Ik heb behoorlijk problemen met de gele toets op mijn guitar hero gitaar, die weigert steeds vaker te werken. Ik speel het nu daarom ook geen rockband meerquote:Op maandag 21 september 2009 15:12 schreef Poit het volgende:
Heb een gh3 gitaar en een wt gitaar, doe het beide nog primma!
GH2 gitaartje op de kop tikkenquote:Op maandag 21 september 2009 16:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk problemen met de gele toets op mijn guitar hero gitaar, die weigert steeds vaker te werken. Ik speel het nu daarom ook geen rockband meer
Awesomequote:Op maandag 21 september 2009 17:19 schreef Poit het volgende:
Bwoooop
Heb een geweldig cadeau gekregen nog voor m'n verjaardag!!![]()
Chrome letters voor op m'n auto. Viefje krijg morgen d'r stempel
VIEFJEquote:
Het is een Subaru Vivio. Viefje. Simpel toch (en ook een beetje omdat ik een gruwelijk lekker wijf ken die ik ook viefje noemquote:
Taking Viefje for a riiidequote:Op maandag 21 september 2009 17:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is een Subaru Vivio. Viefje. Simpel toch (en ook een beetje omdat ik een gruwelijk lekker wijf ken die ik ook viefje noem
juitemquote:
Die hou ik voor mezelfquote:
Dan op zijn minst een foto van die auto met de letters eropquote:
Die komt welquote:Op maandag 21 september 2009 17:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan op zijn minst een foto van die auto met de letters erop
Je hebt een enorm mooie foto van mijquote:Op maandag 21 september 2009 17:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar waar moet ik me dan op fappen
Ojaquote:Op maandag 21 september 2009 17:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Die komt wel
[..]
Je hebt een enorm mooie foto van mij
Ik hou wel van kipnuggets en af en toe een kipcorn, ik dacht; mooie combinatie tussen de 2. Maar dat viel tegenquote:Op maandag 21 september 2009 18:54 schreef RitseB het volgende:
Ik vind die dingen niet zo lekker geef mij maar een frikandel
Ik vind ze beide niksquote:Op maandag 21 september 2009 18:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik hou wel van kipnuggets en af en toe een kipcorn, ik dacht; mooie combinatie tussen de 2. Maar dat viel tegen
ZUU is dichtquote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik vind ze beide niks
Geef mij maar KFC
wat is er met je ZUU Vlad
ZUU was van korte duurquote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik vind ze beide niks
Geef mij maar KFC
wat is er met je ZUU Vlad
Maar waar moet Bart nu posten, straks moet hij nog een real life beginnenquote:Op maandag 21 september 2009 19:08 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
ZUU was van korte duur
Er lopen al vijf topics over nu
Ik had niets anders verwachtquote:Op maandag 21 september 2009 20:09 schreef Tain het volgende:Alle FB topics zijn gesloten/gewist over ZUU
!
Seizoen 3 al ergens kunnen zien?quote:Op maandag 21 september 2009 20:41 schreef RitseB het volgende:
En The Big Bang Theory is best awesome
quote:Op maandag 21 september 2009 21:51 schreef lkb9000 het volgende:
Morgenochtend/middag alle maandagavond series online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |