quote:
Is dat wat? Ben er nog nooit geweest.quote:Op maandag 21 september 2009 11:27 schreef RitseB het volgende:
Ja, best wel.
Met mijn dinnetje naar naar walibi geweest
Nicequote:Op maandag 21 september 2009 11:30 schreef RitseB het volgende:
Tis wel tof ja, gewoon een lekker dagje samen
Hoe was jou feestje bij De_Kok
quote:
Disjfafaaaaaaquote:
Ja World Tour gitaar. Het domme is dat ik nooit met dat oranje knopje speel. Maar heb je het zelf gerepareerd met de soldeerbout?quote:Op zondag 20 september 2009 23:23 schreef lkb9000 het volgende:
World Tour gitaar? Mijn GH3 gitaar is ook al 2x stukgegaanIk heb hem beide keren nog kunnen repareren gelukkig, maar het zal niet lang duren voordat die weer slecht gaat reageren.
Nee gewoon opengeschroefd en een printplaatje verschoven. Daarna nog een keer gedaan en het printplaatje ergens anders vastgezet met lijmquote:Op maandag 21 september 2009 13:27 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ja World Tour gitaar. Het domme is dat ik nooit met dat oranje knopje speel. Maar heb je het zelf gerepareerd met de soldeerbout?
Geen rockband gitaar? Stom ding vind ik datquote:Op maandag 21 september 2009 15:12 schreef Poit het volgende:
Heb een gh3 gitaar en een wt gitaar, doe het beide nog primma!
Je bedoelt dat ie juist niet klikt?quote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef Poit het volgende:
nee vind die niet lekker spelen. stom geklik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |