Het wordt steeds gekkerquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus iemand zonder enige connectie met Studio Claire heeft een Studio Claire Hyves gemaakt.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:40 schreef beequeen het volgende:
Thnx Diamonds. Ik zie door de bomen Hyves het bos niet meer.
En helaas zou ook dat me niks verbazen.quote:
Snap jij het nog? Ik ben het spoor een beetje bijster.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
Dus iemand zonder enige connectie met Studio Claire heeft een Studio Claire Hyves gemaakt.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:18 schreef beequeen het volgende:
Wat is een kenaal?
-Edit- Charmain was me voor.![]()
Volgens mijn logica wel. Ik was aangemeld bij Studio Claire Hyves, die was gehacked. Deze is nu verdwenen onder mijn matties, maar daarvoor in de plaats ben ik hier nu inene lid van. Bedrijven-hyves zijn anders van opzet. Jij snap? Anders zou ik het niet kunnen verklaren, toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is dus een hyves die niet wordt beheerd door Claire en is ook niet de hyves die is gehacked!
Dat gebeurt toch veel meer? In de tijd van DGK waren er ook hyves voor o.a. Huub en Eric en voor misschien nog wel meer mensen. Geloof zelfs dat een aantal van die Hyves nog bestaan, maar daar mogen anderen naar zoeken mochten ze er behoefte aan hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
nee, snap het niet maar is niet erg hoor, had toch al geen behoefte me aan te melden op een hyves van of voor Claire.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:47 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Volgens mijn logica wel. Ik was aangemeld bij Studio Claire Hyves, die was gehacked. Deze is nu verdwenen onder mijn matties, maar daarvoor in de plaats ben ik hier nu inene lid van. Bedrijven-hyves zijn anders van opzet. Jij snap? Anders zou ik het niet kunnen verklaren, toch?
Lees mijn post van 15.39 uur.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap jij het nog? Ik ben het spoor een beetje bijster.
Het is wel een goedkope kapsalonquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
nee, snap het niet maar is niet erg hoor, had toch al geen behoefte me aan te melden op een hyves van of voor Claire.
op veel filmjes van Susan staat een berichtje geplaatst bedankt voor alle lieve berichtjesquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Who knows? Ik was ook al aan het zoeken, maar kon ook niks neps vinden, waar de hele wereld ingetrapt zou zijn. Het enige wat anders is aan Susan dat ze een metamorfose heeft ondergaan, maar dat is niets vreemds in dat wereldtje. Ben benieuwd, ben benieuwd, ben beniewd... Kom op, Peet.Tell us the big secret!
Dus als ik jou goed begrijp wordt de de zakelijke Hyves van Claire nu beheerd door een zekere Di@@n? Terwijl Claire dat tot de Hyves werd gehacked volgens mij toch echt zelf deed! En ook alweer volgens jou zouden heel veel vrienden afgehaakt hebben vanwege het hack-gebeuren?? Geloof er geen bal vanquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:58 schreef Diamonds het volgende:
Blijkt wel dat de grootste verwarring wordt veroorzaakt door de vele insinuaties overal. Ik vind het niet zo heel moeilijk te volgen toch?
Nou ... nee.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:58 schreef Diamonds het volgende:
Blijkt wel dat de grootste verwarring wordt veroorzaakt door de vele insinuaties overal.
Ik ook !quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wat de status ook is, ik wens ze alle drie al het beste toe. Dat in ieder geval.
Ik ook CC!!! En kortgeleden schreef Huub dat ze met iets anders bezig waren, geen idee meer waar ik het gelezen heb. En ach, Hilversum-Tilburg is 94 kilometer, op de motor is Huub er zo!! En andersom: met de auto is Claire ook zo in Hilversum!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... nee.
Als Claire op die ene Hyves die op mij, vanwege de connecties, het meest echt overkomt, inderdaad zegt dat ze weer in Tilburg woont, dan voert dat verder dan een insinuatie.
Het gaat er bij mij niet in dat je uit familieheimwee een lat-relatie gaat onderhouden met je echtgenoot.
Maar wat de status ook is, ik wens ze alle drie al het beste toe. Dat in ieder geval.
Zover ga ik dan weer niet. Maar vooruit, ik ga even met je mee. Misschien dat Di@@n in opdracht van Claire de zakelijke hyves onder handen heeft, zodat zij zelf niet meer direct met toestanden wordt geconfronteerd, waar ze inmiddels misschien wel de scheit van heeft gekregen? En waarom er ineens zoveel minder leden zijn, kan ik je niet met zekerheid verklaren. Het enige is, dat ik vriend was van Studio Claire Hyves. Die is nu ineens verdwenen. En ineens ben ik lid van Studio Claire (bedrijven) hyves. Dus lijkt mijn verklaring redelijk logisch toch? Hoe kan ik anders zonder mijn eigen inbreng lid zijn van een bedrijvenhyves?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:08 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dus als ik jou goed begrijp wordt de de zakelijke Hyves van Claire nu beheerd door een zekere Di@@n? Terwijl Claire dat tot de Hyves werd gehacked volgens mij toch echt zelf deed! En ook alweer volgens jou zouden heel veel vrienden afgehaakt hebben vanwege het hack-gebeuren?? Geloof er geen bal van
Huub heeft geen motor meer, was met zijn rijbewijs (voor de auto) bezig. En 94 km is best ver, als je effe koffie wilt gaan drinken bij je moeder. Een voorlopige LAT-relatie zou best kunnen, totdat er een huisje in Tilburg gevonden zou zijn. Lijkt mij echter eerder, dat de relatie over is. Maar zolang we daar niets over horen, houd ik alle mogelijkheden nog open. Hoop voor hen, dat het eerste het geval is. Want ik gun iedereen alle geluk van de wereld. En als blijkt dat ze het geluk samen niet zouden kunnen vinden en uit elkaar zijn gegaan, dan is dat heel vervelend, maar wel hun eigen beslissing.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ook CC!!! En kortgeleden schreef Huub dat ze met iets anders bezig waren, geen idee meer waar ik het gelezen heb. En ach, Hilversum-Tilburg is 94 kilometer, op de motor is Huub er zo!! En andersom: met de auto is Claire ook zo in Hilversum!
Amen to that.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:21 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Huub heeft geen motor meer, was met zijn rijbewijs (voor de auto) bezig. En 94 km is best ver, als je effe koffie wilt gaan drinken bij je moeder. Een voorlopige LAT-relatie zou best kunnen, totdat er een huisje in Tilburg gevonden zou zijn. Lijkt mij echter eerder, dat de relatie over is. Maar zolang we daar niets over horen, houd ik alle mogelijkheden nog open. Hoop voor hen, dat het eerste het geval is. Want ik gun iedereen alle geluk van de wereld. En als blijkt dat ze het geluk samen niet zouden kunnen vinden en uit elkaar zijn gegaan, dan is dat heel vervelend, maar wel hun eigen beslissing.
Kun je wel van die gekke smilies trekken, maar ik weet nu nog niet wat een 'kenaal' isquote:
En misschien zijn ze inderdaad met iets anders bezig en hebben ze totaal geen behoefte aan 100.000 goedbedoelde adviezenquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:35 schreef Starlie het volgende:
Claire heeft zelf mensen uit haar Studio Claire hyves gegooid. Hoe het ook is.. als Claire en Huub zeggen nog samen te zijn dan zal dat best! En anders horen we het snel genoeg... misschien zijn ze wel uit elkaar maar willen ze dit in alle rust "verwerken" zonder dat ze 100.000 berichtjes krijgen van vreemde mensen die zich er allemaal mee willen bemoeien.
Hoe lomp ?, Zoiets ongeveer ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat er mensen zijn die hopen op tegenspoed.
Hoe lomp ben je dan?
Lomp ........... en niet bijster scherp ... da's een dubbele handicapquote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet zo dom om zo opzichtig te klonen.
Kloons.
Hup terug in de dwangbuis jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |