Goed zoquote:Op zondag 27 september 2009 18:40 schreef computergirl het volgende:
![]()
![]()
Posbankloop
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Posbankloop
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Posbankloop
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Posbankloop
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1:22:45
![]()
![]()
Heb lekker gelopen vandaag, is het te merken?
quote:Op zondag 27 september 2009 18:40 schreef computergirl het volgende:![]()
![]()
Posbankloop
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Posbankloop
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Posbankloop
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Posbankloop
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1:22:45
![]()
![]()
Heb lekker gelopen vandaag, is het te merken?
De heuvels van de posbankloop zijn stijler van die van de 7heuvelen hoorde ik van iedereen, maar voordeel is dan ook weer dat je hele stukken ook weer vrij stijl naar beneden gaat waarbij je weer op adem kan komen.quote:Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef ShadyLane het volgende:
Haha, mooi zo! Ik heb de 15 daar nooit gedaan, maar begreep van veel mensen dat ie nogal zwaar is, veel zwaarder dan de Zevenheuvelen. En dan was het ook nog eens warm vandaag. Als je dan toch nog lekker loopt, ben je goed bezig.
De Montferlandloop schijnt nog zwaarder te zijn.quote:De Muur van Aalbers, zo heet het stukje parcours dat begint bij de ingang van camping Beekhuizen en loopt tot direct na de S-bochten boven op de Emmapiramide. Een afstand van slechts 500 meter met een hoogteverschil van liefst 30 meter.
Lol... goed gedaan dus. En jij draagt een rokje tijdens het lopen?quote:Op zondag 27 september 2009 19:12 schreef computergirl het volgende:
Niet zo goed getraind, maar toch nergens gewandeld dus echt boven verwachting. Er waren zelfds twee mensen die na afloop tegen mij riepen 'He, jij was onze haas'![]()
En ik was vandaag niet de enige in een hardlooprokje trouwens
quote:Op zondag 27 september 2009 19:29 schreef dyna18 het volgende:
Lol... goed gedaan dus. En jij draagt een rokje tijdens het lopen?
In de Start to Run deel 2 lessen bouw je van 5km naar 10km op en eens in de week heb je lessen met versnellingen erin. Volgens mij is dat bedoeld om je "normale" snelheid te verhogen. Misschien moet je daar eens naar kijken?quote:Op maandag 28 september 2009 13:56 schreef Blabla007 het volgende:
Ik loop nu een paar weken en kan 5 km achter elkaar doorlopen, maar wil wel wat snelheid opbouwen. Vandaag heb ik 5 km in 30 min. gedaan, maar dan ben ik wel kapot en kan ik ook echt geen km erbij op doen, dus dat hou ik niet langer vol. Of moet ik eerst opbouwen naar 10 km en dan gaan versnellen? Hoe doen jullie dat?
17 oktober ga ik zelf meedoen aan de Teutolauf in Duitsland (www.teutolauf.de). Die is 29,7km met een hoogteverschil van 600m dwars door de bossen...quote:Op zondag 27 september 2009 19:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
De heuvels van de posbankloop zijn stijler van die van de 7heuvelen hoorde ik van iedereen, maar voordeel is dan ook weer dat je hele stukken ook weer vrij stijl naar beneden gaat waarbij je weer op adem kan komen.
[..]
De Montferlandloop schijnt nog zwaarder te zijn.
De oorzaak is vaak niet goed uitademen (hoeft niet altijd, maar dat is de meest voorkomende oorzaak). Oplossing is om goed op je adem te letten, vooral uitademen. Ook wil het wel helpen om je vuisten te ballen. Verder even wat rustiger aan doen tot het weer over is.quote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Blabla007 het volgende:
Oh en wat doen jullie bij steek in de buik? Ik heb het zo heel af en toe, maar de pijn is echt ondragelijk. Ik bijt dan door en blijf gewoon rennen, of is het beter om te gaan lopen?
Ja, het is ook best zwaar. Ook nog omdat je 3 keer in een rondje een stempel moet zetten op een stempelkaart (tis echt een dorpsloopquote:Op maandag 28 september 2009 22:24 schreef Jojogirl het volgende:
Klinkt heftig djayzz, 3 uur. Heb je een streefaantal rondjes in je hoofd?
Mijn looprondje net ging erg lekker, net geen 6 km gelopen
quote:Gymnastiekvereniging Inion houdt zaterdag 3 oktober voor de 27e keer de Wallenloop, een recreatieve loop over de wallen rond Heusden.
Er is tot 11.00 uur gelegenheid om in te schrijven. Deelnemers kunnen meedoen in diverse categorieėn. Starten bij de Wijkse Poort tussen 9.00 en 12.00 uur.
Bedankt! Ik was al eens eerder aan start to run begonnen tot 5 km, maar dat ging mij veel te langzaam, ben op een gegeven moment van les 11 naar gewoon 5 km achter elkaar gegaan, maar dan begin ik nu van 5-10 km!quote:Op maandag 28 september 2009 20:34 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zou uitbreiden en versnellen tegelijk blabla en dat kan met de Start 2 run lessen heel handig. Daar zitten lange lessen zonder versnellingen in die goed zijn voor je duurvermogen en kortere lessen met versnellingen die aan je tempo werken.
Bij steken probeer ik altijd even extra diep in en uit te ademen tijdens het lopen. Als dat niet helpt, loop ik wat langzamer en probeer ik het nogmaals en anders inderdaad maar even wandelen.
Ik heb me trouwens net opgegeven voor het A-team van Runner's World:
http://www.runnersweb.nl/RunnersWorld/AteamInschrijving.htm
Lijkt me erg tof, maar de kans om uitgekozen te worden is vast erg klein.
Zo en nu even omkleden en lopen. Zou eigenlijk met collega's gaan maar ging niet lukken, dus nu maar gewoon alleen vanuit huis.
Zou ik doen jaquote:Op maandag 28 september 2009 22:44 schreef Blabla007 het volgende:
[..]
Bedankt! Ik was al eens eerder aan start to run begonnen tot 5 km, maar dat ging mij veel te langzaam, ben op een gegeven moment van les 11 naar gewoon 5 km achter elkaar gegaan, maar dan begin ik nu van 5-10 km!
straks loopt ie nog 100km per dagquote:Op maandag 28 september 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zou ik doen jaOf probeer gewoon elke keer dat je loopt (hoe vaak loop je) een halve kilometer er aan te plakken ofzo
Daar is toch niks mis meequote:Op maandag 28 september 2009 23:54 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
straks loopt ie nog 100km per dag
hmm ja, zit wat in.quote:Op dinsdag 29 september 2009 07:26 schreef Jojogirl het volgende:
Met meer dan 10% per week opbouwen wordt afgeraden trouwens omdat je spieren en gewrichten niet de tijd hebben om zich aan te passen, dus let hier even op.
En 3x stempelen per rondje klinkt wat omslachtig, maar wel grappig. Ik zie een soort Elfstedentocht taferelen voor me
doorlopen moet jequote:Op dinsdag 29 september 2009 16:43 schreef knnth het volgende:
Ik heb het allereerste startnummer voor de Bredase Singelloop 10k as zondag
Jammer dat m'n tijd waarschijnlijk niet onder de 45' gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |