Wat Brian en Lieke hiermee te maken hebben ontgaat mij enigszins..quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:31 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ach,Brian en Lieke kunnen nog een hoop leren hoe je goeie seks kan hebben.Vandaar dat het nog op youtube staat.Veel plezier Claire! Geniet van elkaar![]()
![]()
![]()
Begrijpend lezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat Brian en Lieke hiermee te maken hebben ontgaat mij enigszins..
Kan je er dan misschien een meerkeuzevraag van maken, want ik vat hem ook niet?quote:
Dat is een gadget van hyves zelfquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:12 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Denk dat de hacker weer bezig is op Hyves van Claire.Profiel niet zichtbaar nu ,en ook een zin"Wie wil er doktertje spelen met Claire..Ziekelijk hoor,,![]()
Hyves is echt ziekquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is een gadget van hyves zelfwie had het over begrijpend lezen?!
Impossibilium nulla obligatio est..quote:
Zie het als een puzzel ,ff denken en je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je er dan misschien een meerkeuzevraag van maken, want ik vat hem ook niet?
Googelen gaat je prima afquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Impossibilium nulla obligatio est..
Daar heb ik niet zo veel zin in, dus misschien kun je een tipje van de sluier oplichten..quote:
Niet zoveel zin in..quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo veel zin in, dus misschien kun je een tipje van de sluier oplichten..
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Damn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:50 schreef Charmian het volgende:
Helemaal mee eens, ik maak me liever druk om mijn eigen seksleven....maar dat terzijde, de kooi is echt afgelopen, dus urineren over ex-bewoners is suf.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Damn.
En dan ook nog zo obsessief bezig zijn met het seksleven van ex-Kooiers, zeker weten dat je minst favorieten er een slecht seksleven op nahouden en je favo een uitmuntend seksleven. Gewoon omdat ze waren wie ze waren.
Hoe erger kun je zijn blijven hangen in een tv-programma?
Treurig ... als het niet zo lachwekkend was.
Tis toch ook weer vermaak....ik lees hier met een glimlachquote:Op woensdag 23 september 2009 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Damn.
En dan ook nog zo obsessief bezig zijn met het seksleven van ex-Kooiers, zeker weten dat je minst favorieten er een slecht seksleven op nahouden en je favo een uitmuntend seksleven. Gewoon omdat ze waren wie ze waren.
Hoe erger kun je zijn blijven hangen in een tv-programma?
Treurig ... als het niet zo lachwekkend was.
ach beetje flauw jongens, (meisjes)quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:49 schreef Jian het volgende:
[..]
"Mama, wat doet Papa daar nou op Internet" ?
"Uhhh, dat is ie vergeten m'n kind...."![]()
....maar met het schaamrood op de kaken denk ???????quote:Op woensdag 23 september 2009 10:45 schreef Elske6 het volgende:
Als je maar wel eerlijk antwoord en er geen doekjes om wind, dus als Sophie later zo een filmpje ziet (hopelijk als ze pas minimaal 16 of 18 is, maar ben bang dat dat wel eerder wordt) dan leg ik het er gewoon uit.
Precies. Je kinderen mogen best weten, dat papa toen met anderen (en nu samen met mama) gewoon gezonde seks had/heeft. Dat er een filmpje van op internet rondzwerft, tja... We leven wel al in 2009, dus so what? Een uitleg over hoe dat zo gekomen is, lost dat wel op. Wij hebben voor onze kinderen geen geheimen en zij snappen heel goed hoe het leven in elkaar zit. Ook wat seks betreft. Vergeet niet dat wanneer Sophie 13 of 14 jaar is, we alweer dik in de 20er jaren zitten. Wie weet wat er dan allemaal weer op internet staat....quote:Op woensdag 23 september 2009 10:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en we hebben weer een obsessieve (anti)fan, mag ik zelf uitmaken wat ik twitter of niet? Dankjewel!
![]()
enne nee, alleen mensen die spijt hebben van beslissingen schamen zich ergens voor
Dat deed men ook al voor dat het kindje er wasquote:Op woensdag 23 september 2009 10:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach beetje flauw jongens, (meisjes)
tuurlijk had ik liever nu gehad dat die filmpjes niet op internet stonden, aan de andere kant, ik heb, zeker op seks gebied, de dingen heel bewust gedaan en er goed over nagedacht. Daarom sta ik er wel achter,
Dus beetje flauw om dan nu te sneren over het feit dat Claire en ik een kindje hebben.
Nee, dan hebben we tijd- en reismachines in ouderwetse telefooncellen en kunnen we hologramspelletjes aan de keukentafel doenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
Wie weet bestaat heel internet dan niet meer ...
Ja!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:58 schreef Charmian het volgende:
Nee, dan hebben we tijd- en reismachines in ouderwetse telefooncellen en kunnen we hologramspelletjes aan de keukentafel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |