klap klap klapquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:32 schreef Plato1980 het volgende:
Publiek verlaat massaal het stadion.
De boemel naar Castellon of Elche?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:38 schreef Espabilado het volgende:
Koeman gaat maar richting station.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie haalt alle ouwe Koeman-pics uit de kast?
ik bedoelde eigenlijk de Koeman-effect picsquote:
Ik weet waar je op doeldequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk de Koeman-effect picsMaar hij's leuk.
Dat je je hier uberhaupt nog over loopt te verbazen.. het niveau van de doorsnee voetballer is niet echt hoog weet je..quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Lorenzo Davids: een echte Bijlmernéger.
Weet je.²
Inderdaad, jammer dat Feyenoord-PSV en Twente-Heerenveen tegelijkertijd zijn.quote:
Ik vind het nog veel kutter dat het ook tegelijk is met Man U - Man Cquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer dat Feyenoord-PSV en Twente-Heerenveen tegelijkertijd zijn.
Inderdaad ja, had deze graag willen zien, Fey-PSV ook, maarja, alles valt in ene tegelijk met Ajax. Jammer, Chelsea - Spurs gelukkig nog wel. Real valt ook al samen met Studio Sport (kan ik wel missen, maar de oude niet..).quote:Op zondag 20 september 2009 01:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik vind het nog veel kutter dat het ook tegelijk is met Man U - Man C
van mij mag hij blijvenquote:Op zondag 20 september 2009 11:29 schreef Dos37 het volgende:
Wordt tijd dat Koeman weer en trein pakt of kopt
Dat snap ik ook niet, of desnoods om 16.30 uur.quote:Op zondag 20 september 2009 12:16 schreef Wooldoor het volgende:
Pff ik denken Feyenoord - PSV zal wel om half 1 beginnen relax dan kan ik daarna gewoon VVV- Ajax kijken. Waarom doen ze die topper wel gewoon om half 3...
Lekker ja, drie wedstrijden die ik wil zien beginnen om half driequote:Op zondag 20 september 2009 12:16 schreef Wooldoor het volgende:
Pff ik denken Feyenoord - PSV zal wel om half 1 beginnen relax dan kan ik daarna gewoon VVV- Ajax kijken. Waarom doen ze die topper wel gewoon om half 3...
net zoals vorige week?quote:Op zondag 20 september 2009 12:35 schreef Dos37 het volgende:
en daar ligt er al weer één van Utrecht
Ik vind het wel een leuke wedstrijdquote:
En bij de uitleg van de scheidsrechter pakte V Dijk hem gewoon weer bij de kopquote:Op zondag 20 september 2009 13:01 schreef detulp050 het volgende:
En de scheidsrechter dan? Hij neemt het godverdomme een minuut in een soort worstelgreep.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 13:33 schreef Stofje het volgende:
Hup NAC.
Ik dacht dat het vandaag was, ik hou me daar dan ook gewoon aan vast.
Vorige week de wedstrijd gemist en nu weer. Dat doe je goed.quote:Op zondag 20 september 2009 13:33 schreef Stofje het volgende:
Hup NAC.
Staat ook bijna elke week in Almelo met haar hoge laarsjes tot onder haar ietwat dikkige bips.quote:Op zondag 20 september 2009 13:32 schreef Plato1980 het volgende:
Babs heeft wel vaak een weekendje Limburg de laatste tijd.
quote:Op zondag 20 september 2009 13:33 schreef Stofje het volgende:
Hup NAC.
Echte fan he.quote:Op zondag 20 september 2009 13:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Vorige week de wedstrijd gemist en nu weer. Dat doe je goed.![]()
>>> WOSquote:Op zondag 20 september 2009 13:50 schreef Damzkieee het volgende:
Mwoah ik denk dat ik nog effe 50 euro op een 1-tje zet.
Ja, NHL hequote:Op zondag 20 september 2009 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
>>> WOS
Zat jij daar niet al eens ?
En dan Feher op de bank zetten? Dat kán toch niet!quote:Op zondag 20 september 2009 13:56 schreef Superheld het volgende:
Loran gaat een fout maken, is beter op rechtsback.
Oh ja, klopt kan niet inderdaad. Net als Kolka er naast en het kan ook niet zo zijn dat Cairo niet ingebracht gaat worden.quote:Op zondag 20 september 2009 13:58 schreef Thieske het volgende:
[..]
En dan Feher op de bank zetten? Dat kán toch niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |