op lastfm was h et labeled als countryquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:42 schreef Otis. het volgende:
Oh en puur omdat die fags cowboyhoeden dragen is die muziek niet meteen country hoor.
dan zit lastfm er behoorlijk naastquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:43 schreef Daniane het volgende:
[..]
op lastfm was h et labeled als country
In dat filmpje wordt helemaal geen lapo gezegd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:41 schreef jordeeeh het volgende:
IS HET VERDOMME LAPO JA!!!
Dit is dus een link naar filmpje waarin dat gezegd wordt steeds, dus ik scheld niemand uit![]()
Net stond er dus alleen een link met de naam KANKERLUL, dus niet dat Youtube ding erbij, vandaar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
In dat filmpje wordt helemaal geen lapo gezegd.
Aha, dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Net stond er dus alleen een link met de naam KANKERLUL, dus niet dat Youtube ding erbij, vandaar.
NIET DOEN IQM!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
>> Hoe Voel Je Je Nu Uitgedrukt In (song) Teksten (deel43)
SHAWTY JUST TEXT ME, SAYS SHE WANNA SEX MEquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
>> Hoe Voel Je Je Nu Uitgedrukt In (song) Teksten (deel43)
Ik heb GEEN lang haar en ben enigskind!quote:
Nou, nou.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb GEEN lang haar en ben enigskind!
En zie de rice-lyrics van WD voor wat ik van die opmerking vind.
sorry.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb GEEN lang haar en ben enigskind!
En zie de rice-lyrics van WD voor wat ik van die opmerking vind.
Hoi.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:03 schreef Daniane het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik de laatste tijd echt alleen jongens met donker (krullend) haarvind.
o en +punt = blauwe ogen.
Niks niet ik wil niet in een hokje gepropt worden, en ik wil dat we het nu over iemand anders hebben.quote:
Daniane.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niks niet ik wil niet in een hokje gepropt worden, en ik wil dat we het nu over iemand anders hebben.
-Dqod, die lesbisch is, maar niet verzuurd.
-Diane, die ik niet ken, en niet weet wat ze hier doet
-Jordeeeh, die iedere dag toffer is, en hoe dat komt
-BT, die haar tieten niet moet vergroten
-Mozy, die liegt over zijn penislengte, en wat zit daarachter
-IQM, die niemand begrijpt, en door niemand begrepen wordt
-WD, die goede muzieksmaak heeft, en mooi is
-Ricko, die ECHT gestoord is, en hoe dat ooit kwam
Opties zat.
Nee. Laten we het hebben over mijquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niks niet ik wil niet in een hokje gepropt worden, en ik wil dat we het nu over iemand anders hebben.
Opties zat.
O ja, en wat jouw vorige useraccount was. Sorry, vergeten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:06 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nee. Laten we het hebben over mij.
Woohoo!quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Opties zat.
Doei.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:07 schreef Otis. het volgende:
[..]
In ruil voor een pic van jou met zonder kleding.
vorige account? waar heb je het over? ik ben nieuw hier op fok. i'm 12 and how does this work?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
O ja, en wat jouw vorige useraccount was. Sorry, vergeten.
Rightquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Opties zat.
Neuh, maar wel stof ter conversatie.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Woohoo!
Ik lieg inderdaad over mijn penislengte. natuurlijk is hij niet 20 cm. Maar stoor jij je daaraan?
Egoboostquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Opties zat.
Ik geef geen reet om mijn penislengte. Hij is zoals hij is, en daar is niks aan te veranderen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, maar wel stof ter conversatie.
PM.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:10 schreef Otis. het volgende:
Maar ik ga natuurlijk niet zomaar een foto posten als ik weet dat er hier ook idioten als Lamon zittenvoor je het weet wil hij met je afspreken.
Ik spreek met niemand af.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:10 schreef Otis. het volgende:
Maar ik ga natuurlijk niet zomaar een foto posten als ik weet dat er hier ook idioten als Lamon zittenvoor je het weet wil hij met je afspreken.
Is ze dan 18?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik spreek met niemand af.
Zelfs Crack_ zie ik pas over 6 maanden, zo terughoudend en normaal ben ik.
Maar niet over mij!
Over anderen!
apartquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik spreek met niemand af.
Zelfs Crack_ zie ik pas over 6 maanden, zo terughoudend en normaal ben ik.
Maar niet over mij!
Over anderen!
omdat ik het niet benquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:13 schreef Otis. het volgende:
[..]
Hoe weet ik nou dat jij geen Lamon bent.
Ja, en dan heeft ze vast een vriend gevonden, en zo niet, dan is het niet zo gek meer, als ze bereid is zolang te wachten. Coole oplossing toch?quote:
Je denkt toch niet echt dat Maartje geïnteresseerd in jou is?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, en dan heeft ze vast een vriend gevonden, en zo niet, dan is het niet zo gek meer, als ze bereid is zolang te wachten. Coole oplossing toch?
Denk niet altijd zo raar en negatief!
Maar over anderen!!!!!!
Ik vind het anders écht héél aparrt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:16 schreef Lamon. het volgende:
en zo niet, dan is het niet zo gek meer
Oke, maar wat is dan de motivatie om 6 maanden te wachten met de ontmoeting?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, en dan heeft ze vast een vriend gevonden, en zo niet, dan is het niet zo gek meer, als ze bereid is zolang te wachten. Coole oplossing toch?
Maar over anderen!!!!!!
Ik begrijp iedereen, zij begrijpen alleen mij niet. Een last die je als genie met je mee dient te dragen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Opties zat.
pihics.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:16 schreef Otis. het volgende:
ZET ME NOU NIET ONDER ZOVEEL DRUK IK WORD ER ONZEKER EN VERLEGEN VAN.
"een normaal mens..." uit je video.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar over anderen!!!!!!
Ik begrijp je wel hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik begrijp iedereen, zij begrijpen alleen mij niet. Een last die je als genie met je mee dient te dragen.
Ah, dus het is echt een date-date? Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar over anderen!!!!!!
Ik ben ook 37.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
pihics.
[..]
"een normaal mens..." uit je video.
hoe oud ben je? in de 30? wat moet je dan met een meid van 18
Zo niet, whatever, ik vind iemand pas echt aardig als het oprecht is, niet daarvoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat Maartje geïnteresseerd in jou is?
F5F5F5.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:23 schreef jordeeeh het volgende:
Robin Otis, k post je hyves wel even.
Kom ik je zusje Kelly PreciiOuszzLadii even van haar Antilliaan afpakken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:23 schreef jordeeeh het volgende:
Robin Otis, k post je hyves wel even.
Wij zijn waarschijnlijk een studieobject voor IQM. om te onderzoeken hoe mensen zich gedragen op het internet onder verschillende omstandigheden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zo niet, whatever, ik vind iemand pas echt aardig als het oprecht is, niet daarvoor.
Maar IQM wordt door niemand begrepen, leuk nieuw onderwerp.
Wat is er gaande of niet gaande tussen IQM en BT?
Waar komen de ruzies vandaan?
IQM is intelligend, maar hij post hier teveel, dus er moet wel iets mis met hem zijn.
Wat is dat?
Hoe komt het?
Intelligend?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zo niet, whatever, ik vind iemand pas echt aardig als het oprecht is, niet daarvoor.
Maar IQM wordt door niemand begrepen, leuk nieuw onderwerp.
Wat is er gaande of niet gaande tussen IQM en BT?
Waar komen de ruzies vandaan?
IQM is intelligend, maar hij post hier teveel, dus er moet wel iets mis met hem zijn.
Wat is dat?
Hoe komt het?
Deal.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:27 schreef Otis. het volgende:
[..]
Kom ik je zusje Kelly PreciiOuszzLadii even van haar Antilliaan afpakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:29 schreef Otis. het volgende:
aahhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar waar zijn je donkere krullen.Striving to be more than average.
Dat waren nog lichte krullen toen ik een kleine man was.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
aahh
maar waar zijn je donkere krullen.
quote:Hoi Otis,
BLABLABLABLABLABLABLABLABLBLABLABLA
Kunnen we je misschien eventjes bellen dit weekend voor Timur Open Radio. Heel kort?
Op welk nummer kunnen we je bereiken?
Groet Ramon
Timur Open Radio za/zo van 12 tot 15 uur
BNN/3FM
ramon.verkoeijen@bnn.nl
Sure.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sure.![]()
Je hoeft niet altijd geheimzinnig en vreemd te doen hoor, je kunt ook gewoon eerlijk zijn...
Waarom wil iedereen van internet een spelletje maken?
Ik ben vanaf nu redelijk eerlijk, niet snel gekwetst, en ga me niet extreem profileren.
Mijn nieuwe insteek.
Is het nou ernstig, die aanrijding, of was het gewoon zwaar irritant, en heb je verder niets?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:35 schreef Otis. het volgende:
GODVER HET IS ZATERDAGAVOND EN IK ZIT MET THEE, EREDIVISIE LIVE, FOK, TREY SONGZ EN ASPIRIENTJES IN EEN BADJAS ZIELIG TE ZIJN![]()
.
Ik had al hoofdpijn als een mongool en toen reed die teringlijer me nog aan ook, en nu heb ik een bebloed been en pijn en duizelig en hoofdpijn en godverdomme ik lijk wel een vrouwquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is het nou ernstig, die aanrijding, of was het gewoon zwaar irritant, en heb je verder niets?
Als t goed is belt ie mij morgenquote:
Maar niet ernstig ofzo hoor anders zou ik wel anders piepenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:39 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik had al hoofdpijn als een mongool en toen reed die teringlijer me nog aan ook, en nu heb ik een bebloed been en pijn en duizelig en hoofdpijn en godverdomme ik lijk wel een vrouw![]()
.
Toppie!quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sure.![]()
Je hoeft niet altijd geheimzinnig en vreemd te doen hoor, je kunt ook gewoon eerlijk zijn...
Waarom wil iedereen van internet een spelletje maken?
Ik ben vanaf nu redelijk eerlijk, niet snel gekwetst, en ga me niet extreem profileren.
Mijn nieuwe insteek.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:39 schreef Otis. het volgende:
[..]
Maar niet ernstig ofzo hoor anders zou ik wel anders piepen.
Jij bent wel extreem echt, dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toppie!
Daarna wou ik moppie zeggen, maar ik laat t
Extreem echt? Is dat wel positief dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij bent wel extreem echt, dat weet ik zeker.
Hart op de tong enzo.
Mijn hyves dan? Ik ben 18!quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves en wil het absoluut niet weten.
Next!
Natuurlijk, je zit gewoon op I-net zoals je bent, da's best wel uniek tegenwoordig hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Extreem echt? Is dat wel positief dan?
mooi.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves en wil het absoluut niet weten.
Next!
Nja, ik heb ook weinig reden om me anders voor te doen!quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Natuurlijk, je zit gewoon op I-net zoals je bent, da's best wel uniek tegenwoordig hoor.
Helleuw Panzerrrrquote:
queenquote:
Daar zeg je me wat! Iig nog beter dan op f9 drukken ofzoquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:49 schreef Otis. het volgende:
[..]
Het zijn er 12 dus met 1 ernaast zit je nog aardig in de buurt toch.
Precies, en er zijn hier nog steeds een paar mensen die expres vaag doen, en dat cool vinden, wat ook mag natuurlijk, maar dan is het minder leuk praten toch?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, ik heb ook weinig reden om me anders voor te doen!
En wat ik nie wil vertellen, hou ik dus ook stil
Ja gaat lekker hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
queenmn liefste
hoe he'jt 't?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Precies, en er zijn hier nog steeds een paar mensen die expres vaag doen, en dat cool vinden, wat ook mag natuurlijk, maar dan is het minder leuk praten toch?
Ik wil serieus dat filmpje niet meer zien, en heb ook een afspraak dat dat niet meer gebeurt, dus haal hem gewoon weg aub.quote:
heb een donderse kater, en niet zo 1 die mij zwoel aankijktquote:
Ow ik post gewoon nietsvermoedend een willekeurig youtubefilmpjequote:Op zaterdag 19 september 2009 21:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil serieus dat filmpje niet meer zien, en heb ook een afspraak dat dat niet meer gebeurt, dus haal hem gewoon weg aub.
Whaha, je moet ook niet zoveel zuipen, beste jongenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
heb een donderse kater, en niet zo 1 die mij zwoel aankijkt
dan moet je hem vooral ook niet quotenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil serieus dat filmpje niet meer zien, en heb ook een afspraak dat dat niet meer gebeurt, dus haal hem gewoon weg aub.
Het is niet dat je het filmpje post op zich, maar als jij hem post, kunnen anderen ook weer aangestoken worden, en dan hebben Danny en ik weer problemen, en dat heb ik liever niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:54 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ow ik post gewoon nietsvermoedend een willekeurig youtubefilmpje. Als je me gewoon even had gepmt dat je dat niet wil doe ik dat toch ook niet
. Het is zo simpel allemaal
![]()
.
quote:
quote:
Ik vind dat niet zo boeiendquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:01 schreef Otis. het volgende:
JONGENS EN MEISJES IK HOOR NET dat az nog 0-0 staat. Dus in de hoop op een 0-1 ga ik nu eventjes de resterende 30 minuten daarvan kijken. Wellicht tot later
.
Check de wasmachine.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:03 schreef jordeeeh het volgende:
Waar de fuck heeft m'n moeder mijn shirts gelaten?
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Gedaanquote:
Die ligt nog hier. Maar ik weet niet of je die nog wil, hij is verscheurd hèquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:03 schreef jordeeeh het volgende:
Waar de fuck heeft m'n moeder mijn shirts gelaten?
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:04 schreef Otis. het volgende:
[..]
Die ligt nog hier. Maar ik weet niet of je die nog wil, hij is verscheurd hè [ afbeelding ][ afbeelding ].
wobbiquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:05 schreef Otis. het volgende:
Ok nu tv kijken tot over een half uurtje schatteboutjes -XxX- (L)(K)(L) hvj knmzj wjnmk jbma (L).
gewoon de kachel wat hoger zetten en niets aan trekken!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:09 schreef Dqod het volgende:
Ik ben ook al m'n hempjes kwijt
Waar die zijn gebleven is mij een raadsel
Je moet ook nie zoveel fappenquote:
NEE!! Mijn hempjes zijn me heilig!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
gewoon de kachel wat hoger zetten en niets aan trekken!
Dat shirt heerschtquote:
ik weet nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet ook nie zoveel fappen
Nee grapje.. Hoe komt t
heb je al bij je wederhelftquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE!! Mijn hempjes zijn me heilig!!!
dit is toch lachen!quote:
Ik snap er gewoon niks van waar het over gaatquote:
Whaha zij heeft ze niet.. Daar passen haar jetsers nie inquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik weet niet, maar ik denk stiekem dat ik het ook wel weet!
[..]
heb je al bij je wederhelftgekeken?
Dat is vrij normaal hierquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik snap er gewoon niks van waar het over gaat
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whaha zij heeft ze niet.. Daar passen haar jetsers nie in![]()
Hou je van me ja?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
te quiero!
, ik ga scarface kijken trouwens.
Ben ik cool of een verzamelnerd als ik vertel dat ik de giftpackage van Scarface heb, met beide films uit de jaren '20 en de Pacino '83 versie, met foto's, luxe doos, money-clip met embleem en andere zaken?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
te quiero!
, ik ga scarface kijken trouwens.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:01 schreef Otis. het volgende:
JONGENS EN MEISJES IK HOOR NET dat az nog 0-0 staat. Dus in de hoop op een 0-1 ga ik nu eventjes de resterende 30 minuten daarvan kijken. Wellicht tot later
.
Als jij heel erg verzot bent op Scarface ben je cool!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ben ik cool of een verzamelnerd als ik vertel dat ik de giftpackage van Scarface heb, met beide films uit de jaren '20 en de Pacino '83 versie, met foto's, luxe doos, money-clip met embleem en andere zaken?
Schijnt dat het lang niet zo goed is.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:18 schreef Lamon. het volgende:
Waarom is het nieuwe album van The Editors nog steeds niet gelekt?
Ik wacht al zo lang...
Hee, is dat account van dat filmpje van jou zelf, want ik heb een aanklacht ingediend om de content te verwijderen, ik ben wel benieuwd of YouTube dat gewoon doet binnen een dag, of dat ze eerst nog communiceren naar de desbetreffende poster.quote:
Leuk joh.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:38 schreef Robinhoo het volgende:
Hier worden trouwens ook gewoon VBL uitslagen meegedeeld, daar houd ik ook niet zo van.
AZ heeft 1-0 verloren. Lorenzo Davids 5 minuten voor tijd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:38 schreef Robinhoo het volgende:
Hier worden trouwens ook gewoon VBL uitslagen meegedeeld, daar houd ik ook niet zo van.
nee.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, is dat account van dat filmpje van jou zelf
Het is zonder gitaar natuurlijk, maar er zijn vergelijkingen met Joy Division, en dat klinkt wel veelbelovend dacht ik..quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijnt dat het lang niet zo goed is.
Kankerjongquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:39 schreef Otis. het volgende:
[..]
AZ heeft 1-0 verloren. Lorenzo Davids 5 minuten voor tijd.
Whehehequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
KankerjongIk was serieus gewoon nog zonder uitslag wetende aan het kijken.
Hmm zonder gitaar...?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is zonder gitaar natuurlijk, maar er zijn vergelijkingen met Joy Division, en dat klinkt wel veelbelovend dacht ik..
Jaloers.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:40 schreef Otis. het volgende:
[..]
Whehehe. Moet je maar niet voor Twente zijn.
Dat deed ik ook bij papa.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
KankerjongIk was serieus gewoon nog zonder uitslag wetende aan het kijken.
Dat kan mij idd ook nie zo erg boeien neequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:38 schreef Robinhoo het volgende:
Die El Kabir van NEC heeft volgens mij wel 30 ballen het stadion uit geschoten overigensquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat deed ik ook bij papa.
"hey papa, weet je wat?"
"wat?"
"az heeft weer verloren!"
mama: "dat is ie net aan het kijken"
"oo sorry!"
Ik heb ook niks met voetbal.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan mij idd ook nie zo erg boeien nee
mgoed, ik ben dan ook zo'n vrouw die helemaal niets met voetbal heeft
Joy Divisionquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is zonder gitaar natuurlijk, maar er zijn vergelijkingen met Joy Division, en dat klinkt wel veelbelovend dacht ik..
Is alle country t zelfde?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:44 schreef Otis. het volgende:
Al die Britse kutbandjes zijn toch gewoon hetzelfde?
Wist je dat nog niet, enkel piano, keyboards, bas en drums.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmm zonder gitaar...?
Dan ben ik wel benieuwd
Ja van die kneus van 3FM of ik op de radio wil babbelenquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:47 schreef 9611Niels het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens spam via PM?
Ik fiets elke ochtend langs het PSV stadion.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:49 schreef Otis. het volgende:
Morgen Feyenoord - PSV. Alsof je moet kiezen tussen ebola en polio.
Persoonlijk denk ik ook wel dat dit mijn favo nr is!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voorspelbaar maar tja, welk nummer kun je beter posten?
Whehe ja dat ook, dat ie 'maximum aantal krabbels op hyves' zó'n terechte klacht vindtquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:48 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ja van die kneus van 3FM of ik op de radio wil babbelen.
Ben ik t niet mee eensquote:
Nee niet gehadquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Whehe ja dat ook, dat ie 'maximum aantal krabbels op hyves' zó'n terechte klacht vindt
Maar ik bedoelde Goedendag lieve (topic net gevonden)
Als iemand een YouTube filmpje neerzet hier in dit soort topics, of in muziek een topic van een band goed loopt, komt ie de volgende dag ook extreem vaak bij Coen en Sander langs...echt, kunnen ze zelf niets bedenken ofzo?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:48 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ja van die kneus van 3FM of ik op de radio wil babbelen.
3fm!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als iemand een YouTube filmpje neerzet hier in dit soort topics, of in muziek een topic van een band goed loopt, komt ie de volgende dag ook extreem vaak bij Coen en Sander langs...echt, kunnen ze zelf niets bedenken ofzo?![]()
Het is echt iets, van het staat op internet op een "jongerenforum", dus het zal wel hip zijn...stelletje amateurs...
Jesus! Een slet die zingt over dat ze een slet is, met allemaal sletten die meezingen dat ze ook weten wat het is om een slet te zijn..quote:
Ik ga niet eens kijken, maar bedankt voor de samenvattingquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jesus! Een slet die zingt over dat ze een slet is, met allemaal sletten die meezingen dat ze ook weten wat het is om een slet te zijn..
How low can you go?
Beetje vertrouwen in je KLB-users, zeker in de SC.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:03 schreef Adelante het volgende:
Jordeeeh gaat netjes de laatste weken
Beetje Keane achtig?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet, enkel piano, keyboards, bas en drums.
Alle bands zijn aan het experimenteren lijkt het, Placebo optimistisch, Muse overtures, en The Editors zonder gitaren.
Daarom ben ik wel erg benieuwd.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga niet eens kijken, maar bedankt voor de samenvatting
Sowieso zonde.. Ik hoor liever een GOEDE boodschap in een song
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga niet eens kijken, maar bedankt voor de samenvatting
Sowieso zonde.. Ik hoor liever een GOEDE boodschap in een song
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik fiets elke ochtend langs het PSV stadion.
Ik hoop het niet zeg...quote:
Gohquote:
Ja, we zullen zien.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg...
Nee ik denk dat het een beetje Joy Division meets Interpol gaat worden, maar da's puur speculatie.
Waar ik wel extreem ziek van word is dat Papillon op Youtube nu als search vaker de Tiesto remix vindt, dan het eigenlijke nummer van the Editors zelf.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, we zullen zien.
Sommige nummers moet je vaker horen, om het te waarderen.
Ja, of dat Run van Snowpatrol gecoverd is door een of ander wijf...quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waar ik wel extreem ziek van word is dat Papillon op Youtube nu als search vaker de Tiesto remix vindt, dan het eigenlijke nummer van the Editors zelf.
Da's toch te idioot voor woorden?!
Ik vind em goed, maar hoop wel dat de rest van de nummers nog net iets beter zijn, hij gaat een beetje vervelen na een aantal keer i.t.t bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist trouwens niet eens dat de Editors dat nummer gemaakt hadden...
Vind het wel erg "new order- achtig."
Veel mensen hier luisteren naar mensen die er zo uitzien als ditquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef Siniti het volgende:
Otis., vind je veel van die zangers waarna jij luistert ook niet redelijk homo uitzien?
Okequote:Op zaterdag 19 september 2009 23:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
doe maar niet.
je lijkt nu op boris
dat is al goed.
Van mij mag je wel..quote:
Omdat dat er veel beter uitziet dan ik er nu uitzie.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een standaard EMO-boy, why?
Ziet er verder prima uit, maar niet erg onderscheidend verder...
HAHA MOZY IS LELIJK.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat dat er veel beter uitziet dan ik er nu uitzie.
okequote:Op zaterdag 19 september 2009 23:43 schreef Otis. het volgende:
Must be doin' somethin' right
I just heard you sigh
You lean into my kiss and close
those deep blue, 'need you' eyes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil hem zijn:quote:
Weer die opgetrokken wenkbrouwen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil hem zijn:
[ afbeelding ]
Oh, nee, dat ben ik al, kut, ik ben tevreden met mezelf!
Daar gaat al mijn haat en afgunst...
Luke Perry-syndroom.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:46 schreef Otis. het volgende:
[..]
Weer die opgetrokken wenkbrouwen.Waarom toch.
Het is gewoon die dildo in je kont.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Luke Perry-syndroom.
It's a thing.
quote:1. Luke Perry Syndrome 3 up, 1 down
When a mid-30s actor or actress portrays a teenage character in high school. Named for that ancient actor portraying Dylan on 90210
I was watching 21 Jump Street and that guy Frederic Forrest played a teenager, but he was balding and had a beer gut. He totally suffers from Luke Perry Syndrome
Ik lul nooit zomaar wat, alleen ik heb geen bierbuik.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:53 schreef Otis. het volgende:
Nu je 't zegt, 't zou best kunnen kloppen:
[..]
Ik welquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik lul nooit zomaar wat, alleen ik heb geen bierbuik.
Jij zei dat het was dat je altijd vriendelijk kijktquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik lul nooit zomaar wat, alleen ik heb geen bierbuik.
Ja, maar wel een beetje erg country.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:54 schreef Otis. het volgende:
Dit vinden jullie ook allemaal goed. Niemand uitgezonderd
Dat nummer is niet erg countryquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar wel een beetje erg country.
Wie is er nou gay?
En ik dan?quote:Op zondag 20 september 2009 00:04 schreef Mozy het volgende:
Ik ben slapen.
Doei Otis
Slaap lekker WD. ;W
Fapse Lamon.
Ohquote:Op zondag 20 september 2009 00:04 schreef Mozy het volgende:
Ik ben slapen.
Doei Otis
Slaap lekker WD. ;W
Fapse Lamon.
Hee, als de blik in je ogen je al gay maakt, dan mag een country-bandje dat ook, aannames enzo.quote:Op zondag 20 september 2009 00:00 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dat nummer is niet erg country
Dit is erg country:
En wtf is er nou gay aan de Eli Young Band!?
Kom je daar serieus nu pas achter?quote:Op zondag 20 september 2009 00:05 schreef Otis. het volgende:
[..]
WTF jij bent lesbisch. HOMEMADE PORN PICS PLZ ??!!
Jaquote:Op zondag 20 september 2009 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je daar serieus nu pas achter?
En nee, ik heb net alles verwijderd van redtube en youporn
Pardon?!quote:Op zondag 20 september 2009 00:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, als de blik in je ogen je al gay maakt, dan mag een country-bandje dat ook, aannames enzo.
Overigens is er nog geen foto te zien van mensen die wel claimen echt jeugdig te zijn, dus ik neem tot het tegendeel bewezen is gewoon aan dat ik de jongste FOK!ker ben, met een uiterlijk van een jaar of 27, de volwassenheid van een 24-jarige, en de daadwerkelijke leeftijd van 34.
Jullie zijn gewoon allemaal 45-jarige griezels.
quote:
Ik richt me enkel op de mannelijke users, die hebben dat complex.quote:Op zondag 20 september 2009 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pardon?!
Ik voel me diep beledigd en gekwetst
Ik kan er toch niks aan doen dat ik me 85 voel?
Ja, en ik laat me niet uitlokken.quote:Op zondag 20 september 2009 00:06 schreef Lamon. het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal 45-jarige griezels.
Pssst!quote:
Ik voel me wel geliefd vandaag zeg.. Eerst panzer al op z'n spaans en nu jijquote:Op zondag 20 september 2009 00:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik richt me enkel op de mannelijke users, die hebben dat complex.
Don't feel offended. Love you!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |