quote:
Bah, ziekigheid is nooit leuk. Een dikke beterschapsquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Sinds gisteren nogal vermoeiend en teleurstellend. Ik zou gisteren CL gaan bezoedelen, maar ik werd ziekig dus ik bleef thuis. En vandaag ben ik er nog heel moe van.
Hopelijk kan ik CL dinsdag alsnog bezoedelen (je kan het vast wel waarderen dat CL ook in mijn slet-selectie zit).
En hoe gaat het met u?
Goed! Ik heb nu een heerlijke flodderzaterdag voor mezelf! Net lekker ontbeten met B, die gaat nu roeien en ik ga lekker flodderen! Beetje schoonmaken, beetje knutselen en ik heb zin om te behangenquote:
thnx babequote:Op zaterdag 19 september 2009 11:29 schreef MissMSX het volgende:
TwistedIllness is nooit leuk
Beterschap mied
Klinkt als een uitstekende zaterdag.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Goed! Ik heb nu een heerlijke flodderzaterdag voor mezelf! Net lekker ontbeten met B, die gaat nu roeien en ik ga lekker flodderen! Beetje schoonmaken, beetje knutselen en ik heb zin om te behangen![]()
voel je je vandaag al wel wat beter meis?
De lefgozer.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Rustig weekendje. Baas komt straks hier BBQ'en. Niet met ons. Maar wel in mijn tuin.
Komt echt compleet uit het niets dus ik zou niet weten wat ik moet behangen.. Heb net maar een vloertrekker gekocht om te gaan dweilen, compenseert wel wat dacht ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Klinkt als een uitstekende zaterdag.Zin om te behangen, oh my. Heb je ook nog een behangproject of komt dit echt uit het niets?
Andere B.quote:
Wilde Geert kan niet hard genoeg aangepakt worden. Geniale weer van Fokke en Sukke.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
Oke ik vond hem echt heel goed maar misschien is ie voor sommige mensen iets te:
Ik dacht ik waarschuw maar
http://www.foksuk.nl/nl?cm=79&ctime=1253138400&cid=4855
Onze B? Ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |