abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73034303
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:58 schreef Charmian het volgende:

[..]

Nee, dan hebben we tijd- en reismachines in ouderwetse telefooncellen en kunnen we hologramspelletjes aan de keukentafel doen
worden reallife soaps gemaakt op web 4.0 basis. Je kan (als je aan de juiste voorwaarden voldoet), vanaf thuis via hologram achtige techniek gewoon mee spelen als gast speler.
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:57 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat deed men ook al voor dat het kindje er was
en toen was het dus ook al flauw!
pi_73034490
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
Wie weet bestaat heel internet dan niet meer ...
Schoot ook even door mijn hoofd, maar dat leek me toch niet helemaal realistisch.
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:07 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

worden reallife soaps gemaakt op web 4.0 basis. Je kan (als je aan de juiste voorwaarden voldoet), vanaf thuis via hologram achtige techniek gewoon mee spelen als gast speler.

Da's dan weer niet te hopen, want wat voor ruzies zou dat geven!
Diamonds are a girls best friend, but love and respect are my priorities!
  woensdag 23 september 2009 @ 12:32:37 #153
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_73034946
quote:

[..]

[..]

Google, downloaden?.

pi_73035177
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:58 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

....maar met het schaamrood op de kaken denk ???????
Trouwens Huub, als de honkballers verliezen ( tegen Cuba ) mag je dat ook wel melden hoor, niet alleen doen als ze winnen !!!
en we hebben weer een obsessieve (anti)fan , mag ik zelf uitmaken wat ik twitter of niet? Dankjewel!
enne nee, alleen mensen die spijt hebben van beslissingen schamen zich ergens voor
[/quote]

helemaal geen anti fan. niet zo gauw op je pikkie getrapt zijn Huub........
pi_73035245
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:28 schreef Deisyy het volgende:
Quoten is een kunst!
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 23 september 2009 @ 13:09:07 #156
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73035644
Je ziet het Sophie, pappa heeft heel wat ervaring opgedaan. Pappa had genoeg vergelijkingsmateriaal. En is uiteindelijk met het beste naar huis gegaan. Je moeder!!!
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_73035783
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:09 schreef sunny16947 het volgende:
Je ziet het Sophie, pappa heeft heel wat ervaring opgedaan. Pappa had genoeg vergelijkingsmateriaal. En is uiteindelijk met het beste naar huis gegaan. Je moeder!!!
En die seksfilmpjes zijn te zien dankzij oa PB
Love music!
pi_73035901
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

En die seksfilmpjes zijn te zien dankzij oa PB
pi_73035929
Die heeft ze al die jaren in de brandkast bewaard!
  woensdag 23 september 2009 @ 13:24:23 #160
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73036007
quote:
Toen je voor de eerste keer met Gaby on cam je ding deed zullen er al mensen hebben geroepen dat je zoiets toch niet doet omdat je niet wilt dat je (toekomstige) kinderen zoiets zien. Maar er zullen er ook genoeg zijn die het daarom niet zullen laten. Niks flauws aan. Ieder zn ding
pi_73036363
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

Toen je voor de eerste keer met Gaby on cam je ding deed zullen er al mensen hebben geroepen dat je zoiets toch niet doet omdat je niet wilt dat je (toekomstige) kinderen zoiets zien. Maar er zullen er ook genoeg zijn die het daarom niet zullen laten. Niks flauws aan. Ieder zn ding
true, en ik vond het ook leuk om te provoceren en te shockeren
pi_73036380
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

Precies. Ieder zijn meug. So what's the point? Wel seks, geen seks, op internet tezien of achter de deuren. Ieder zijn meug toch?
pi_73036418
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:37 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

true, en ik vond het ook leuk om te provoceren en te shockeren
Daarom zat jij ook in DGK en bv. een Marije niet.
pi_73036435
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:37 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Precies. Ieder zijn meug. So what's the point? Wel seks, geen seks, op internet te zien of achter de deuren. Ieder zijn meug toch?
pi_73036473
Sorry, foutje. Moest gecorrigeerd worden, niet nog een keer geplaatst.
  woensdag 23 september 2009 @ 13:55:10 #166
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73036884
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:37 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Precies. Ieder zijn meug. So what's the point? Wel seks, geen seks, op internet tezien of achter de deuren. Ieder zijn meug toch?
the point is dat iedereen daar van mag vinden wat ie wil, daarom kijken we naar een dgk
pi_73036933
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

the point is dat iedereen daar van mag vinden wat ie wil, daarom kijken we naar een dgk
En dus mag ook een ieder daar weer op reageren toch? Kortom, de meningen zijn verdeeld,
pi_73037018
De meningen zijn echter al tot vervelends toe duidelijk gemaakt, dus waarom na zoveel tijd nog blijven duwen? Dat vraag ik me dan weer wel af.
  woensdag 23 september 2009 @ 14:03:17 #169
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73037125
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef Diamonds het volgende:
De meningen zijn echter al tot vervelends toe duidelijk gemaakt, dus waarom na zoveel tijd nog blijven duwen? Dat vraag ik me dan weer wel af.
Blijkbaar leeft het nog steeds De meest 'extreme' acties roepen nou eenmaal nog lange tijd reacties op.
pi_73037420
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

Blijkbaar leeft het nog steeds De meest 'extreme' acties roepen nou eenmaal nog lange tijd reacties op.
Tja, wat is extreem? En zo kun je jarenlang van het ene discussiepunt in het andere vallen, terwijl het daadwerkelijke punt daarbij al lang en breed is uitgemeten. So, again. What's the point? M.a.w. Wat wil je er nu eigenlijk mee bereiken? Dat Huub zou zeggen: Marije, je hebt gelijk. Ik ben te ver gegaan? En zoals je graag had gewild, Claire en ik zijn uit elkaar? Dus jij hebt het altijd bij het rechte eind gehad? Is dat wat je doel is?

Of kun je tevreden zijn met de verklaring dat het DGK was, een spel waarbij extremen hoorden. Een tv-programma, wat kijkcijfers dient te scoren. En dat Huub en Claire, hoe vervelend ook voor jou, gelukkig getrouwd zijn en samen een kindje hebben?

Het is maar of je elkaars meningen kunt accepteren, denk ik dan.
  woensdag 23 september 2009 @ 14:34:29 #171
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73038080
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:13 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Tja, wat is extreem?
zo vaak on cam neuken als Huub heeft gedaan is nog niet de normale gang van zaken, ook niet anno 2009, dus wat dat betreft nog steeds redelijk extreem.
quote:
En zo kun je jarenlang van het ene discussiepunt in het andere vallen, terwijl het daadwerkelijke punt daarbij al lang en breed is uitgemeten. So, again. What's the point?
het ventileren van je mening?
quote:
M.a.w. Wat wil je er nu eigenlijk mee bereiken?
Helemaal niks.
quote:
Dat Huub zou zeggen: MaRrije, je hebt gelijk. Ik ben te ver gegaan?
Nee hoor, al zou hij natuurlijk van mening veranderd kunnen zijn. En hij geeft ook al aan dat hij het misschien liever niet had gehad. Maar gedane zaken nemen geen keer, maar wellicht, dat als hij het over mocht doen dat hij het anders zou doen. Zou kunnen. Maar het gaat me niet om gelijk krijgen, want dat is het punt dus niet
quote:
En zoals je graag had gewild, Claire en ik zijn uit elkaar?
Hoe kom je er bij dat ik dat graag wil? Iets verwachten en graag willen zijn 2 verschillende dingen.
quote:
Dus jij hebt het altijd bij het rechte eind gehad? Is dat wat je doel is?
Nogmaals, het gaat niet om het bij het rechte eind hebben, dan zou ik hier wel wat fanatieker posten. Het gaat dan ook niet om mij maar om de deelnemers uit de programma;s die in de TT staan.
quote:
Of kun je tevreden zijn met de verklaring dat het DGK was, een spel waarbij extremen hoorden.
Het ene extreme is het andere niet.
quote:
Een tv-programma, wat kijkcijfers dient te scoren.
en dat kan dus op vele manieren bereikt worden, de manier die Huub heeft gekozen hoeft niet iedereen te passen?
quote:
En dat Huub en Claire, hoe vervelend ook voor jou, gelukkig getrouwd zijn en samen een kindje hebben?
Het maakt me weinig uit eerlijk gezegd, ik ken ze niet persoonlijk, dus het gaat me niet aan het hart ofzo Maar in het algemeen kan ik zeggen dat zodra er kinderen bij zijn betrokken ik het voor het kind wel fijn vindt als vader en moeder gelukkig samen zijn.
quote:
Het is maar of je elkaars meningen kunt accepteren, denk ik dan.
Precies!
pi_73038257
Nou, zijn we er toch? Nog een vraagje: waarom je mening dan op bliijven dringen nadat ie al heeeeel lang duidelijk is?
  woensdag 23 september 2009 @ 14:42:01 #173
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73038277
DGK en enkele extreme, tot het laatst overgebleven bewoners, zal nog jaren stof tot praten geven. Het was toch ook de bedoeling dat het spraakmakend en vernieuwend was. En zoveel programma's/momenten die bij gebleven zijn, zijn er niet.
Phil bloom > de 1e keer bloot op tv.
Jos Brink > De 1e die de koningin durfde te zoenen.
BB 1> Waar Bart en Sabine de dekens lieten bewegen in "RL"
DGK > Huub die hoeren bestelde en het ook nog deed > Jaap die door zijn kots rolde.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_73038586
Waar gaat het naar toe met deze wereld!!!
  woensdag 23 september 2009 @ 14:54:50 #175
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73038648
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:41 schreef Diamonds het volgende:
Nou, zijn we er toch? Nog een vraagje: waarom je mening dan op bliijven dringen nadat ie al heeeeel lang duidelijk is?
Dat vind ik wel meevallen, hoe vaak kom ik hier nou?
Maar los daarvan, in het algemeen dan even over het herhalen van een mening, zie het als herinneringen ophalen. Wat dat betreft maakte Static ook wel een punt, tijd voor de Memory Lane
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')