Nee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:27 schreef Prosac het volgende:
Heeft Holla al een corner op de goede hoogte gegeven?
Daar snap ik ook niets van.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:28 schreef detulp050 het volgende:
En Koc? Why? WHY?
kutquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:30 schreef Zwoerd het volgende:
Hoe ging de goal van Zijler?
Erin.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:30 schreef Zwoerd het volgende:
Hoe ging de goal van Zijler?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:31 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn toto, wat doen jullie Groningen
Valt wel mee, dat heeft het verleden uitgewezen. Nu zit er gewoon iets fouts. Zou sowieso de trainer weg doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Groningen is gewoon een heel matige club.
Hoe oud ben jij? Je gedraagt je weer als zo'n puisterig pubertje.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Fans die de waarheid niet onder ogen willen zienquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Je gedraagt je weer als zo'n puisterig pubertje.
Don't feed the trollquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Positivisme is ver te zoeken bij julliequote:Op vrijdag 18 september 2009 22:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die heb ik gedroomd, stiekem verloren we die ook.
Gewoon onthouden: Groningen uit bij Willem II is 99,9% een 1.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Positivisme is ver te zoeken bij jullie
Nee een koning, wat een goalquote:
Hopelijk winst voor Heracles. Moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Straks Heracles - Sparta. Zal me benieuwen
Daar zou ik gelijk een handtekening onder zettenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Heracles -Sparta
Roda - NAC
Vitesse- RKC
AZ - NEC
Hoop ik, zal wel weer niets van uit komen
moet te doen zijn idd. Maar met heracles weet je het maar nooit.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Hopelijk winst voor Heracles. Moet kunnen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt wat plasticquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:48 schreef NoizEkick het volgende:
Het veld ziet er weer piekfijn uit.
Roda vervangen voor NAC, dan teken ik ervoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Heracles -Sparta
Roda - NAC
Vitesse- RKC
AZ - NEC
Hoop ik, zal wel weer niets van uit komen
Dat is de wedstrijd die ik ook het moeilijkst vond om te kiezen dus vooruit dan maar. Ik gun NAC wel een succesje na de afstraffing van ons vorige weekquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Roda vervangen voor NAC, dan teken ik ervoor.
Market Gardenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:19 schreef EddyAlbena het volgende:
Waarom speelt Vitesse in een ander lelijk shirt?
Klapquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
het is ook echt bioscooppubliek bij AZ.
klapperts
quote:
Zou dat een unicum zijn voor het betaalde voetbal?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mooi
Hopelijk degraderen ze met 0 punten
Dat lijkt me wel jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:00 schreef Happel het volgende:
Zou dat een unicum zijn voor het betaalde voetbal?
Wanneer moeten wij tegen NAC? Volgende week toch?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:02 schreef Superheld het volgende:
Pfffffffff laat ze lekker terug lopen man, wat een KUTwedstrijd(en)!
Top. Het moet ze vast lukken. Veel is het niet daar.quote:
Gast moet ook op 10 spelen in een systeem, niet linkshalf.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Martens is geen schim meer van de speler die hij in het eerste seizoen bij AZ was.²
Hij liep toch één op één? 1 per seizoen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Junker heeft ie nou al meer goals dan in 4 jaar Vitesse
Hij is eigenlijk ook te bonkig om linksbuiten te staan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
El Kabir heeft echt nog niets goed gedaan.²
Die mag ook een ander schoeisel proberenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
El Kabir heeft echt nog niets goed gedaan.²
Shoukran, van hetzelfde. Doe je broertje de groeten van me.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:14 schreef Chadi het volgende:
Zo wat een vrije trap zeg![]()
@BSB mabrouk A laid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
De Moes?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Het valt me op dat **** steeds net een stapje te veel doet waardoor hij balverlies lijdt.
Wie bedoel ik?²
volgende week tegen Feyenoord, perfecte wedstrijd voor nac om er boven op te komenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:59 schreef Superheld het volgende:
Loran. en 2-0
Schaam je kapot man
Ik bedoel een speler van AZ.quote:
Man, de laatste wedstrijden laat louter de voorhoede het afweten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:30 schreef buddyb het volgende:
AZ is een en al middelmaat, uitgezonderd de voorhoede.
Er loopt wel meer wat voor de HCE goed is hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:30 schreef buddyb het volgende:
Middenveld is juist van grote klasse. Voorhoede valt wel mee. Dembele is goed, maar vind El Ham wat overschat. Lens en Pelle zijn wel leuk, maar niet de klasse die ze nodig hebben.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:30 schreef buddyb het volgende:
El Hamdaoui kan uit het niets een wedstrijd openbreken met zijn individuele klasse. Net als Dembele, alhoewel hij het killerinstinct van El Hamdaoui mist. Met Lens heeft AZ nog een goede, snelle aanvaller op de bank zitten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Middenveld is juist van grote klasse. Voorhoede valt wel mee. Dembele is goed, maar vind El Ham wat overschat. Lens en Pelle zijn wel leuk, maar niet de klasse die ze nodig hebben.
quote:
Ik bedoelde Holman.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik bedoel een speler van AZ.²
quote:
Ik gok dat Elm er voor hem inkomt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Godverdomme wat speelt Mendes slecht.
Positieve discriminatie.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe kan het dat negroïde Mendes international is?²
Wat ook zeker is is dat we de enigen zijn die kijken hier op Fok!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt wel merken dat BB live kijkt en ik met een stream.
Nog net geen vangbal!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:26 schreef Bos81 het volgende:
AZ had een pingel moeten hebben? Hands van Vlemix? Klopt dat?
Als het nou 4-4 was geweest had ik em nog wel effekes aangezetquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat ook zeker is is dat we de enigen zijn die kijken hier op Fok!²
Hallo, de bal kwam tussen zijn arm en zijn zij!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:28 schreef TheArt het volgende:
Geen pingel. Hij houdt zijn arm zowat langs zijn lichaam. Gaat zeker niet met de arm naar de bal.
Schaars. Maar Pelle is niet slecht vandaag.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Pelle, de beste man van het veld.²
Maar dat kwam niet omdat hij em uitstak naar de bal toe.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hallo, de bal kwam tussen zijn arm en zijn zij!
quote:
Ja dusquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:27 schreef _Mike_ het volgende:
De afbraak van Koeman is officieel begonnen?
klap klap klapquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:32 schreef Plato1980 het volgende:
Publiek verlaat massaal het stadion.
De boemel naar Castellon of Elche?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:38 schreef Espabilado het volgende:
Koeman gaat maar richting station.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie haalt alle ouwe Koeman-pics uit de kast?
ik bedoelde eigenlijk de Koeman-effect picsquote:
Ik weet waar je op doeldequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk de Koeman-effect picsMaar hij's leuk.
Dat je je hier uberhaupt nog over loopt te verbazen.. het niveau van de doorsnee voetballer is niet echt hoog weet je..quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Lorenzo Davids: een echte Bijlmernéger.
Weet je.²
Inderdaad, jammer dat Feyenoord-PSV en Twente-Heerenveen tegelijkertijd zijn.quote:
Ik vind het nog veel kutter dat het ook tegelijk is met Man U - Man Cquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer dat Feyenoord-PSV en Twente-Heerenveen tegelijkertijd zijn.
Inderdaad ja, had deze graag willen zien, Fey-PSV ook, maarja, alles valt in ene tegelijk met Ajax. Jammer, Chelsea - Spurs gelukkig nog wel. Real valt ook al samen met Studio Sport (kan ik wel missen, maar de oude niet..).quote:Op zondag 20 september 2009 01:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik vind het nog veel kutter dat het ook tegelijk is met Man U - Man C
van mij mag hij blijvenquote:Op zondag 20 september 2009 11:29 schreef Dos37 het volgende:
Wordt tijd dat Koeman weer en trein pakt of kopt
Dat snap ik ook niet, of desnoods om 16.30 uur.quote:Op zondag 20 september 2009 12:16 schreef Wooldoor het volgende:
Pff ik denken Feyenoord - PSV zal wel om half 1 beginnen relax dan kan ik daarna gewoon VVV- Ajax kijken. Waarom doen ze die topper wel gewoon om half 3...
Lekker ja, drie wedstrijden die ik wil zien beginnen om half driequote:Op zondag 20 september 2009 12:16 schreef Wooldoor het volgende:
Pff ik denken Feyenoord - PSV zal wel om half 1 beginnen relax dan kan ik daarna gewoon VVV- Ajax kijken. Waarom doen ze die topper wel gewoon om half 3...
net zoals vorige week?quote:Op zondag 20 september 2009 12:35 schreef Dos37 het volgende:
en daar ligt er al weer één van Utrecht
Ik vind het wel een leuke wedstrijdquote:
En bij de uitleg van de scheidsrechter pakte V Dijk hem gewoon weer bij de kopquote:Op zondag 20 september 2009 13:01 schreef detulp050 het volgende:
En de scheidsrechter dan? Hij neemt het godverdomme een minuut in een soort worstelgreep.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 13:33 schreef Stofje het volgende:
Hup NAC.
Ik dacht dat het vandaag was, ik hou me daar dan ook gewoon aan vast.
Vorige week de wedstrijd gemist en nu weer. Dat doe je goed.quote:Op zondag 20 september 2009 13:33 schreef Stofje het volgende:
Hup NAC.
Staat ook bijna elke week in Almelo met haar hoge laarsjes tot onder haar ietwat dikkige bips.quote:Op zondag 20 september 2009 13:32 schreef Plato1980 het volgende:
Babs heeft wel vaak een weekendje Limburg de laatste tijd.
quote:Op zondag 20 september 2009 13:33 schreef Stofje het volgende:
Hup NAC.
Echte fan he.quote:Op zondag 20 september 2009 13:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Vorige week de wedstrijd gemist en nu weer. Dat doe je goed.![]()
>>> WOSquote:Op zondag 20 september 2009 13:50 schreef Damzkieee het volgende:
Mwoah ik denk dat ik nog effe 50 euro op een 1-tje zet.
Ja, NHL hequote:Op zondag 20 september 2009 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
>>> WOS
Zat jij daar niet al eens ?
En dan Feher op de bank zetten? Dat kán toch niet!quote:Op zondag 20 september 2009 13:56 schreef Superheld het volgende:
Loran gaat een fout maken, is beter op rechtsback.
Oh ja, klopt kan niet inderdaad. Net als Kolka er naast en het kan ook niet zo zijn dat Cairo niet ingebracht gaat worden.quote:Op zondag 20 september 2009 13:58 schreef Thieske het volgende:
[..]
En dan Feher op de bank zetten? Dat kán toch niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |