Klinkt als Al Qaeda.quote:Op zaterdag 19 september 2009 06:34 schreef Harajuku. het volgende:
Met zo'n poppetje met een tulband.
Ja, maar die wil ik niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 06:39 schreef NorthernStar het volgende:
Dit is iets soortgelijks denk ik:
http://guessthecelebrity.student.com/
Are you form the North Pole?quote:Op zaterdag 19 september 2009 06:39 schreef NorthernStar het volgende:
Dit is iets soortgelijks denk ik:
http://guessthecelebrity.student.com/
LOLquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:35 schreef Norther het volgende:
[..]
Are you form the North Pole?
En ook:
11. Did you make it? Yes
12. Did you make it? Yes
Die deed ik ook netquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:39 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Hij kent ook de echte naam van de Goatse Guy.
Bij mij had ie er geen probleem mee...quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik had Geert Wilders in m'n hoofd en hij kam metOrbán Viktor
aanzetten
.
als we hem vaak genoeg in ons gedachten nemen en spelen wordt het beterquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:05 schreef RedFever007 het volgende:
even kijken of ie Danny kent
-edit nee dusHij komt met Timo Boll (wie
) aanzetten
![]()
Bij mij had ie Balkenende wel geradenquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:46 schreef ganzenherder het volgende:
Geert Wilders lukte hem wel, Balkie lukt hem niet
Bij mij stond hij wel tussen de mogelijke optiesquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:05 schreef RedFever007 het volgende:
even kijken of ie Danny kent
-edit nee dusHij komt met Timo Boll (wie
) aanzetten
![]()
Ellen bij mij ookquote:Op zondag 20 september 2009 02:06 schreef Seam het volgende:
What the f hoe kan dit:
Barney Stinson had hij geraden zonder enige duidelijke vragen
Wie had je in gedachten genomen dan?quote:Op zondag 20 september 2009 00:19 schreef Juupİ het volgende:
2 x gedaan en 2 x het verkeerde antwoord. Bagger site
Oh my gawd.. what are you doing here.. Did you got bored with SH?quote:Op zondag 20 september 2009 14:53 schreef ploy het volgende:
Okay here I am all the way from....!.no no.... not that way, Okay
Vera?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Is your character a gay fish?quote:Op maandag 21 september 2009 20:09 schreef Seam het volgende:
De laatste vraag bij mij:
Does your character behave stupidly most of the time?
Yes==> Kanye West
Hij raad toch ook geen eten.quote:Op maandag 9 november 2009 13:57 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Hij kent geen wentelteefjes.Hij komt dan met chocolade of met "Your plant".
Wat is chocolade dan?quote:Op maandag 9 november 2009 14:01 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hij raad toch ook geen eten.
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 14:08 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar dan.
[ afbeelding ]
Ik ga een koekje opsturen met Fok! erin gefotoshopped
quote:Op maandag 9 november 2009 14:16 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Van chocolade had hij wel een plaatje, van heerlijke bonbons.
Bij mij komt ie met Jimmy Carr aanzetten terwijl ik Hans Teeuwen zochtquote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef Witchfynder het volgende:
Bij Jimmy Carr vroeg hij bijv of mijn karakter Engels is. Hoewel Carr opgegroeid is in Engeland en vooral bekend is in de UK, heeft hij een Iers paspoort en is hij dus een Ier en heb ik 'no' gezegd. Tja.
Als hij het niet kan raden vraagt hij wie je in gedachten had. Dan kan je een naam kiezen of er zelf eentje invoeren. Hij slaat dan jouw gegeven antwoorden op en koppelt deze aan de desbetreffende naam. Dan weet hij voor de volgende weer welke karaktereigenschappen die persoon heeftquote:
Jaja, met kleuren en getallen is er ook, maar dat is toch weer iets anders.quote:Op maandag 9 november 2009 22:16 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar ik weet zeker dat er ook een site was die het met voorwerpen konOf alles waar je aan dacht.
Het gele broekje kloptquote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Dit was bij mij Dries Roelvink:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:44 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik dacht aan Patty Brard...
[ afbeelding ]
jaa das een moeder om trots op te zijn!quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:44 schreef J.A.N.A. het volgende:
[ afbeelding ]
Haai, schat wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:44 schreef J.A.N.A. het volgende:
[ afbeelding ]
Aaah nog even door klikken et voilà!
[ afbeelding ]
Het spel heel 20 questions, daar eens op googlen?quote:Op maandag 9 november 2009 22:16 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar ik weet zeker dat er ook een site was die het met voorwerpen konOf alles waar je aan dacht.
Ja hij wist 'm bij mij ook al heel gauw. De hele band trouwens in een paar vragen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:38 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
En Bono had hij ook heel snel.
"Does your character always wear sunglasses?"
Wat vuil. Kim Holland had ie in een keer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:08 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ja hij wist 'm bij mij ook al heel gauw. De hele band trouwens in een paar vragen.
Susan Boyle wist ie ook al heel erg gauw..![]()
Duh.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |