Ik dacht dat er gezegd werd "zijn vriendin".quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Oh Karina, hij zei 'een vriendin' toch? Niet 'm'n vriendin'?
Dus je gay-inschatting kan nog steeds kloppen!
Geweldig optredenquote:
Dat noemen ze rappenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:37 schreef Karina het volgende:
Dat is geen zingen dat is snel op zeggen.
Het zal je moeder zijn. Dan durf je je toch nooit meer op school te vertonen, wetende dat driekwart van die school het programma waarschijnlijk gezien heeft?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:39 schreef Karina het volgende:
Dan schaam je je toch dood als je dat doet als vrouw van boven de 30/40?
Ik dacht eeder aan een snelweg, maar ze waren niet weg te brandenquote:
Vroeg ik me ook al af, vorige week ging het niet door schijnbaar, misschien durfde de mystery guest toen opeens niet meer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Komt er deze week nou wel zo'n mystery pipo?
volgende week begint de 2e rondequote:Op vrijdag 18 september 2009 22:04 schreef -Peach het volgende:
Wanneer zijn die audities eigenlijk klaar? Kheb dr wel weer genoeg van!
hij is schattigquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
Ohhhh dat ventje met die beugel
Ik hoop dat ie mega goed kan zingen!
Echt veel uberhotties zaten er ook nog niet in qua vrouwenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik heb in alle afleveringen nog geen 1 lekker vent gezien, ik wil een Boris!
:de geheime broerquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:06 schreef MissJ het volgende:
omg is dit de tweelingbroer van John de Wolff ofzo
Ja!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:06 schreef Karina het volgende:
Ja!quote:
Nou vorige week of die week ervoor was er zon indiaanachtig typ, met zn zusje! Die was welquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:06 schreef Karina het volgende:
Oh ja die was welquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik baal er nog steeds van dat die heule knappe met dat lange haar in de eerste of tweede aflevering totaal niet kon zingen. Wat een desillusie
[..]
Ja!
Volgens mij bedoel je dus die jongen die niet kon zingen inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:09 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nou vorige week of die week ervoor was er zon indiaanachtig typ, met zn zusje! Die was wel
Niet lekker nee, ik had makkelijk zijn moeder kunnen zijn ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die was wel![]()
Dat jongetje met beugel is wel lief, maar een beetje te jong en niet lekker ook eigenlijk.
Jaaa die was echt heel ergquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:09 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nou vorige week of die week ervoor was er zon indiaanachtig typ, met zn zusje! Die was wel
Ja die. Dat was wel jammerquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je dus die jongen die niet kon zingen inderdaad.
Nu pas?!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:14 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb toch niet het idee dat dit de laatste auditieronde is
En ik begin toch wel een beetje moe te worden van die televizierringpromogedoe de hele tijd, en dat gehype van die commentator van de hele show steeds
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja zij heeft toch 4 kinderen ofzo?
Jaaaaaquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Mooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
X factor
Ik vond Maywood altijd wel leuk eigenlijk "Do you believe in love, do you believe in happiness"quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Oh wat vreselijk, ik moet meteen aan die pakjes denken die Maywood bij het Songfestival aanhad.
Ik ben oud
Een verschrikking van een nummerquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:25 schreef sticky-wicked het volgende:
Maywood songfestival? Dat wist ik niet
Vind je ja?quote:
Ga zo ff luisteren, dank je.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je ja?Ik vond hem wel goed, maar ook een patser.
Oh wacht. Ja. Je hebt gelijk. De nieuwe Boris!
Oh jee, en dan moeten ze zichzelf laten zien toch?quote:
Is die moeder?quote:
Die is ook geen moeder toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:33 schreef -Peach het volgende:
Wel een getint persoon...misschien toch Brard?
Oh dan zou dat wel kunnen ja!quote:
Ohjah. Hmmmm. Misschien toch die Breukhoven dan, want die zijn nogal vaak in de roddelbladen te vindenquote:
En die is ook wat dikker idd, dat zou nog wel eens kunnen iddquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan zou dat wel kunnen ja!
Ik dacht dat het verplicht was dat ze zich dan bekend maakten?
Krijgen we dat nu dan nooit te horen? Ja, dan snap ik dat ze allemaal meedoen, dan is er ook geen enkel risico om af te gaan dus
Die is volgens mij ook een stuk dunner dan de dame die hier stond.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:47 schreef Gia het volgende:
Danielle van Willeke Alberti is toch ook al moeder.....
Hoewel die niet vaak in de bladen staat, eigenlijk. Denk ook zij van Breukhoven, inderdaad.
Bedankt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:46 schreef Rauzer het volgende:
Het staat ook niet groot in het midden ofzo
http://www.sbs6.nl/web/show/id=537009/langid=43
Ik wil ook geen audities meer!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond nog meer audities? Of gaan we nu verder? Ben die audities een beetje zat namelijk
Ja echt hequote:
Geef haar een Breezer en jij mag er ook bovenop.quote:
Het WAS wel een soort smartlap, alleen een ander soort dan wat je in gedachten had waarschijnlijk.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geef haar een Breezer en jij mag er ook bovenop.
Idd ik dacht aan Hazes oidquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Het WAS wel een soort smartlap, alleen een ander soort dan wat je in gedachten had waarschijnlijk.
Audities zijn juist wel lachen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:51 schreef TrailerTrash het volgende:
ahh ik was het vergeten.. schakel nu pas in. jammer dat het nog steeds audities zijn
Agree, dit is al de 6e weekquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:51 schreef TrailerTrash het volgende:
ahh ik was het vergeten.. schakel nu pas in. jammer dat het nog steeds audities zijn
ik vind de 2de ronde meestal het leukst, liveshows dan weer helemaal nietquote:
Dat vind ik juist het leukste, daarna haak ik altijd af.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:51 schreef TrailerTrash het volgende:
Dat is wel waar, bij de liveshows haak ik meestal ook af.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:53 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
ik vind de 2de ronde meestal het leukst, liveshows dan weer helemaal niet
Verpest alles, want je hoort van geen van alle hoe ze nou echt klinken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:57 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van dat allemaal tegelijk afspelen van verschillende kandidaten die hetzelfde liedje hebben gezongen? Ik vind het maar iri, zo klinkt het altijd vals...
Eens!quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:01 schreef Karina het volgende:
Dat Limburgse accent vind ik echt zo lelijk.
nog ergerquote:
Idd, t worden er wel heel erg veelquote:
Echt he.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet ze die muren omver zingen ofzo?
Het ergste is het nog, als ze serieus... echt serieus.. geloven dat ze goed zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:07 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom doen iedere keer die paupers mee aan popstars elke jaar ze hebben niks te zoeken
Zo erg is dat toch niet ? doe ik ook weleensquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Hij is vergeten zn tshirt aan te trekken onder zn vest
Maybequote:
Bij jongens tussen de 20 en 25 is dat wel sexy.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Hij is vergeten zn tshirt aan te trekken onder zn vest
wat een schat hequote:
quote:
Waarom zo verbaasd, dat is toch al lang bekendquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:32 schreef MissJ het volgende:
wéér audities![]()
Maar goed, toch ga ik kijken
Nee bedankt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:17 schreef Karina het volgende:
Als jullie Jeroen vd Boom live willen zien... Bijenkorf Amsterdam as donderdag
Nee ik kan nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:17 schreef Karina het volgende:
Als jullie Jeroen vd Boom live willen zien... Bijenkorf Amsterdam as donderdag
18 jaar en ouderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:21 schreef MissJ het volgende:
dat begrijp ik dus niet he.
Stel gvd dan een leeftijdsgrens in!!!
Echt ik had het gezicht van alle kijkers willen zien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |