimax_kaarten
Weinig spectaculaire namen maar dat heeft Qlimax toch nooit, als dit de line-up word ben ik in ieder geval blij.
Nog niks bevestigd overigens en mis ook een Hardtrance dj dus wie weet is er wel niks van waar
ik moet ook nog eens ff wat gaan bedenken met de kameradenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:36 schreef Koepert het volgende:
Hebben mensen ook echt al nagedacht over "kleding" voor XQ trouwens? K zit nog ff te twijfelen om daar iets aan te gaan doen qua "klederdracht" of t maar n beetje te laten
je gaat de raarste dingen zien 10 oktober, daar twijfel ik niet aanquote:Op woensdag 23 september 2009 17:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor verkleedpartij dat gaat worden in de HMH
Klinkt inderdaad nice, beter als de vorige tracks...quote:
Hoop niet dat een Tuneboy of Technoboy op Qlimax komt, geef Zatox is een keer een kansquote:Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Technoboy,
Donkey Rollers,
Deepack,
Noisecontrollers,
Tuneboy,
Tommyknocker,
D-Block & S-Te-Fan
En waarom, omdat alleen de echte liefhebbers zo'n soort dj's waarderen. De dagjesmensen van o.a. Defqon, Qlimax etc. staan met gefronste wenkbrauwen te kijken wanneer je die naam zegt. Tuneboy staat denkelijk ook niet daar...quote:Op donderdag 24 september 2009 17:19 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoop niet dat een Tuneboy of Technoboy op Qlimax komt, geef Zatox is een keer een kans
Die man is zo'n held en dat zijn er hier volgens mij heel wat mee eens, hij wordt zo weinig geboekt op die grote feesten en als die wordt geboekt wordt ie weg gedrukt in een klein tentje etc.
eenschquote:Op donderdag 24 september 2009 17:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
En waarom, omdat alleen de echte liefhebbers zo'n soort dj's waarderen. De dagjesmensen van o.a. Defqon, Qlimax etc. staan met gefronste wenkbrauwen te kijken wanneer je die naam zegt. Tuneboy staat denkelijk ook niet daar...
Je moet eigenlijk eens een groot feest hebben waar alleen maar gasten als Beat Providers, Psyko Punkz, Bass Modulators, Ran-D etc etc op de main draaien. Dat zou ik nog eens gewaagd noemen. En van deze gasten moet je het ook hebben in de toekomst
van dance-tunes gewoonquote:Op donderdag 24 september 2009 18:13 schreef T_Killer het volgende:
Hoe kan t btw dat ik psyko punkz - 2 follow heb gekregen van sethje in de inbox? is t n webrelease?
Niet dat ik dr iets op tegen heb...heerlijk nummertje
Ahh okee. Dat wordt dan even registeren.. al verwacht ik niet dat het gelijk uitverkocht zal zijn denk ikquote:Op donderdag 24 september 2009 18:17 schreef ElDani het volgende:
Ghostclass/2Follow is uit op Dance-Tunes. Ik ga hem van het weekend even kopen denk ik.
En @ Silaz: Persberichten zijn er al een tijdje..
13.00 start het, kaarten zijn NIET op een fysieke locatie te koop.
niet slechtquote:
bedankt voor de PMquote:Op donderdag 24 september 2009 18:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
van dance-tunes gewoon
Ghostclass heb ik ook alleen das een file waar geen geluid uit komt, echt vaag:S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |