quote:Volgens ingewijden zat het er al een tijdje aan te komen maar nu raast het gerucht toch echt als een zoemende bijna-waarheid door medialand: Femke Halsema heeft 'ja' gezegd op het aanbod van Playboy om in het mannenblad uit de kleren te gaan.
Playboy is wereldwijd beroemd om de naaktreportages van vrouwelijke celebrity's. Het is echter nog niet vaak voorgekomen dat een actieve politica zich op deze manier in de schijnwerpers zet. Ook op de redactie van Playboy is daarom enige opwinding ontstaan over de ongebruikelijke move van GroenLinks' fractievoorzitter.
Overigens is Halsema niet de enige politica die door Playboy is benaderd. Het mag een publiek geheim heten dat onder andere Marianne Thieme, Agnes Kant en Nebahat Albayrak van Playboy een uitnodiging hebben mogen ontvangen.
Via haar woordvoerder heeft Femke Halsema laten weten niet bereikbaar te zijn voor commentaar.
Bron: www.nieuwsunlimited.nl
quote:
hehequote:Op zaterdag 19 september 2009 17:03 schreef RobbieRivera het volgende:
Dit is geen nieuws, dit is een ramp
Inderdaad, die is wel lekker.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:04 schreef Sapstengel het volgende:
En Agnes Kant? Waren ze dronken bij Playboy ofzo. Albayrak zou ik niet erg vinden trouwens
.
Die ook niet trouwens.quote:
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Femke een Emanuelle achtige bos schaamhaar heeft.
[ afbeelding ]
Ja die is ook wel te doen inderdaad.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:27 schreef Hephaistos. het volgende:
Die CDA chick mag van mij wel bloot
Welke?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:27 schreef Hephaistos. het volgende:
Doe dan maar de PVV chickquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:27 schreef Hephaistos. het volgende:
Gristelijk gedrochtquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ook nog wel te doen, maar ik had het over:
[ afbeelding ]
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ook nog wel te doen, maar ik had het over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jan Heemskerk had ook nog eens moeite om haar te verstaan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:04 schreef Sapstengel het volgende:
En Agnes Kant? Waren ze dronken bij Playboy ofzo. Albayrak zou ik niet erg vinden trouwens
.
Ik zie het al voor me.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
En natuurlijk ons aller milf Rita Verdonk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |