quote:Op donderdag 24 september 2009 01:21 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Of vind je het goed als ik mijn eigen psychologische analyses los laat op DGK, objectief en gebaseerd op vaststaande feiten en eigen impressies. Ik voel me daar best zelf bekwaam genoeg voor hoor.
Het licht hoef ik niet meer te vinden, heb nu ook alle lichten aan in mijn huiskamer. Kan ze zelfs helemaal alleen uit doen. Hoe vind je die? Knap hè?
Me de kleren van het lijf te scheuren wordt door mijn eigen ventje genoeg gedaan, dus is nou ook weer enigszins wat overdreven.
Mijn bloedeigen ziel? Wat is dan precies de ziel van een persoon? De ziel is in de meest gebruikte betekenis de niet-materiële, spirituele component van de mens. (Bron Wikipedia) Ik ben niet zo van het niet-materialistische en spirituele. Dat zweverige gedoe is niet voor mij weggelegd.
Dus nee, dat willen we allebei niet. Zie dat nut eerlijk gezegd ook niet zo.
Ennuhh... wat dat voorvocht betreft. Een goed begin van de nacht voor jou. Maar ook daar krijg ik meer dan genoeg van. Helemaal gratis van mijn vent en lekker gemakkelijk, ik heb het elke dag gewoon in huis.
Ach ja, op zo'n post kun je op verschillende manieren reageren. Ik heb gekozen voor een luchtige manier. Jouw interpretatie op of mijn antwoord bevredigend genoeg voor je was, was ook luchtig bedoeld toch? Dan kan je een dergelijk antwoord van mij terug verwachten.quote:Op donderdag 24 september 2009 03:34 schreef PC eend het volgende:
Als je je ziel al moet opzoeken op wikipedia, loop je er tenminste niet mee onder je arm
Als ik jou was zou ik postinterpretatie ook eens opzoeken
Want als ik zeg dat ik je ziel wil blootleggen, betekend dat nog niet dat ik jou in je blote reet wil zien, dus van die seksueel getinte opmerkingen ben ik niet gediend![]()
Verder is mijn chronisch voorvochtprobleem strikt van medische aard en doet zich acuut en alleen voor als ik op fok zit.
Maar ok dan niet
Ontopic maar weer dan: Marco BorsatoIk dacht eerst dat het offtopic was, maar hij had een optreden in BB1
![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:24 schreef peeet1 het volgende:
Ruud Bernhard kijkt terug op start Big Brotherfilmpje
ff Hans bellen, dan weet je het zo !!!!!!!!! ( Beverwijk geloof ik )quote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef jopiebaco het volgende:
traint brrrian nog bij hans nijman?
quote:
Kelly woest op Venderbos
ps ik heb het progamma gezien maar hij zij duidelijk in mijn beleving wat is daar mis meequote:In Jong zei Manuel Venderbos dinsdagavond dat hij Kelly een uit de hand gelopen travestiet vond. Kelly is woest en onderneemt stappen.
In EO’s Jong ging het woensdagavond over transgender-jongeren. Onder de titel ‘Geboren in het verkeerde lichaam’ ging presentator Manuel Venderbos op verkenningstocht door de wereld van de transgenders. Hij vertelde de kijker dat hij alleen niet wist hoe hij die wereld moest leren kennen. “Kelly en Dana International helpen me ook niet verder, want in mijn beleving zijn dat 2 uit de hand gelopen travestieten,” zei hij. Die uitspraak schoot bij Kelly in het verkeerde keelgat.
Kelly: “Natuurlijk ben ik af en toe extravagant en extreem maar dat betekent niet dat ik niet gevochten heb om vrouw te worden die ik nu ben. Het heeft me heel veel pijn gekost. Het ging over transgender-kinderen dan wil je juist een voorbeeld zijn.”
De blondine is woest op de EO-presentator en overweegt juridische stappen: “Ik ga deze man terugpakken. Hoe weet ik nog niet maar hij is aan de beurt!”
Laatst gewijzigd: donderdag 24 september 2009, 16:07
bron http://www.rtl.nl/(/actue(...)kelly_woest_op_eo.xm l
.....je doet het tochquote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Jian het volgende:
Dit zag ik zojuist op Vol staan;
Kreeg vandaag bericht op hyves dat Claire haar hyves weer terug heeft, of het klopt weet niet, maar zie alleen nog maar foto's van haar en Sophie staan, in haar profiel staat bij relatie: onbekend, woonsituatie: geen antwoord.
http://claire-recourt.hyves.nl/
Ik wil natuurlijk niets insinueren, maar.......
Its quicker to train a monkey..quote:Op woensdag 23 september 2009 22:35 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik zie godverdomme nu pas (na al die jaren dat onder mijn Nick staat: I learned if from a book
Dat niemand mij daar even op gewezen heeft: if
Nee, daar zit geen diepere betekenis achter, was gewoon een typefout
HALLO, kutterdekut
als je nu de bron erbij zet zal ik je toch bijna gelovenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:33 schreef magewedr het volgende:
Claire heeft een nieuwe hyves. "Claire en"Sophie'tje."
En bij haar vriendinnetje Linde krabbelt Claire ïk woon weer iin Tilburg.
Verder weet ik het ook niet.
http://claire-en-sophie.hyves.nlquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:50 schreef peeet1 het volgende:
[..]
als je nu de bron erbij zet zal ik je toch bijna geloven
Ik zei het eerder al, ik wil niets insinueren, maar ........quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
http://claire-en-sophie.hyves.nl
Dat lijkt me overduidelijk.quote:
True.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:51 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, iemand heeft een Hyves gemaakt.
1 van de 16 miljoen Nederlanders.
Eigenlijk interesseert het me helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
True.
Maar toch heb ik zo'n voorgevoeletje.
Ik heb trouwens wel nog steeds dezelfde drie connecties met Claire, kan dat ook als iemand anders hier net alsof doet?quote:
Ik zou het niet weten, het lijkt me van niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel nog steeds dezelfde drie connecties met Claire, kan dat ook als iemand anders hier net alsof doet?
Als het die nepper is gelukt om die connecties erop te krijgen wel. Maar, ik denk niet dat dat het geval is, aangezien Bram ook tussen haar vrienden staat en dan mag je denk ik wel aannemen dat het om een echt account van Claire (en Sophie) gaat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel nog steeds dezelfde drie connecties met Claire, kan dat ook als iemand anders hier net alsof doet?
Bram is inderdaad één van die drie connecties.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:05 schreef Marrije het volgende:
Als het die nepper is gelukt om die connecties erop te krijgen wel. Maar, ik denk niet dat dat het geval is, aangezien Bram ook tussen haar vrienden staat en dan mag je denk ik wel aannemen dat het om een echt account van Claire (en Sophie) gaat.
Huub staat overigens nog wel bij haar vrienden..............rustig afwachten, staat nergens dat ze in Tilburg woont.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, die achtergrondfoto is geweldig![]()
We lezen het vanzelf wel in de Telegraaf
quote:Hey Wiebe !
Alles goed?
Met mij wel hoor en met paaldansen ook natuurlijk, ga als een speer!
Leuk weer eens wat van je te horen!
Zie jij het gebroken koppel nog wel, zat eraan te komen he,was te verwachten....eenmaal een player altijd een player, hij heeft zn best gedaan zn imago omhoog te gooien maar helaas het heeft niet gebaad
Chantal
aangenomen dat het echt de hyves van claire is, heeft ze dat wel ergens vermeld.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:08 schreef spuitje het volgende:
[..]
Huub staat overigens nog wel bij haar vrienden..............rustig afwachten, staat nergens dat ze in Tilburg woont.
Duidelijk !quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:13 schreef beequeen het volgende:
Dit schrijft Bossche Bol Chantal(paaldanseres) op Hyves van Wiebe jeweet wel, dat jonge knulletje.
Een keer raden over wie dit gaat.![]()
[..]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
"Niets aan de hand mensen. Claire en Huub laten weten nog steeds dolgelukkig met elkaar te zijn."
Koop je weinig voor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
True.
Maar toch heb ik zo'n voorgevoeletje.
Klopt. Maar we zitten wél in SHO en daar hoort voor- en tegenspoed bij. Laten we daar nu niet te hypocriet over gaan lopen doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:38 schreef Dementor het volgende:
Koop je weinig voor.![]()
Laat ze het lekker zelf uitzoeken, mocht er iets zijn en ze willen het niet delen prima.
Ik heb meer het idee dat er mensen zijn die hopen op tegenspoed.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar we zitten wél in SHO en daar hoort voor- en tegenspoed bij. Laten we daar nu niet te hypocriet over gaan lopen doen.
Oh, die lopen hier zeker in groten getale rond, daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef Dementor het volgende:
Ik heb meer het idee dat er mensen zijn die hopen op tegenspoed.
Ja, dat is ook opmerkelijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, die lopen hier zeker in groten getale rond, daar ben ik van overtuigd.
Maar dat doet niets af aan het feit dat zo'n verandering van Hyves op zijn zachtst gezegd een typisch signaal geeft. En dat daar dan vervolgens weer over gepraat dan wel gespeculeerd wordt.
Niks menselijks is ons vreemd, ook niet in SHO.
Tuurlijk, want wat is er mooier voor een kind dan scheidende ouders, dat gunnen we toch iedereen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe lomp ben je dan?
Huh? Waarom is Huub een lul?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:36 schreef Margo37 het volgende:
Nou de geruchten bleken dan toch waar?
Huub wat voor lul ben je dan(als het waar is)
Maar je kunt er niet snel genoeg bij zijn om op zulk nieuws te reageren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuurlijk, want wat is er mooier voor een kind dan scheidende ouders, dat gunnen we toch iedereen!
Zal ik dan wat duidelijkheid verschaffen over haar hyves? Ten eerste bestaat de Claire-hyves al lang, sinds 11-06-2008. Dit was haar privé-hyves, voor zover je daarvan kunt spreken dan. Ze heeft hiervan slechts alleen de naam gewijzigd in Claire en Sophietje. En de Studio Claire Hyves is gewijzigd in een bedrijven-hyves, waarvan je lid kunt worden. Dus niks vervangen of opruiming in de vriendjes.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:36 schreef Wijnneus het volgende:
De hyves van Studio-Claire is weg, nu helemaal, die is veranderd in Claire en Sophietje, dat is wat ik eruit opmaak. En er is ook opruiming in de vriendjes op hyves bijgekomen, maar dat was te verwachten.
Correct me if i'm wrong
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:47 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Zal ik dan wat duidelijkheid verschaffen over haar hyves? Ten eerste bestaat de Claire-hyves al lang, sinds 11-06-2008. Dit was haar privé-hyves, voor zover je daarvan kunt spreken dan. Ze heeft hiervan slechts alleen de naam gewijzigd in Claire en Sophietje. En de Studio Claire Hyves is gewijzigd in een bedrijven-hyves, waarvan je lid kunt worden. Dus niks vervangen of opruiming in de vriendjes.
Wellicht woont ze dus nu in Tilburg. Het zou kunnen dat ze daadwerkelijk uit elkaar zijn. Maar het zou ook kunnen, dat Claire terug naar Tilburg is, omdat ze ontzettende heimwee had. Dat weet ik van haar persoonlijk. Ze heeft zich in Hilversum niet echt thuis gevoeld. Miste haar familie ontzettend. Neemt niet weg dat ook ik het wat vreemd begin te vinden. Maar goed, blijf er bij dat het onze zaken niet zijn en dat ze aan niemand verantwoording schuldig zijn.
Ai, nog niet even terug gelezen? De hyves van Claire was gehacked, er stond een bericht dat ze uit elkaar waren maar volgens zowel Huub als Claire is dat niet waar. Nu heeft Claire een nieuwe hyves en gaan er geruchten dat ze uit elkaar zijn. Volgens het bericht op de oude hyves van Claire was Huub vreemd gegaan.quote:
Daar is de SHO voorquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar je kunt er niet snel genoeg bij zijn om op zulk nieuws te reageren.
Druk ik alweer op de verkeerde toets! Sorry...quote:
Verantwoording zijn ze zeker niet schuldig en dat zal ook geen weldenkend mens eisen. Maar dit is en blijft wel een SHO 'newsy' topic, natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:47 schreef Diamonds het volgende:
Maar goed, blijf er bij dat het onze zaken niet zijn en dat ze aan niemand verantwoording schuldig zijn.
als je kenaal veranderd dan blijft de vrienden aantal het zelf te of hebben al die huub vrienden van hemquote:
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:07 schreef peeet1 het volgende:
als je kenaal veranderd dan blijft de vrienden aantal het zelf te of hebben al die huub vrienden van hem
zich afgemeld bij claire en blij ven er nog maar Vrienden 136 over arme arme claire
Misschien werd ze wel gek van al die "Heb een geweldige dag vandaag, geniet ervan'-incl.grootplaatjeblabla krabbels-thingies en heeft ze de grootste vervuilers eruit gegooitquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:07 schreef peeet1 het volgende:
[..]
als je kenaal veranderd dan blijft de vrienden aantal het zelf te of hebben al die huub vrienden van hem
zich afgemeld bij claire en blij ven er nog maar Vrienden 136 over arme arme claire
Wel goed lezen, Peet. Claire en Sophietje (eerder Claire genoemd) was haar allang bestaande privé-hyves, welke nooit meer dan 136 vrienden heeft gehad. Deze stond geheel los van Studio Claire Hyves. Deze laatste heeft ze omgezet in een bedrijven-hyves en wellicht dat zich hiervoor veel mensen hebben afgemeld, omdat ze er minder vertrouwen in hebben gekregen door het hackergebeuren, zodat er nog maar 515 leden over zijn gebleven. Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:07 schreef peeet1 het volgende:
[..]
Zou Susan Boyle soms een steenpuist hebben?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Wel goed lezen, Peet. Claire en Sophietje (eerder Claire genoemd) was haar allang bestaande privé-hyves, welke nooit meer dan 136 vrienden heeft gehad. Deze stond geheel los van Studio Claire Hyves. Deze laatste heeft ze omgezet in een bedrijven-hyves en wellicht dat zich hiervoor veel mensen hebben afgemeld, omdat ze er minder vertrouwen in hebben gekregen door het hackergebeuren, zodat er nog maar 515 leden over zijn gebleven. Dat zou kunnen.
Nog even een ander vraagje. Wat wil je precies zeggen met je post over Susan Boyle?
Het blijft toch wel een grappig reeks, dit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:07 schreef peeet1 het volgende:
[..]
Who knows? Ik was ook al aan het zoeken, maar kon ook niks neps vinden, waar de hele wereld ingetrapt zou zijn. Het enige wat anders is aan Susan dat ze een metamorfose heeft ondergaan, maar dat is niets vreemds in dat wereldtje. Ben benieuwd, ben benieuwd, ben beniewd... Kom op, Peet.Tell us the big secret!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou Susan Boyle soms een steenpuist hebben?The horror
http://claire142.hyves.nl/ met 477 vriendjesquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Wel goed lezen, Peet. Claire en Sophietje (eerder Claire genoemd) was haar allang bestaande privé-hyves, welke nooit meer dan 136 vrienden heeft gehad. Deze stond geheel los van Studio Claire Hyves. Deze laatste heeft ze omgezet in een bedrijven-hyves en wellicht dat zich hiervoor veel mensen hebben afgemeld, omdat ze er minder vertrouwen in hebben gekregen door het hackergebeuren, zodat er nog maar 515 leden over zijn gebleven. Dat zou kunnen.
Nog even een ander vraagje. Wat wil je precies zeggen met je post over Susan Boyle?
Check deze:quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:32 schreef beequeen het volgende:
Wat bedoel je met een "bedrijven Hyves" Diamonds?
Ik ken alleen deze site en das geen Hyves.
Daar heb ik geen connectie, zelfs niet via Bram.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef spuitje het volgende:
http://claire142.hyves.nl/ met 477 vriendjes
Dat is dus een hyves die niet wordt beheerd door Claire en is ook niet de hyves die is gehacked!quote:
Dus iemand zonder enige connectie met Studio Claire heeft een Studio Claire Hyves gemaakt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is dus een hyves die niet wordt beheerd door Claire en is ook niet de hyves die is gehacked!
Het wordt steeds gekkerquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus iemand zonder enige connectie met Studio Claire heeft een Studio Claire Hyves gemaakt.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:40 schreef beequeen het volgende:
Thnx Diamonds. Ik zie door de bomen Hyves het bos niet meer.
En helaas zou ook dat me niks verbazen.quote:
Snap jij het nog? Ik ben het spoor een beetje bijster.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
Dus iemand zonder enige connectie met Studio Claire heeft een Studio Claire Hyves gemaakt.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:18 schreef beequeen het volgende:
Wat is een kenaal?
-Edit- Charmain was me voor.![]()
Volgens mijn logica wel. Ik was aangemeld bij Studio Claire Hyves, die was gehacked. Deze is nu verdwenen onder mijn matties, maar daarvoor in de plaats ben ik hier nu inene lid van. Bedrijven-hyves zijn anders van opzet. Jij snap? Anders zou ik het niet kunnen verklaren, toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is dus een hyves die niet wordt beheerd door Claire en is ook niet de hyves die is gehacked!
Dat gebeurt toch veel meer? In de tijd van DGK waren er ook hyves voor o.a. Huub en Eric en voor misschien nog wel meer mensen. Geloof zelfs dat een aantal van die Hyves nog bestaan, maar daar mogen anderen naar zoeken mochten ze er behoefte aan hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
nee, snap het niet maar is niet erg hoor, had toch al geen behoefte me aan te melden op een hyves van of voor Claire.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:47 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Volgens mijn logica wel. Ik was aangemeld bij Studio Claire Hyves, die was gehacked. Deze is nu verdwenen onder mijn matties, maar daarvoor in de plaats ben ik hier nu inene lid van. Bedrijven-hyves zijn anders van opzet. Jij snap? Anders zou ik het niet kunnen verklaren, toch?
Lees mijn post van 15.39 uur.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap jij het nog? Ik ben het spoor een beetje bijster.
Het is wel een goedkope kapsalonquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
nee, snap het niet maar is niet erg hoor, had toch al geen behoefte me aan te melden op een hyves van of voor Claire.
op veel filmjes van Susan staat een berichtje geplaatst bedankt voor alle lieve berichtjesquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Who knows? Ik was ook al aan het zoeken, maar kon ook niks neps vinden, waar de hele wereld ingetrapt zou zijn. Het enige wat anders is aan Susan dat ze een metamorfose heeft ondergaan, maar dat is niets vreemds in dat wereldtje. Ben benieuwd, ben benieuwd, ben beniewd... Kom op, Peet.Tell us the big secret!
Dus als ik jou goed begrijp wordt de de zakelijke Hyves van Claire nu beheerd door een zekere Di@@n? Terwijl Claire dat tot de Hyves werd gehacked volgens mij toch echt zelf deed! En ook alweer volgens jou zouden heel veel vrienden afgehaakt hebben vanwege het hack-gebeuren?? Geloof er geen bal vanquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:58 schreef Diamonds het volgende:
Blijkt wel dat de grootste verwarring wordt veroorzaakt door de vele insinuaties overal. Ik vind het niet zo heel moeilijk te volgen toch?
Nou ... nee.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:58 schreef Diamonds het volgende:
Blijkt wel dat de grootste verwarring wordt veroorzaakt door de vele insinuaties overal.
Ik ook !quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wat de status ook is, ik wens ze alle drie al het beste toe. Dat in ieder geval.
Ik ook CC!!! En kortgeleden schreef Huub dat ze met iets anders bezig waren, geen idee meer waar ik het gelezen heb. En ach, Hilversum-Tilburg is 94 kilometer, op de motor is Huub er zo!! En andersom: met de auto is Claire ook zo in Hilversum!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... nee.
Als Claire op die ene Hyves die op mij, vanwege de connecties, het meest echt overkomt, inderdaad zegt dat ze weer in Tilburg woont, dan voert dat verder dan een insinuatie.
Het gaat er bij mij niet in dat je uit familieheimwee een lat-relatie gaat onderhouden met je echtgenoot.
Maar wat de status ook is, ik wens ze alle drie al het beste toe. Dat in ieder geval.
Zover ga ik dan weer niet. Maar vooruit, ik ga even met je mee. Misschien dat Di@@n in opdracht van Claire de zakelijke hyves onder handen heeft, zodat zij zelf niet meer direct met toestanden wordt geconfronteerd, waar ze inmiddels misschien wel de scheit van heeft gekregen? En waarom er ineens zoveel minder leden zijn, kan ik je niet met zekerheid verklaren. Het enige is, dat ik vriend was van Studio Claire Hyves. Die is nu ineens verdwenen. En ineens ben ik lid van Studio Claire (bedrijven) hyves. Dus lijkt mijn verklaring redelijk logisch toch? Hoe kan ik anders zonder mijn eigen inbreng lid zijn van een bedrijvenhyves?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:08 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dus als ik jou goed begrijp wordt de de zakelijke Hyves van Claire nu beheerd door een zekere Di@@n? Terwijl Claire dat tot de Hyves werd gehacked volgens mij toch echt zelf deed! En ook alweer volgens jou zouden heel veel vrienden afgehaakt hebben vanwege het hack-gebeuren?? Geloof er geen bal van
Huub heeft geen motor meer, was met zijn rijbewijs (voor de auto) bezig. En 94 km is best ver, als je effe koffie wilt gaan drinken bij je moeder. Een voorlopige LAT-relatie zou best kunnen, totdat er een huisje in Tilburg gevonden zou zijn. Lijkt mij echter eerder, dat de relatie over is. Maar zolang we daar niets over horen, houd ik alle mogelijkheden nog open. Hoop voor hen, dat het eerste het geval is. Want ik gun iedereen alle geluk van de wereld. En als blijkt dat ze het geluk samen niet zouden kunnen vinden en uit elkaar zijn gegaan, dan is dat heel vervelend, maar wel hun eigen beslissing.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ook CC!!! En kortgeleden schreef Huub dat ze met iets anders bezig waren, geen idee meer waar ik het gelezen heb. En ach, Hilversum-Tilburg is 94 kilometer, op de motor is Huub er zo!! En andersom: met de auto is Claire ook zo in Hilversum!
Amen to that.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:21 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Huub heeft geen motor meer, was met zijn rijbewijs (voor de auto) bezig. En 94 km is best ver, als je effe koffie wilt gaan drinken bij je moeder. Een voorlopige LAT-relatie zou best kunnen, totdat er een huisje in Tilburg gevonden zou zijn. Lijkt mij echter eerder, dat de relatie over is. Maar zolang we daar niets over horen, houd ik alle mogelijkheden nog open. Hoop voor hen, dat het eerste het geval is. Want ik gun iedereen alle geluk van de wereld. En als blijkt dat ze het geluk samen niet zouden kunnen vinden en uit elkaar zijn gegaan, dan is dat heel vervelend, maar wel hun eigen beslissing.
Kun je wel van die gekke smilies trekken, maar ik weet nu nog niet wat een 'kenaal' isquote:
En misschien zijn ze inderdaad met iets anders bezig en hebben ze totaal geen behoefte aan 100.000 goedbedoelde adviezenquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:35 schreef Starlie het volgende:
Claire heeft zelf mensen uit haar Studio Claire hyves gegooid. Hoe het ook is.. als Claire en Huub zeggen nog samen te zijn dan zal dat best! En anders horen we het snel genoeg... misschien zijn ze wel uit elkaar maar willen ze dit in alle rust "verwerken" zonder dat ze 100.000 berichtjes krijgen van vreemde mensen die zich er allemaal mee willen bemoeien.
Hoe lomp ?, Zoiets ongeveer ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe lomp ben je dan?
Lomp ........... en niet bijster scherp ... da's een dubbele handicapquote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet zo dom om zo opzichtig te klonen.
Kloons.
Hup terug in de dwangbuis jij.
Sowieso younglovers die niet op elkaar zitten snap ik niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:15 schreef Jian het volgende:
Even bijgelezen en het is inderdaad niet meer te volgen.
Eén ding is volgens mij zo goed als zeker en dat is dat Claire in Tilburg zit. En als young lovers met net een kleine lijkt met dat niet "business as usual", of wel .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |