Bij mij wel..quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:03 schreef Paul het volgende:
Doet het niet?
Hier is een nieuwe OP, zet zelf even de nieuwe servert erin. thnx Paul.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:05 schreef Paul het volgende:
Staat die OP niet in een wiki
SERVER:
80.56.18.239
Op de vorige pagina staat in de post van Wisheh het ipquote:
Ik deed per ongeluk in je PM kuchenquote:Op maandag 21 september 2009 17:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh ik wil ook wel weer even mee doen met ouderwets Unreal, nog ergens een versie te downkopen/loaden?
http://www.wootabulous.nl/download.php?list.29quote:Op maandag 21 september 2009 17:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh ik wil ook wel weer even mee doen met ouderwets Unreal, nog ergens een versie te downkopen/loaden?
petrit_10@hotmail.com ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:30 schreef CheeseFrog het volgende:
Iemand zin? Zit nu ziek thuis voor de rest van de week, en s'ochtends niet zoveel te doen. Graag ringetje op XFire/Steam, ik zit niet zoveel op Fok nuof anders msn, petrit_10 (at) hotmail (dot) com.
quote:
Hoezo doet ie het niet? Heeft iedereen daar last van of alleen jij?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:10 schreef tralalala het volgende:
Iemand zin? Server van Wisheh gaat op dit moment helaas niet, nog steeds hetzelfde verhaal als gisteren.
Sjimz heeft tijd over nu...![]()
![]()
![]()
Kijk zelf even.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:28 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Hoezo doet ie het niet? Heeft iedereen daar last van of alleen jij?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:30 schreef CheeseFrog het volgende:
iedereen. Ik wil wel hosten opzich nu
Buhbuhbuh, hij gaf niks aan. En ik ga die errors toch echt niet onthoudenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:33 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Welke melding krijg je dan slimmerd. Dan kan ie gefixed worden.
thx voor de tipquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:40 schreef Xebrozius het volgende:
100Mbit Explosive server raad ik aan hier. Dit zijn voornamelijk funmaps met maffe mods. Zoals de rocketredeemer. Niets zo mooi als een redeemer afvuren die ontploft in meer dan 100 (!!) raketten. Of een sniperkogel met de kracht van een instagib.
En de CTF maps zijn simpelweg briljant.
unreal://213.163.69.94:7777
Net tijdje gespeeld! Best leukquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:40 schreef Xebrozius het volgende:
100Mbit Explosive server raad ik aan hier. Dit zijn voornamelijk funmaps met maffe mods. Zoals de rocketredeemer. Niets zo mooi als een redeemer afvuren die ontploft in meer dan 100 (!!) raketten. Of een sniperkogel met de kracht van een instagib.
En de CTF maps zijn simpelweg briljant.
unreal://213.163.69.94:7777
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:33 schreef tralalala het volgende:
Ik zit weer op de Explosive server. (Beetje verslaafd aan die server geworden)
Haha, kom vanavond ook wel even.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:35 schreef Sabbelmaster het volgende:
vanavond als er meer fokkers zijn een potje meedoen
onder mijn echte nick dan
sjimz is dr niet hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga ff boodschappen doen, dan kom ik daarna die dikke neerschieten
hij doet het nietquote:
Duh.quote:
Stiekem had ik gehoopt dat je het meendequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Duh.
Ik weet heus wel dat het localhost is
Heb je geen portnummer aangegeven?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
hmmm hoe vind ik uit dan wat het IP is van de server die ik host?
Op dezelfde wijze, alleen op je router even poorten enzo open zetten en doorverwijzen naar de betreffende pc waar je UT server op draait. En dedicatedquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
hmm t was een LAN game
Hoe start ik dan een fuckin multiplayer game?
Die is cool!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:37 schreef Adolecens het volgende:
Ik kan de mijne wel even aanzetten, maar da's gewoon een standaard UT CTF Facing Worlds server
Oeeehhquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mijn game houding is alleen verre van optimaal omdat ik op bed lig
Dat en een IP graagquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maakt me niet uit, wil gfewoon even rondje knallen
Al die kleine maps met 100 Redeemers...quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
We moeten ff een private server ofzo, die Explosive is niet bij te houden
Ja echt niet te doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Al die kleine maps met 100 Redeemers...
Wat is je nickname in UT?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:35 schreef Xebrozius het volgende:
Mietjes, ik zag tralala nog even snel voorbij komen. Explosive server is geweldig
Wat is er gebeurd met de Explosive server?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:35 schreef Xebrozius het volgende:
Mietjes, ik zag tralala nog even snel voorbij komen. Explosive server is geweldig
Waren wat problemen, Seismic zal de boel wel weer aan het aanpassen zijn. Gok dat er meteen wat nieuwe maps opgezet zullen worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de Explosive server?
quote:
´quote:
War kan ik die vinden?quote:
Ik heb hem pasgeleden op mininova gekuikt. Maar ik ga geen link posten, ik kom net terug van een ban. Je moet Unreal GOTY hebben.quote:
Torrent of nieuwsgroepen?quote:
Yes eindelijk iemand die ik aan kanquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:47 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
´
Jup. Ik heb geoefend, ik ben nu niet meer tragisch slecht, alleen nog maar dieptreurig bagger
Zit jij niet elke dag tegen mij te zeggen in de sc dat ik weg moetquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Dat is achteraf gezien misschien niet handig, nee.![]()
Haal die quote eens weg.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
ERWIN JE STEELT TOCH OOK GEEN AUTO'S?![]()
sorry?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Zit jij niet elke dag tegen mij te zeggen in de sc dat ik weg moet?
Overigens, zoals je je nu gedraagt, prima. Maar je kan met regelmaat verschrikkelijk irritant zijn, en dan heb ik inderdaad liever dat je gaat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Zit jij niet elke dag tegen mij te zeggen in de sc dat ik weg moet?
Ben jij niet een zoon/leerling/josti van Paul dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Overigens, zoals je je nu gedraagt, prima. Maar je kan met regelmaat verschrikkelijk irritant zijn, en dan heb ik inderdaad liever dat je gaat.
Jaja blabla je doet gewoon superwormjim na, maarja ik ben wel lief voor mensen dus ik zal m'n quote weghalenquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Overigens, zoals je je nu gedraagt, prima. Maar je kan met regelmaat verschrikkelijk irritant zijn, en dan heb ik inderdaad liever dat je gaat.
Nee.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij niet een zoon/leerling/josti van Paul dan?
Nee. Ik heb wel degelijk een eigen mening, en dit is hoe ik erover denk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaja blabla je doet gewoon superwormjim na, maarja ik ben wel lief voor mensen dus ik zal m'n quote weghalen
Ja leuk kap er maar weer mee. en nu ontopic hierquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel degelijk een eigen mening, en dit is hoe ik erover denk.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja leuk kap er maar weer mee. en nu ontopic hier
Even voor de goede orde: ik heb het spel jaren geleden overigens eerlijk gekocht, ik ben de installatie-CD nu echter kwijt. Downloaden mag in dat geval.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
ERWIN JE STEELT TOCH OOK GEEN AUTO'S?![]()
Zo slecht was je toch niet?quote:
Waar zijn al die FOK! namenquote:
Hier zat ik dus, poesjes.quote:
dat moest je sowieso alquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:32 schreef Paul het volgende:
Gastja dat kan ik niet uit mn hoofd zeggen nu moet ik weer gaan alt tabben voor jou
brave paulquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:34 schreef Paul het volgende:
Ga naar open location en toets daar het ip adres in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Eerst even in Single Player oefenen. Anders maak je inderdaad geen kansquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:07 schreef -Datdus- het volgende:
ja godver..wat een kutspel werd de heletijd kapot geschoten
Die was ook echt heel goed. Maar ik wil je even op een regel in de OP wijzen. Met je FOK!username meedoen, of er [FOK!] voorzetten. anders ben je niet herkenbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |