Al die kleine maps met 100 Redeemers...quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
We moeten ff een private server ofzo, die Explosive is niet bij te houden
Ja echt niet te doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Al die kleine maps met 100 Redeemers...
Wat is je nickname in UT?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:35 schreef Xebrozius het volgende:
Mietjes, ik zag tralala nog even snel voorbij komen. Explosive server is geweldig
Wat is er gebeurd met de Explosive server?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:35 schreef Xebrozius het volgende:
Mietjes, ik zag tralala nog even snel voorbij komen. Explosive server is geweldig
Waren wat problemen, Seismic zal de boel wel weer aan het aanpassen zijn. Gok dat er meteen wat nieuwe maps opgezet zullen worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de Explosive server?
quote:
´quote:
War kan ik die vinden?quote:
Ik heb hem pasgeleden op mininova gekuikt. Maar ik ga geen link posten, ik kom net terug van een ban. Je moet Unreal GOTY hebben.quote:
Torrent of nieuwsgroepen?quote:
Yes eindelijk iemand die ik aan kanquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:47 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
´
Jup. Ik heb geoefend, ik ben nu niet meer tragisch slecht, alleen nog maar dieptreurig bagger
Zit jij niet elke dag tegen mij te zeggen in de sc dat ik weg moetquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Dat is achteraf gezien misschien niet handig, nee.![]()
Haal die quote eens weg.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
ERWIN JE STEELT TOCH OOK GEEN AUTO'S?![]()
sorry?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Zit jij niet elke dag tegen mij te zeggen in de sc dat ik weg moet?
Overigens, zoals je je nu gedraagt, prima. Maar je kan met regelmaat verschrikkelijk irritant zijn, en dan heb ik inderdaad liever dat je gaat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Zit jij niet elke dag tegen mij te zeggen in de sc dat ik weg moet?
Ben jij niet een zoon/leerling/josti van Paul dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Overigens, zoals je je nu gedraagt, prima. Maar je kan met regelmaat verschrikkelijk irritant zijn, en dan heb ik inderdaad liever dat je gaat.
Jaja blabla je doet gewoon superwormjim na, maarja ik ben wel lief voor mensen dus ik zal m'n quote weghalenquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Overigens, zoals je je nu gedraagt, prima. Maar je kan met regelmaat verschrikkelijk irritant zijn, en dan heb ik inderdaad liever dat je gaat.
Nee.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij niet een zoon/leerling/josti van Paul dan?
Nee. Ik heb wel degelijk een eigen mening, en dit is hoe ik erover denk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaja blabla je doet gewoon superwormjim na, maarja ik ben wel lief voor mensen dus ik zal m'n quote weghalen
Ja leuk kap er maar weer mee. en nu ontopic hierquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel degelijk een eigen mening, en dit is hoe ik erover denk.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja leuk kap er maar weer mee. en nu ontopic hier
Even voor de goede orde: ik heb het spel jaren geleden overigens eerlijk gekocht, ik ben de installatie-CD nu echter kwijt. Downloaden mag in dat geval.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
ERWIN JE STEELT TOCH OOK GEEN AUTO'S?![]()
Zo slecht was je toch niet?quote:
Waar zijn al die FOK! namenquote:
Hier zat ik dus, poesjes.quote:
dat moest je sowieso alquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:32 schreef Paul het volgende:
Gastja dat kan ik niet uit mn hoofd zeggen nu moet ik weer gaan alt tabben voor jou
brave paulquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:34 schreef Paul het volgende:
Ga naar open location en toets daar het ip adres in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Eerst even in Single Player oefenen. Anders maak je inderdaad geen kansquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:07 schreef -Datdus- het volgende:
ja godver..wat een kutspel werd de heletijd kapot geschoten
Die was ook echt heel goed. Maar ik wil je even op een regel in de OP wijzen. Met je FOK!username meedoen, of er [FOK!] voorzetten. anders ben je niet herkenbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |