Yarr matey, Walk da plankquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef Nebo het volgende:
Ik zou niet eens goed weten hoe ik Piraats moet spreken behalve hier en daar een Yarrr en Savvie
Gewoon doodnormaal praten en overal wat een beetje als 'ar' klinkt, ARRRR van makenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef Nebo het volgende:
Ik zou niet eens goed weten hoe ik Piraats moet spreken behalve hier en daar een Yarrr en Savvie
Dat moet ik zien! Ben eerst lost kijken met huisgenoot.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:19 schreef lkb9000 het volgende:
OMG Nitro Circus op bezoek bij Rob Dyrdeks Fantasy Factory![]()
![]()
Steve-O ook van de partij nuquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat moet ik zien! Ben eerst lost kijken met huisgenoot.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:00 schreef Reintji het volgende:
Verdeurie, denk ik dat ik na een lange OK eindelijk dat skate filmpje van Edje kan bekijken terwijl ik wacht op mijn patient voor de MRI, heeft die fukker hem alweer offline gehaald. Was da nou.
Bonusklacht: Ik zou bier drinken met mijn homeboys
Arrrr extra veel zelfs! Een nuchtere piraat is geen echte piraat! YARRRRquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:00 schreef disjfa het volgende:
Arr matey. Zelfs met drank moet je elke post wel laten klinken als een piraat natuurlijk arrrrr
Heb je hill climb shit al gezien? Die band is echt te ziek en hij valt er met zn noten opquote:
Ik ga ALLES zien deze nacht.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb je hill climb shit al gezien? Die band is echt te ziek en hij valt er met zn noten opAAAARRRRRRRRRRRRRRRRR
Zal raar klinkel als je met haar bezig bent harrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Morgen de hele dag Lost met nieuwe huisgenoot
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zal raar klinkel als je met haar bezig bent harrrrrrrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |