quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:00 schreef Reintji het volgende:
Verdeurie, denk ik dat ik na een lange OK eindelijk dat skate filmpje van Edje kan bekijken terwijl ik wacht op mijn patient voor de MRI, heeft die fukker hem alweer offline gehaald. Was da nou.
Bonusklacht: Ik zou bier drinken met mijn homeboys
Arrrr extra veel zelfs! Een nuchtere piraat is geen echte piraat! YARRRRquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:00 schreef disjfa het volgende:
Arr matey. Zelfs met drank moet je elke post wel laten klinken als een piraat natuurlijk arrrrr
Heb je hill climb shit al gezien? Die band is echt te ziek en hij valt er met zn noten opquote:
Ik ga ALLES zien deze nacht.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb je hill climb shit al gezien? Die band is echt te ziek en hij valt er met zn noten opAAAARRRRRRRRRRRRRRRRR
Zal raar klinkel als je met haar bezig bent harrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Morgen de hele dag Lost met nieuwe huisgenoot
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zal raar klinkel als je met haar bezig bent harrrrrrrrrrrr
Dat is even raar als een post met inhoud van jouwquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:13 schreef Edwinuss het volgende:
Oe, een backflip met een monstertruck
Ik snap em niet. Maar het zal vast niet lief bedoeld zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is even raar als een post met inhoud van jouwMAtey! Harrrrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben trots dat Lenny alles in 1 keer heeft uitgezien. Respect en liefde voor deze man.
Indarrrrrdaad!quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:33 schreef Edwinuss het volgende:
Maar zo doen we dat gewoon. Fuck elke week wachten op een nieuwe aflevering.
We kijken gewoon 2 seizoenen per avondquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Indarrrrrdaad!
Grinden met motoren
Van het 2e seizoen zijn nog maar 4afl, maar die gaan aarrrrrr zeker doorheenquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
We kijken gewoon 2 seizoenen per avond
Yarrrrr!! We've got ourself a fine nice lady on our ship! YARRRRquote:
Yaarrr!quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Yarrrrr!! We've got ourself a fine nice lady on our ship! YARRRR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |