Jij hebt een biertje verdiend!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:21 schreef w00h00 het volgende:
Vermaelen !
volgens mij doe je daar vvv echt mee te kort. die hebben meer leuke spelers dan Honda.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:20 schreef thewishmaster het volgende:
Morgen moet er inderdaad gewoon gewonnen worden, schakel Honda uit en er blijft niet veel meer over heb ik het idee.
Die ga ik vanavond zeker nemen, laterrrrrrrrquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jij hebt een biertje verdiend!
Precies, geen mannetje op Honda zetten. Laat hem maar achter onze spelers aanlopen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
volgens mij doe je daar vvv echt mee te kort. die hebben meer leuke spelers dan Honda.
Denk dat jegewoon aanvallend moet spelen zodat ze niet naar voren komen en Honda moet verdedigen
Ik had er ook niet tegenin gegaan als hij het tegen mij zei hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Aanvoerder betaalt, ja dat laat ik me geen tweede keer zeggen.
Dat was Sparta ook niet...quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:53 schreef MaxC het volgende:
Verdedigend is VVV niet veel hoor
Maargoed, zaak is gewoon dat ze scherp zijn in de afronding. Dan vliegen ze er hopelijk een voor een inquote:
Binnen tien minuten die 0-1 maken, dan komt het wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:58 schreef Silaz het volgende:
[..]
Maargoed, zaak is gewoon dat ze scherp zijn in de afronding. Dan vliegen ze er hopelijk een voor een in
Het zou mooi zijn als ze er allemaal tegelijk in zouden vliegenquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:58 schreef Silaz het volgende:
[..]
Maargoed, zaak is gewoon dat ze scherp zijn in de afronding. Dan vliegen ze er hopelijk een voor een in
Dat dus. Gewoon fel starten, VVV opjagen zodat ze fouten maken en 0-1 maken. En dan doorgaan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:02 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Binnen tien minuten die 0-1 maken, dan komt het wel goed denk ik.
Tja Ajax begint altijd fel. Het is alleen kut als er dan niks invliegt, want dan gaat het de rest van de wedstrijd ook niet goed.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:03 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon fel starten, VVV opjagen zodat ze fouten maken en 0-1 maken. En dan doorgaan.
Klopt ja, daar moeten ze gewoon extra op gaan trainen. Echt, als ze al maar een klein beetje effectiever zijn dan maak je gewoon 20 goals meer in een seizoen. De kansen zijn er elke wedstrijd weer genoeg.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:06 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Tja Ajax begint altijd fel. Het is alleen kut als er dan niks invliegt, want dan gaat het de rest van de wedstrijd ook niet goed.
Op kansen benutten kan je niet echt trainen...quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:08 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Klopt ja, daar moeten ze gewoon extra op gaan trainen. Echt, als ze al maar een klein beetje effectiever zijn dan maak je gewoon 20 goals meer in een seizoen. De kansen zijn er elke wedstrijd weer genoeg.
Nee natuurlijk niet, maar je kan altijd extra oefenen op afronding, toch?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Op kansen benutten kan je niet echt trainen...
Oh zo. Hm ... dan nog vrees ik dat het niks oplevert. Gewoon een gebrek aan kwaliteit. (En dan ook nog spelers halen die 0,0 toevoegen aan de ploeg.)quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar je kan altijd extra oefenen op afronding, toch?
@ Barca, ik bedoelde extra
Griepquote:
Donald sowieso, de Zeeuw waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:04 schreef Nashje het volgende:
Zijn De Zeeuw en Donald al beter?
Nou, als het ooit mogelijk zou zijn is het toch wel nuquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:37 schreef _Mike_ het volgende:
Jong Ajax moet AZ er maar uit gooien deze week.
Ja op RTL geloof ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:43 schreef finsdefis het volgende:
Wordt die wedstrijd van Jong Ajax tegen AZ nog uitgezonden eigenlijk?
Ja gelukkig wel, leuk om ze weer een keer live in actie te zien.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:43 schreef finsdefis het volgende:
Wordt die wedstrijd van Jong Ajax tegen AZ nog uitgezonden eigenlijk?
oooh, wat lelijk! Wat erg voor die gasten. Lijkt meer op psv dan op het shirt van ons. Gelukkig hebben we dan nog Ijsselmeervogels..quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:52 schreef Luco het volgende:
Wat ben ik blij dat we geen Legea als kledingsponsor hebben zeg...
AC Ajaccio (Franse Ligue 2) heeft een vergelijkbaar tenue als wij (Wit-Rood-Wit), alleen maakt Legea dit ervan:
[ afbeelding ]
En daar is voetbal blijkbaar oorlog...
[ afbeelding ]. Godzijdank dat wij Adidas hebben (Alhoewel ik me afvraag met wat voor shirt Nike zou komen)
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:18 schreef Rumille het volgende:
Ik wil eigenlijk nog niet koploper worden, nog niet.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:18 schreef Rumille het volgende:
AZ punten laten liggen
Nu hopen dat Feyenoord en of PSVgelijk spelen wint en Twente punten laat liggen.
Ik wil niet eens weten hoeveel sponsors er op de achterkant van dat shirt staan....quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:16 schreef Doezelhaar het volgende:
Zit het Rexona logo nu in dat shirt verwerkt??
Onnodige druk. Wil eerst dat Ajax nog wat meer ingespeeld raakt voordat we de leiding overnemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U vraagt, wij draaien (Weliswaar uitshirt)quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten hoeveel sponsors er op de achterkant van dat shirt staan....
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:23 schreef DurQ het volgende:
Suarez heeft vandaag gescoord!In Belgie loopt er ook 1 rond he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Dat dus. ^quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
Onnodige druk. Wil eerst dat Ajax nog wat meer ingespeeld raakt voordat we de leiding overnemen.
Gaat wel moeilijk worden. Ben bang dat het een zware wedstrijd gaat worden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben al blij als we gewoon winnen van VVV. Hebben we de Fok! VBL-cup ook meteen te pakken.
Dat verwacht ik ook.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Gaat wel moeilijk worden. Ben bang dat het een zware wedstrijd gaat worden.
Doe Fey-PSV maar gelijkspel en Twente verliezen/gelijk en wij winnenquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:18 schreef Rumille het volgende:
AZ punten laten liggen
Nu hopen dat Feyenoord of PSV wint en Twente punten laat liggen.
Nee hoor, als er een ding wel duidelijk is dan is het dat VVV een geweldig doorzettingsvermogen heeft. Andersom denk ik het wel, ik zie Ajax wel in een neerwaartse spiraal belanden als VVV het eerst scoort. Ben benieuwd wie Honda nu gaat opvangen trouwens.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:29 schreef Stickvis het volgende:
als jullie snel voorkomen word het lastig voor vvv... maar mochten wij snel voor komen dan word het lastig voor jullie...
ik denk dat diegene die het eerst scoort de 3 punten krijgt
Moah, hij speelde donderdag toch weer matig hoor. Ik verwacht een moeizame overwinning, voor Ajax of voor VVV.quote:
Wat een clichés weer.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:29 schreef Stickvis het volgende:
als jullie snel voorkomen word het lastig voor vvv... maar mochten wij snel voor komen dan word het lastig voor jullie...
De verdediging van VVV is wel wat makkelijker te bespelen als donderdagquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Moah, hij speelde donderdag toch weer matig hoor. Ik verwacht een moeizame overwinning, voor Ajax of voor VVV.
Hoe herkenbaarquote:Op zondag 20 september 2009 00:03 schreef Wooldoor het volgende:
Het is met Ajax altijd zo dat Suarez al heel vroeg in de wedstrijd een hele goede kans krijgt die hij mist en dan denk je nog van ach maakt niet uit komen nog genoeg kansen. Vaak pakt het dan toch nog anders uit
En VVV wil ook graag voetballen.quote:Op zondag 20 september 2009 00:15 schreef DurQ het volgende:
[..]
De verdediging van VVV is wel wat makkelijker te bespelen als donderdag
Neuh. Heb ook al eens gezegd dat hij misschien een succesvol project zou kunnen zijn. Zoals ooit Boulahrouz bij RKC.quote:Op zondag 20 september 2009 01:16 schreef dnzl het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Adeleye een aanwinst zou kunnen zijn voor Ajax?
Vond hem een stuk beter dan Suarez hoor, vooral in de kaats was hij best goedquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Moah, hij speelde donderdag toch weer matig hoor. Ik verwacht een moeizame overwinning, voor Ajax of voor VVV.
VVV heeft minder kwaliteit, maar ja, het blijft voetbal, je weet nooit hoe een bal rolt. Zeker nu Ajax een zware Europacup wedstrijd gespeeld heeft afgelopen donderdag. VVV heeft natuurlijk ook niets te verliezen, dus die kunnen vrijuit spelen.De tijden dat de grote clubs de kleintjes met twee vingers in de neus oprolden zijn voorbij.quote:Op zondag 20 september 2009 00:15 schreef _Mike_ het volgende:
Jezus, gaat iedereen hier open deuren intrappen ofzo?
Hangt er vanaf wat voor voetbal je wil spelen. Als je een grote club bent en je kandat soort jongens 20 wedstrijden aan de kant houden dan kan je hem gebruiken. Ik denk dat die jongen iedere partij wil spelen. Hij is goed als je hem in de dekking wil laten spelen op iemand maar niet als je je eigen spel wil spelen en van daar uit wil voetballen.quote:Op zondag 20 september 2009 01:16 schreef dnzl het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Adeleye een aanwinst zou kunnen zijn voor Ajax?
Klinkt als een stenengooiende Spanjaard.quote:Op zondag 20 september 2009 11:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor voetbal je wil spelen. Als je een grote club bent en je kandat soort jongens 20 wedstrijden aan de kant houden dan kan je hem gebruiken. Ik denk dat die jongen iedere partij wil spelen. Hij is goed als je hem in de dekking wil laten spelen op iemand maar niet als je je eigen spel wil spelen en van daar uit wil voetballen.
We hebben op het moment gewoon geen betere rechtsbuiten. Zeker niet als Jol Suarez als spits wil gebruikenquote:Op zondag 20 september 2009 11:12 schreef N.i.c.k het volgende:
Als Kennedy in de basis staat bestaat er nog maar in diagnose voor Jol: knettergek.
Dat was hilarischquote:Op zondag 20 september 2009 11:24 schreef Silenus het volgende:
Ja, of Rommedahl die donderdag een Roemeen wilde passeren die al op z'n gaffel lag...maar zelfs dát kreeg 'ie niet voor elkaar.![]()
Hm weet je ook wie er toen in de verdediging stonden?quote:Op zondag 20 september 2009 11:43 schreef DurQ het volgende:
Ajax heeft de laatste 3 wedstrijden 'de nul' gehouden. De laatste keer dat Ajax 4 keer op rij 'de nul' hield in de eredivisie was in november 2006.
Dat wisselde. Hier zijn de linkjes van de wedstrijdstatistieken:quote:Op zondag 20 september 2009 12:09 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hm weet je ook wie er toen in de verdediging stonden?
Zit niet bij de selectiequote:Op zondag 20 september 2009 12:04 schreef marp0 het volgende:
Misschien een keertje Zeegelaar in de basis zetten?
Feyenoord 0-4 Ajaxquote:Op zondag 20 september 2009 12:09 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hm weet je ook wie er toen in de verdediging stonden?
Met alle respect, maar hebben we met Ogararu en de Emanuelson (van toen) 4 keer achter elkaar de 0 gehouden :'D? Crisisquote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
Zit niet bij de selectie
[..]
Feyenoord 0-4 Ajax
RB: Grygera
CV: Stam (24. Ogararu)
LB: Heitinga ()
Vermaelen kwam er nog in voor Perez in de 69e minuut.
Ajax 2-0 ADO Den Haag
RB: Ogararu
RV: Grygera
LV: Heitinga
LB: Emanuelson
Vermaelen voor Gabri in de 50e minuut.
SC Heerenveen 0-2 Ajax
RB: Heitinga
LV: Stam
LB: Vermaelen
Heracles Almelo 0-3 Ajax
RB: Heitinga (Rood 51e minuut)
LV: Vermaelen
LB: Emanuelson
56e minuut Ogararu erin voor De Mul.
Die 2equote:Op zondag 20 september 2009 12:53 schreef Houniet het volgende:
Lekkere goals van Vermaelen weer!
Ik hoop het niet zegquote:Op zondag 20 september 2009 13:28 schreef MaxC het volgende:
Als Theo Reitsma vandaag weer commentaar geeft ga ik echt huilen
Denk ook zoiets.quote:Op zondag 20 september 2009 13:38 schreef Nashje het volgende:
Ben benieuwd. Denk een 0-1, 1-1 of 0-2.
ik denk dat de genen die het meest scoort die 3 punten krijgtquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:29 schreef Stickvis het volgende:
ik denk dat diegene die het eerst scoort de 3 punten krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |