Ik blijf je slaapkamer het geweldigst vinden. Dit zou ik als voorbeeld nemen als ik op kamers ging.quote:Op maandag 21 september 2009 20:05 schreef MMach het volgende:
Vanavond wordt de kamer met wat vrienden en vriendinnen ingewijdMaar ook de rest van de kamers zijn ter beschikking
![]()
Ik snap de vergelijking met Damien Rice, het is Ray Lamontagne, nummer heet 'All the wild horses'quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Wat was dat laatste nummer in je fimpje? Niet Damien Rice denk ik, maar iets wat er een beetje op lijkt?
lekker slimquote:Op woensdag 23 september 2009 21:30 schreef Reese het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking met Damien Rice, het is Ray Lamontagne, nummer heet 'All the wild horses'
Mooi, he
C'est magnifique!quote:Op zondag 20 september 2009 13:19 schreef MMach het volgende:
Tijd voor een paar echte voor en na foto's.
Links was dezelfde kamer in 2003, rechts in 2009. Let wel, de foto's uit 2003 waren al na 4 jaar onafgebroken opruimen (het hele huis en het andere huis stonden vol). Van de foto's hoe het echt was toen wij wees werden is niks meer over. Uit vrees dat dat tegen ons kon worden gebruikt zijn daar dus geen foto's van. Jammer genoeg, achteraf gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap je een beetje waarom het huis voor mij een persoonlijke zaak is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |