Zo eens doenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:09 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.playlikeapirate.com/
Emailadres invullen wachtwoordje verzinnen en je kan episode 1 downen
Dat ging ook flink mis nog, travis pastrana zn parachute ging toen echt NET voordat ie de grond raakte openquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik zag van de week op MTV hoe ze met motoren via een ramp recht naar beneden sprongen de Grand Canyon in, om net voordat ze te pletter vielen van de motor te springen en hun parachute te openen. Echt fucking zieke shit
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:36 schreef Rossdale het volgende:
Ja zag ik, heel zijn reet vol cactusnaalden
Doe gewoon previews van een paar zinnen, niemand leest het tochquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:38 schreef Rossdale het volgende:
Pff net weer een previewtje getikt, moet er nog een stuk of 4Heulemaal geen zin meer in
Werkze! Ik ga zo maar eens zombies MEPPE!quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ga maar eens naar me werkveel plezier nog hier
Neequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
Chanty, was jij niet van Animal Crossing op de DS?
quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:04 schreef Rossdale het volgende:
Padaboem tshhh weer een preview in elkaar gerammeld. Nog 3 te gaan
Er is/zijn 7 reacties gevonden (7 op deze pagina).quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:30 schreef lkb9000 het volgende:
Sextape Super Mario en Prinses Peach uitgelekt
Wel een beetje opletten ross![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb het bericht 3 keer herschrevenEerste filmpje was dubbelpost, tweede was te saai en deze is gewoon tof
Wilde mijn piratentekst niet opnieuw typen
Nee ik moest werken van 8 tot 16quote:Op zaterdag 19 september 2009 07:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Gratz boy!!
Vroeg wakker trouwens.. Zenuwachtig voor je cadeautjes??
Lijkt me een dodelijke combinatie.quote:
Hahaha awesomequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:19 schreef RitseB het volgende:
Zag vandaag iemand lopen in piraten costuum
Topickillquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:23 schreef Poit het volgende:
ongesteld denk..
was hij ook al op een jampotje gevallenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:19 schreef RitseB het volgende:
Waar had eddie trouwens last van gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:41 schreef Reintji het volgende:
Ik zit hier talk like a pirate to promoten op het werk, slaat bij sommigen nog wel aan. Neem nu standaard de pieper op met 'Arrr, arrr, reinier van de rontgen, aarrrrrrr". whehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |