abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72916518
Hallo, ik ben op zoek naar mensen die een zonneboiler/colletoren/warmtepomp hebben gekocht naar aanleiding van een verhaal van de installateur over subsidiemogelijkheden dat veel te rooskleurig bleek.
Zelf kocht ik eind 2008 voor ruim 7000 euro collectoren en een boiler bij het bedrijf Dijkhuizen Niebert. De installateur (aangesloten bij de Groene Installateurs en Uneto erkend) zei dat dit Solvissysteem in aanmerking kwam voor 1500 euro via Senternovem. Hij zou de subsidie ook voor me aanvragen. Hij heeft de boel geinstalleerd en ik de volledige factuur betaald.
In juli kwam er bericht van Senternovem: ik kreeg 550 euro subsidie omdat het benodigde Nen-En systeemtest er niet was. Navraag bij installateur en importeur Heurman leerde dat deze test er ook niet zou komen.
Ik lig inmiddels al maanden in de clinch met installateur Dijkhuizen Niebert, die geen cent wil vergoeden voor zijn fout en zegt dat hij zelf verkeerd is voorgelicht door de importeur. Senternovem zegt niets te kunnen doen omdat het benodigde NenEnrapport er niet is en er ook niet komt. De importeur kan jnets doen, zegt hij, omdat ik de koop met Dijkhuizen heb gesloten.
Wie heeft dergelijke ervaringen?
pi_72916534
Schandalig die subdidie.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_72916542
terechte klacht
pi_72916630
Je zal maar Bram Zonneboiler heten
pi_72916679
Lijkt me meer een WGR topic.....
pi_72918281
@ penisbaard: ik had me aanvankelijk willen registreren als penisbaard, maar die naam was al vergeven ;-)
pi_72918304
Wat is WGR by the way?
pi_72918322
Dit is WGR
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:20:22 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72918391
Dat is lekker balen ja.

Ik zou je vraag in ieder geval op een drukbezocht consumentenforum zoals die van TROS Radar neerzetten. En verder: steek je licht eens op hier:

http://consumenten.startpagina.nl/

Veel links waar je informatie kunt krijgen.
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2009 @ 00:32:35 #10
21636 Feestkabouter
pi_72988833
vanavond bij Radar deden ze een oproep aan mensen met precies dit probleem!
oftewel: bel of mail ze meteen.

(misschien heb je dit genoemd op het forum van Radar en is de oproep juist naar aanleiding van jouw melding)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')