ik bedoelde eigenlijk de Koeman-effect picsquote:
Ik weet waar je op doeldequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk de Koeman-effect picsMaar hij's leuk.
Dat je je hier uberhaupt nog over loopt te verbazen.. het niveau van de doorsnee voetballer is niet echt hoog weet je..quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Lorenzo Davids: een echte Bijlmernéger.
Weet je.²
Inderdaad, jammer dat Feyenoord-PSV en Twente-Heerenveen tegelijkertijd zijn.quote:
Ik vind het nog veel kutter dat het ook tegelijk is met Man U - Man Cquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer dat Feyenoord-PSV en Twente-Heerenveen tegelijkertijd zijn.
Inderdaad ja, had deze graag willen zien, Fey-PSV ook, maarja, alles valt in ene tegelijk met Ajax. Jammer, Chelsea - Spurs gelukkig nog wel. Real valt ook al samen met Studio Sport (kan ik wel missen, maar de oude niet..).quote:Op zondag 20 september 2009 01:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik vind het nog veel kutter dat het ook tegelijk is met Man U - Man C
van mij mag hij blijvenquote:Op zondag 20 september 2009 11:29 schreef Dos37 het volgende:
Wordt tijd dat Koeman weer en trein pakt of kopt
Dat snap ik ook niet, of desnoods om 16.30 uur.quote:Op zondag 20 september 2009 12:16 schreef Wooldoor het volgende:
Pff ik denken Feyenoord - PSV zal wel om half 1 beginnen relax dan kan ik daarna gewoon VVV- Ajax kijken. Waarom doen ze die topper wel gewoon om half 3...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |